וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תודו לנו אחר כך: הטריק הפשוט שיעזור לכם להבשיל אבוקדו תוך 10 דקות בלבד

21.1.2021 / 0:01

אם שנתקעה מול קערת גוואקאמולי ריקה נאלצה לאלתר. התוצאה הייתה ארוחת ערב באיחור קל בלבד, ורשת שלמה שלא מפסיקה להחמיא

איך להבשיל אבוקדו ב-10 דקות?/TheSubstanceProject

אם מאוסטרליה חשפה דרך להבשיל אבוקדו ב-10 דקות בלבד. היא פנתה לפייסבוק שם סיפרה שבערב אחד גילתה שאמנם יש לה טאקו לארוחת הערב אבל אין לה אבוקדו בשל להכנת גוואקאמולי עבורו ונאלצה לחשוב על פתרון מהיר.

היא נזכרה בטיפ ישן להבשלת אבוקדו מהירה בתנור, גיגלה כיצד עושים את זה ואז עשתה לטריק שידרוג ל-2021 שסייע לה להבשיל את האבוקדו הקשה תוך 10 דקות ובלי להביא להשחמתו.

לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

היא הציגה את הפתרון שלה בפוסט בעמוד פייסבוק אוסטרלי פופלארי למתכונים וסיפרה שהיא לקחה את האבוקדו ועטפה אותו בנייר כסף. בטריק ההבשלה המקורי בשלב הזה היא הייתה אמורה להכניס אותו לתנור על חום נמוך של 90 מעלות ל-10 דקות, אך היא במקום זאת לקחה הימור והכניסה אותו לאייר פרייר שלה (סיר טיגון ללא שמן) בחום של 200 מעלות למשך 10 דקות והתוצאה הייתה, לדבריה, אבוקדו בשל ומוכן למעיכה.

האם, ששמה לא פורסם בתקשורת האוסטרלית, הודתה: "זה אכן משנה קצת את הטעם והמרקם שלו והייתי ממליצה לכם לתת לו קצת זמן קירור במקרר מיד לאחר החימום, אבל זה עובד יופי". היא גם מודה שתמיד עדיף להשתמש באבוקדו שהבשיל באופן טבעי, אך במקרי חירום הטריק הזה מאוד שימושי.

כך תבשילו אבוקדו ב-10 דקות. Facebook/Air Fryer Recipes Australia, צילום מסך
ככה נראה האבוקדו שלה אחרי 10 דקות/צילום מסך, Facebook/Air Fryer Recipes Australia

אנחנו כבר חשפנו את הטריק המעולה הזה ב-2016 אבל תמיד טוב להיזכר בו שוב. הסיבה שהאבוקדו מבשיל בצורה זו היא שהוא משחרר גזים בתנור בשל החום וביניהם את האתן - ההורמון הצמחי שגורם לו להבשיל. כשהאתן עוטף אותו בשל נייר הכסף תהליך ההבשלה מתבצע במהירות מואצת מאוד.

הפוסט שלה זכה למאות תגובות מפרגנות כשרבים תהו איך נראה האבוקדו מבפנים לאחר החימום בתנור והיא הבטיחה שהוא עדיין היה ירוק מבפנים. אחרים סיפרו שזו גם דרך טובה להבשיל בננות ואחד מהגולשים טען שניתן להבשיל אבוקדו גם במיקרוגל: "אל תשתמשו בנייר כסף. שימו אותו לחימום במיקרו למשך 10 עד 30 שניות וזה יעשה עבודה דומה".

אחרים שיתפו בטריק נוסף להבשלה מהירה (יחסית) של אבוקדו - לשים אותו בשקית נייר חומה יחד עם תפוח או בננה והוא יהנה מגז האתן הטבעי שהם משחררים - בשיטה הזו האבוקדו יבשיל בתוך שלושה או ארבעה ימים במקום שבוע.

ככה עושים את זה בתנור

וככה במיקרוגל

  • עוד באותו נושא:
  • אבוקדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully