וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות?! היידי קלום שברה את הרשת עם כנפיים וחזייה אדומה

24.6.2024 / 0:01

עוד יום במשרד של התכנית הוויראלית ביותר בעולם

טריילר Making The Cut ("לגזור ולתפור") עם היידי קלום, טים גאן/אמזון פריים וידאו

בשלב הזה של חייה, Hot Ones היא הרבה יותר מתכנית אוכל, ולמעשה לא פחות מתופעה תרבותית עם יכולות ויראליות מרהיבות, מהסוג שגורם למיליונים לחכות לפרקיה החדשים.

נכון, הבסיס צר ומהודק, ולא השתנה כלל מאז ימי הפתיחה שלה - מראיין, מרואיין, כנפיים חריפות, וזהו בעצם - אבל הסיפור הוא לא הפורמט, כי אם ההבנה מה אפשר לעשות עם הפורמט הזה, עד כמה החשיפה לחריף מותירה את הסלב, ובכן, חשוף ופגיע, וגם, אולי בעיקר, עד כמה המפורסמים האלה הבינו כמה כיף זה, וכמה השתוללות זה, ואיך הכול ביחד מסייע להם להפיץ את הבשורה.

וכך, בזמן שהרשת, והעולם כולו, מסרבים להירגע מההופעה המונומנטלית של קונאן אובריאן בתכנית - שפשוט הבין יותר טוב מכולם, די כרגיל, מה נדרש ממנו ומה יעבוד פה - ובזמן שאנחנו עדיין מתגעגעים לקסם הבלתי אפשרי של גל גדות, הגיעה היידי קלום והתיישבה על הכיסא הלוהט ביותר בתעשייה.

התיישבה, וניפצה.

"בואי ננסה לזכור את הזמנים הטובים". קלום ב-Hot Ones

הדוגמנית בת ה-51 הגיעה נינוחה יחסית לתכנית, ועמדה בהצלחה באש הצולבת של המגיש שון אוואנס. עד שלב מסוים לפחות. "אף פעם לא אהבתי חריף", הודתה, "וכילדה נהגתי להתלונן אפילו על קצת יותר מדי פלפל שחור, אז אני מרגישה שהסיפור הזה הולך להיות לי מאוד קשה היום".

משפט הפתיחה הזה לא ריכך את הבאות, וקלום התחילה עם בזבוז טיפ יקר שקיבלה מחבריה (לא לערב יותר מדי שפתיים במהלך האכילה). "האמת היא שזה טעים", אמרה על המנה הראשונה - כנפיים עם רוטב חריף קלאסי, רמה סולידית של 1,600 על סולם סקוביל - והמשיכה לאכול עוד.

המנה הבאה, עם רוטב "Seeing Double" (6,200 על סולם סקוביל), עדיין הותירה אותה בגבולות השפויים של השואו, עם "קצת לימוניות טובה ובהחלט Doable", כהגדרתה. כך גם הכנפיים הבאות, עם רוטב מעולמות הקימצ'י (18,000 על סולם סקוביל).

אז, העסק צבר תאוצה מהירה. במדרון. או כמו שאוואנס המליץ לה, "בואי ננסה לזכור את הזמנים הטובים".

זיעה, דמעות, קללות

גל גדות ישבה על הכיסא הכי קשוח בהוליווד. ישבה וניצחה

לכתבה המלאה
הדוגמנית היידי קלום בתכנית "Hot Ones". Giphy
ה-Hot One האמיתית, קבעה הרשת. קלום/Giphy

קלום, מגישת "פרויקט מסלול" כמובן, אך גם "הטופ מודל הבאה של גרמניה, על 19(!) עונותיה, העידה על "רגישות הולכת וגוברת באף", ועל "הזעה מורגשת בבית השחי", אבל המשיכה להילחם.

היא הצליחה עדיין לענות על שאלות מסוימות בקוהרנטיות - החזייה היקרה ביותר שלבשה שווה 12.5 מיליון דולר, והתחתונים היקרים ביותר עלו 750 אלף דולר ("חייבים להתאים"), למשל - והרחיבה על תחפושות ההלאווין המיתולוגיות שלה, אבל נקודת הסף התקרבה.

"אני מרגישה את כל בלוטות הטעם שלי מתעוררות לחיים", שיתפה אחרי נגיסה בכנפיים מכוסות רוטב "Onima", ברמה של 71,000 על סולם סקוביל. "ועכשיו אני תוהה פשוט אם הריסים שלי הולכים ליפול", הוסיפה בשלב הבא (רוטב "Red Flag", איזה שמות מושלמים, עם 126,000 על סולם סקוביל).

ושם, בדיוק שם, חיכתה הפצצה.

הדוגמנית היידי קלום בתכנית "Hot Ones". Giphy
אתגרי צילום מורכבים. קלום ב-Hot Ones/Giphy
זה התחיל עם קולות. מין יניקה שכזאת, כנראה, ואז שאיפה החלטית החוצה. המשיך עם גמיעה של באטרמילק ונכנס לזון אחר לגמרי עם המילים "נהיה לי חם"

מדובר בכנפיים עם רוטב בעל השם המרומז "Da' Bomb", בעל המיתוג המרומז גם כן של "Beyond Insanity" ובעל רמת חריפות מרומזת מאוד של 135,600 על סולם סקוביל.

זה התחיל עם קולות. מין יניקה שכזאת, כנראה, ואז שאיפה החלטית החוצה. המשיך עם גמיעה של באטרמילק ("חשבתי שזה יעזור") ונכנס לזון אחר לגמרי עם המילים "נהיה לי חם".

אז, ללא אזהרת PG-13, פתחה קלום את חולצת הכפתורים שלה בתנועה אחת, ואיווררה, ממשיכה משם להסרה מוחלטת של פריט הלבוש המיותר בבירור.

אוואנס הגיב כמו שכל מגיש אחר היה מגיב. "וואוו. וואוו. וואוו. וואוו. עכשיו גם לי נהיה חם, היידי", ופתח כפתור בעצמו.

הדוגמנית היידי קלום בתכנית "Hot Ones". Giphy
"כל בלוטות הטעם מתעוררות לחיים". קלום/Giphy

קלום המשיכה משם לעוד דקות בודדות אך קריטיות של קינוח אף אינטנסיבי, סאונד מרתק של חירחורי צחוק ואימה, תנועות זרועות רפטטיביות ויכולת ריכוז ילדותית עד בלתי קיימת.

היא אפילו צלחה שתי מנות כנפיים נוספות (700 אלף ולא פחות מ-2,693,000 על סולם סקוביל), מאתגרת לאקסטרים את אנשי הסאונד ואת צלמי התכנית שניסו, בהתאמה, להמשיך להקליט למרות היעדר החולצה ולהמשיך לצלם תוך התעלמות מהיעדר החולצה - אך הרשת עצמה לא הייתה זקוקה ממנה לכלום יותר.

"היידי היא הסיבה שבגללה אסור להסתכל בקנקן. היא פשוט מקרינה החוצה חוש הומור נטול חסמים", התמוגג אחד הצופים. "האישיות שלה כל כך טבעית והקסם שלה מדבק", הוסיף אחר.

עוקבים נוספים הצביעו על העובדה שאף אחד ואף אחת לא הצליחו למכור כל כך הרבה חזיות וכל כך הרבה רוטב חריף בבת-אחת, והיו גם כאלה שביקרו את המהלך ותהו אם הייתה לו באמת סיבה. "היידי היא ה-Hot One המקורית", השיבה להם, ולכולנו בעצם, מעריצה נלהבת.

4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully