וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיטה הנכונה לבדוק האם אבוקדו בשל - בלי להרוס אותו

עודכן לאחרונה: 23.8.2021 / 14:21

חשבתם שהלחיצה על האבוקדו תעזור לכם לגלות האם הוא בשל או לא? מסתבר שכנראה הרסתם את הטעם שלו על הדרך. מומחית לפרי הירוק הציעה שיטה יעילה יותר לבדיקה וגם הסבירה למה הוא כל כך בריא בשבילכם

שיטה לבדיקה האם אבוקדו בשל - בלי להרוס אותו/nude_nutritionist

הדיאטנית ותזונאית לינדי כהן חשפה באינטסגרם שלה (בו היא קוראת לעצמה nude_nutritionist) כיצד ניתן לבדוק האם אבוקדו בשל מבלי להרוס את הטעם שלו. לכהן יש מעל ל-100 אלף עוקבים בזכות הטיפים והמתכונים שלה, שרובם כוללים אבוקדו ולאחרונה היא הצליחה להפתיע רבים שחשבו שהם יודעים הכל על אבוקדו.

היא הודתה שהיא "אכלה אבוקדו אחד כנראה בכל יום בחייה", ואז חשפה שמעיכת הפרי כדי לבדוק האם הוא בשל למעשה הורסת את הטעם שלו. לדבריה, במקום למעוך יש ללחוץ בעדינות ליד "הקצה של האבוקדו", ולראות האם זה מתאפשר. אם האבוקדו לחיץ שם - הוא טוב למאכל ולא פצעתם את הפרי או פגעתם בטעם שלו. היא הוסיפה ואמרה: "אם ניתן ללחוץ על הקליפה, אפשר לאכול אותו".

ככה לא

שיטה לבדיקה האם אבוקדו בשל - בלי להרוס אותו. nude_nutritionist, צילום מסך
שיטה לבדיקה האם אבוקדו בשל - בלי להרוס אותו/צילום מסך, nude_nutritionist

ככה כן

שיטה לבדיקה האם אבוקדו בשל - בלי להרוס אותו. nude_nutritionist, צילום מסך
שיטה לבדיקה האם אבוקדו בשל - בלי להרוס אותו/צילום מסך, nude_nutritionist

כמי שאוכלת אבוקדו בתכיפות כל כך גדולה, היא סיפרה על היתרונות של הפרי: "לאבוקדו יש יתרונות גדולים מעבר לטעם. אם אתם צריכים עוד סיבה לקנות אותו- חשוב שתדעו שהוא טוב לבריאות שלכם. מתברר שמאכלים שכוללים שומנים בריאים, כמו אבוקדו, יחזקו את המוח שלכם. באבוקדו יש גם ויטמין B3,, ויטמין סי, ויטמין B5 וכל אלה תורמים למוח ולתפקוד מערכת העצבים".

בכל מקרה, לא משנה אם אתם אוכלים אבוקדו בגלל הטעם שלו או בגלל היתרונות הבריאותיים שיש בו, עכשיו אפשר לקנות אותו בבטחה באמצעות השיטה של כהן.

  • עוד באותו נושא:
  • אבוקדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully