וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות ישבה על הכיסא הכי קשוח בהוליווד. ישבה וניצחה

עודכן לאחרונה: 13.8.2023 / 6:56

זיעה, דמעות, קללות ורשת משתוללת כמובן. לא חשבנו שזה ייגמר בלי רשת משתוללת

טריילר לסרט Heart of Stone בכיכובה של גל גדות/נטפליקס

אינני יודע בוודאות, ובוודאות אינני מתיימר לדעת, אבל נדמה לי, רק נדמה לי, שגל גדות סימנה את התאריך הזה ביומן מבעוד מועד, ועם חיוך גדול.

מדריך פלפל שמוציא עשן מהאזניים
כששתי נערות ניסו לאכול את הפלפל החריף בעולם
מוכנים לטעום מהגלידה המסוכנת ביותר בעולם?

יציאת "Herat of Stone" שלה לנטפליקס בסוף השבוע, ומסע הקידום המקיף עד כדי שאיבת כל סימני החיים ממך (ועוד נגיע לשאיבה הזאת, אני מבטיח) הם החומרים שמהם עושים כוכבים הוליוודיים ממורמרים. אבל לא היא. חיוך אחר חיוך, קסם אחר קסם, עברית ואנגלית ואני די בטוח שעוד כמה שפות, ומראייני כל העולם הושתקו, נפלו, מאוחדים בעיניהם המזוגגות.

וכך, נותרה רק "Hot Ones" להוציא ממנה את האמת, את כל האמת, ורק את האמת. היא ומבחן הפלפלים החריפים שלה.

יריקות, קללות ודמעות. גל גדות ב-Hot Ones

תכנית הרשת הפופולרית התחילה למעשה כאמצעי לשבש את "ריאיונות הטייס האוטומטי" של סלבריטאים בבואם לקדם דברים.

היוצר, כריס שונברגר, חשב שהדרך המהירה ביותר והיעילה ביותר להגיע לשם תהיה להאכיל אותם תוך כדי שיחה בעשר מנות של כנפיים חריפות, עם רף טירלול הולך וגובר, "עד שהם יישברו", כהגדרתו. "זה קצת סדיסטי מצדכם, לשבור את האורחים", תקפה גדות בחיוך את המנחה שון אוואנס, "אבל אתם Fire, אפילו הבת שלי מתה עליכם, אז יש לכם כבר אותנו, וגם את הדור הבא, זה מדהים".

והיא צודקת, כמובן. שמונה שנים אחר כך, ויותר מ-300 פרקים שמילאו 21 עונות ויראליות - וכפי שדברים כאלה בדרך כלל מתרחשים - המעטפת הפכה לליבה, והליבה למעטפת. כלומר, האורחים עומדים בתור כי מדובר בפאן טהור, ונקודת השבירה היחידה שמעניינת את הצופים (עם כוכבית כמובן, כי במקרה של גדות המגיבים השתוללו ישר עם "אפרטהייד" ו"למה לא שאלתם אותה על השירות בצה"ל") היא הרוטב החריף שאחריו לא מתחשק להם יותר שום דבר, פרט ליריקות, קללות ודמעות.

ואלוהים כמה שגדות רקדה על הסקאלה הזאת.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

1. The Classic Hot Sauce Chily Maple, רמה 1,600 על סולם סקוביל

גל גדות, Hot Ones. צילום מסך, מערכת וואלה
"בוא נלך על זה. גדות/מערכת וואלה, צילום מסך

העסק התחיל קליל, כפי שניתן לצפות. "זה מריח טוב, אני רעבה, בוא נלך על זה", הכריזה גדות בעודה, ובכן, הולכת על זה. "אני הולכת לקחת עוד ביס, בגלל שאני רעבה ובגלל שאני *יכולה*. בינתיים. עם האחרות נראה". ממשיכים.

2. La Pimenterie Curry Verde, רמה 6,000 על סולם סקוביל

גל גדות, Hot Ones. צילום מסך, מערכת וואלה
יכולה לעמוד בזה. גדות/מערכת וואלה, צילום מסך

יחסית למישהי שהעידה על עצמה שהיא "מאוד לחוצה" משום שהיא לא חזקה באוכל חריף, גדות צלחה את שתי הטעימות הראשונות עם חיוך, והרשתה לעצמה מעט זחיחות אפילו. "אני מרגישה את החריפות, אבל אני בהחלט יכולה לעמוד בזה", הסבירה, "אני אוהבת אוכל, כשהוא טוב אליי".

3. Zest Lemon Pepper, רמה 15,500 על סולם סקוביל

גל גדות, Hot Ones. צילום מסך, מערכת וואלה
לנשום. גדות/מערכת וואלה, צילום מסך

העסק מקצין, וגדות מספרת על טיפים שקיבלה מחברים, בעיקר מהכוכבת הבוליוודית אליה בהאט שמשחקת לצדה בסרט, ושנושאת עמה הוט סוס כבדרך קבע.

בין שלל העצות - "ששום דבר לא ייגע בשפתיים", כהגדרתה, וכן לנשום בצמצום, באופן שהיא, ורק היא למעשה, יכולה להדגים בחינניות.

4. Chile Lengua De Fuego, רמה 36,500 על סולם סקוביל

גל גדות, Hot Ones. צילום מסך, מערכת וואלה
במשחק. גדות/מערכת וואלה, צילום מסך

"זה בא והולך, זה הדבר. זה כמו גל, אבל אני בסדר", הסבירה תוך שהיא מביעה דאגה לאוואנס, "אתה מכיר את השעשועונים האלה שמשחקים בטלוויזיה, אלה שיש להם 8 שאלות על מיליון דולר? זה ככה. אני מרגישה אותו דבר, שאני במשחק".

5. Los Calientes Rojo, רמה 49,000 על סולם סקוביל

גל גדות, Hot Ones. Giphy
קוד לבוש לוהט. גדות/Giphy

התחיל "מעושן", הסתיים בהורדת הז'קט. אין צורך בהסברים נוספים לדעתי.

6. Mako Snake 6 Fin Series The Spicy Shark, רמה 71,000 על סולם סקוביל

גל גדות, Hot Ones. Giphy
"זה בכל מקום". גדות/Giphy

זה מריח מעולה, הכריזה גדות. "או, לקחת ביס גדול, מעולה", התמוגג אוואנס, במה שבבירור היה טעות של גדות. הפרצופים שלה המחישו את זה, וכך גם תנועות הידיים הנואשות, והחיוך שהיה גם קצת בכי.

"זה בכל מקום!", הכריזה, והוזהרה רק לא לגעת בעיניה, "זה מזיע, אפילו הלשון שלי מזיעה, אבל אתה יודע משהו? זה מסע, מסע חריף. מזכיר לי כשאני מתאמנת, וזה יום רגליים, ואני שונאת יום רגליים, אבל עדיין צריכה להגיד שאני אוהבת את זה? לשחרר הכול, ולקבל את זה. אני אוהבת חריף. Spicy is the Shit, למרות שאני הורגת את כל בלוטות הטעם שלי, כולן בבת אחת. זה היה אכזרי".

7. Adoboloco Jalapeno Chico, רמה 103,000 על סולם סקוביל

גל גדות, Hot Ones. צילום מסך, מערכת וואלה
"כבר נשרפתי". גדות/מערכת וואלה, צילום מסך

רגיעה מסוימת. "אולי זה בגלל שכבר נשרפתי, אחרי שאילחשתם את הלשון שלי?", היא תוהה, "ואז קאט. אני בבית חולים. משהו קרה לבטן שלי. יש חורים בכל מערכת העיכול שלי".

ההפוגה נוצלה לשיחה קצרה על Goodles, מותג המק אנד צ'יז שלה, וגדות תיארה את הכף האידיאלית שמתרוממת מקערה כזאת, עד כדי פנטזיה מוצדקת על ספין-אוף ל-Hot Ones. "איך לא הבאנו לכאן מק אנד צ'יז?", שאלה תוך שהיא מנסה להרוויח זמן כנראה.

8. Da'Bomb Beyond Insanity, רמה 135,600 על סולם סקוביל

גל גדות, Hot Ones. Giphy
"אוכלת מוות". גדות/Giphy

"מסכן, עשית את זה כבר 300 פעמים", נזכרת גדות. "כן, ואני יודע איך זה מרגיש ואני יודע מזה אומר ואני יודע מה הולך לקרות", הגיב אוואנס.

וזה אכן הגיע. "זה מרגיש כאילו אני אוכלת מוות. אני לא יכולה לדבר", לחשה בדמעות, ניסתה להכיל את הפיצוץ בפה, וירקה, בקושי שמה לב למחמאה ("מעולם לא הייתה כאן אורחת כל כך טובה בתקשורת הבלתי מילולית שלה").

"מה!? זה כמו נינג'אינג. קשה לדבר, זוכר איך בהארי פוטר (הסוהרסנים) סוחטים את החיים מהדמויות? זה כזה. מה קורה?! וזה לא עוצר".

9. Alchemy Peppers Hopp Sauce Watermelon Ghost, רמה 641,000 על סולם סקוביל

גל גדות, Hot Ones. Giphy
חלומות על טורטית. גדות/Giphy

עוד הפוגה, אולי בגלל האפטר-שוק, מנוצלת לשיחת חטיפים, ולחשיפה פרובוקטיבית למדי של גדות, באשר ליתרון הישראלי היחידי על השוק האמריקני. "יש לנו ופל טעים שנקרא טורטית, שאני מאוד אוהבת, ואני לא בטוחה שהרבה יותר מזה. אתם די מסודרים עם חטיפים".

"אבל אולי נעביר אליכם קצת הוט סוס", שוקל אוואנס, וגדות ממהרת להגיב. "או שלא, תשאירו את זה פה. לישראל יש מספיק על הצלחת כרגע".

10. The Last Dab Apollo, רמת "הפתעה" על סולם סקוביל

גל גדות, Hot Ones. Giphy
"רגע, Fuck". גדות/Giphy

"אוקיי, רק תגיד לי מה לעשות, למה לצפות", מתחננת גדות. "תהילה, כי הכול יהיה מאחוריך", משיב אוואנס.

ואז, תוך הבעת תקווה שבנותיה יצפו בזה ויתגאו בה, היא מתחילה, ותוך כמה שניות רכבת ההרים נעה על המסילה. "זה כלום, Dude", ואז "רגע", ואז "Fuck", ואז "שרה שרה שיר שמח". גל גדות התיישבה על הכיסא הכי קשוח בהוליווד. התיישבה, וניצחה.

  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully