וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו הדרך הטובה ביותר לחתוך אבוקדו כך שלא ישחים לכם

9.8.2021 / 6:25

מותג הלייף סטייל "זרעים ונבטים" חושף את השיטה היעילה ביותר לחתוך אבוקדו - כך שחציו הנותר לא ישחים לכם במהירות. בעוד חלק סבורים שזה גאוני, אחרים טוענים שימשיכו בדרך המקובלת. מה אתכם?

הטריק ששומר על האבוקדו שלא ישחים לאחר שהוא נחתך/@mamainthekitchen

חברים, עד היום חתכתם אבוקדו לא נכון. כלומר, כל עוד החלטתם להשאיר חצי ממנו לארוחה מאוחרת. אם תכננתם לאכול את כולו באותו רגע - תמשיכו לחתוך כפי שאתם יודעים, אתם עושים עבודה נהדרת.

מותג הלייף סטייל "זרעים ונבטים" (Seed and Sprout) טוען כי הדרך הנכונה לחתוך את הפרי הפופולרי לחצי היא בחיתוך לרוחב במקום לאורך. יש להם גם הסבר הגיוני: "כשחותכים אותו לרוחב נותר פחות שטח חשוף להשחמה במידה ואוכלים רק חצי".

הסרטון הקצר שלהם מציג את הטבחית הביתית חותכת את האבוקדו ומראה למצלמה את שתי החתיכות, כשבזו עם הגלעין נותר מעט מאוד שטח החשוף לאוויר הצח. רבים מהצופים התלהבו מהשיטה. אחת כתבה: "לפעמים את צופה במשהו וחושבת לעצמך 'איך לא חשבתי על זה קודם?'. זו אחת הפעמים האלו". אחרת הסכימה איתה: "אני חותכת ככה אבוקדו במשך למעלה מ-20 שנה ותמיד אמרו לי שאני עושה את זה לא נכון. הנה לכם".

קיץ 10 של וואלה!שופס ו-וואלה! חוזר עם שוברים ואטרקציות במחיר מדהים!

זו הדרך "הנכונה" לחתוך אבוקדו:

אבל היו אחרים שלא הסכימו לשנות את שיטת החיתוך שלהם. "זה לגמרי לא בסדר. לא מתקבל על הדעת לחתוך ככה אבוקדו", כתב אחד ואחר הוסיף: "השיטה הנכונה ביותר היא לאכול את כל האבוקדו במכה. צד אחד על כל פרוסת לחם. מי אוכל רק חצי אבוקדו?".

הדיאטנית רבקה גות'ורן המליצה בעבר על 3 שיטות שימנעו מהאבוקדו שלכם להשחים:

הנה הטיפים שלה

גות'ורן הציעה שבכדי למנוע השחמה של האבוקדו מומלץ לשפוך מעט מיץ לימון או שמן זית על השטח החשוף של האבוקדו ולשפשף היטב - או לחתוך בצל ולהניח אותו עם הצד החתוך כלפי מטה על הצד החתוך של האבוקדו.

בתיאבון!

  • עוד באותו נושא:
  • אבוקדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully