וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי סכין, בלי בלגן, בלי לכלוך: כך תסירו בשניה גלעין אבוקדו

עודכן לאחרונה: 2.6.2021 / 12:42

מלאכה קשה, מנג'סת, מטנפת ומסוכנת עומדת להיכחד מאוויר העולם. הסיבה: טריק טיקטוק כמובן

איך להכין טוסט עם ממרח אבוקדו?/BBC

בואו נסיר את זה מהדרך כבר על ההתחלה - אובססיית האבוקדו שלנו לא יודעת שובע, ואם המספרים שלנו משקפים ולו חלק מהמציאות, אתם ממש בסדר עם זה.

לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

אנחנו סאקרים של ירקות, וקצת הולכים לאיבוד בין דוכני פירות הקיץ העמוסים שמסביבנו כרגע (אם כי, מוכרחים להודות, זה קצת בגדר לראותם בלבד עם המחירים האלה, לא?), אבל יש משהו בקוסם הירוק-צהוב הזה שמושך אותנו אליו כמו, ובכן, טוסט חמאתי שחמחם לגוואקומלי.

וכך, למדנו כבר איך להבשיל אבוקדו קשה תוך שתי דקות, איך למנוע מאבוקדו להשחיר במקרר (אם, באיזשהו קטע לא ברור, נותרו לכם שאריות), ואיך להימנע מטעות גווקאמולי פטאלית. עכשיו, תיארנו לעצמנו, הגיע הזמן לעסוק בסוגיה לא פחות חשובה - ולגשת אליה עם סכין ביד (אבל לא להברה זמן).

חיתוך אבוקדו עם סכין. ShutterStock
לנעוץ, להתפלל, לאכול. הסרת גלעין האבוקדו/ShutterStock

הסרת גלעין האבוקדו היא לרוב מלאכה מלכלכת, מורכבת ואפילו מסוכנת. חלק משתמשים בכף ומבזבזים לא מעט זהב ירוק, אחרים חופרים מסביב ורובם פשוט לוקחים סכין ליד, ומתחילים לנעוץ, לסובב קלות ובעיקר להתפלל.

כך או כך או כך, התוצאה ברוב המקרים מעט מאכזבת. עד עכשיו, כלומר.

טרייס אלכסנדר משך למתכוני שיבולת השועל בטיקטוק שלו כמעט 800 אלף בני אדם, ולאחרונה עשה הסבה קלה לעולמות התוכן של האבוקדו. התוצאה הייתה ויראלית לא פחות, ומדהימה בבסיסיותה. הנה, צפו:

בדקנו, זה עובד

כך תבשילו אבוקדו קשה תוך שתי דקות

לכתבה המלאה

איפה היית עד עכשיו? טריק האבוקדו:

@tracesoats

The hack you never knew about, but you'll use everyday #avocado #foodtiktok #lifehack #tip

♬ Monkeys Spinning Monkeys - Kevin MacLeod

בקליפ הלוהט הזה - לוהט כמו 300 אלף צפיות והיד עוד נטויה - שאב אלכסנדר השראה מ-mynameischo, משתמש טיקטוק שהכריז על עצמו כבר מזמן כ-"CEO of SushuTok".

השיטה פשוטה - חוצים את האבוקדו לשניים, אוחזים את החצי שזכה בגלעין ביד אחת, כשהאגודל מאחור ושתי אצבעות חובקות את הגלעין מלפנים. אז, תוך שבריר שניה, דוחפים את הגלעין החוצה "דרך" האצבעות, ונשארים ביד עם חומר גלם של אלופים.

אבוקדו. Giphy
הדברים הקטנים. טוסט אבוקדו/Giphy

מאז עלייתו לאוויר הטיקטוקי, שאב הסרטון עשרות אלפי לייקים, ומאות רבות של תגובות, רובן כמובן אוהדות.

"אז אתה מנסה להגיד לי שכל הזמן הזה פחדתי לחתוך את האצבעות שלי, כשבעצם היה פתרון ברור וקל כל כך?", תהה אחד המגיבים. "החיים שלי לא יהיו אותו דבר מעכשיו", כתב מעריץ אחד, פרופורציונלי לחלוטין.

אחרת, עם ניסיון חיים מדמם יותר, הודתה ש"היה מאוד נחמד להכיר את זה לפני שהבהלתי את עצמי עצמאית לחדר המיון, עם חור ביד", ומגיבה רביעית סיכמה הכול בתמציתיות ובחינניות - "הדברים הכי קטנים בחיים הם גם המרגשים ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully