וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאילו שהיא לא הייתה מספיק מושלמת: גל גדות משיקה מק אנד צ'יז

עודכן לאחרונה: 17.11.2021 / 15:37

לא רק וונדר וומן, שחקנית, דוגמנית ומפיקה, מהיום גל גדות היא גם שותפה מייסדת של GOODLES - מק אנד צ'יז בריא ואיכותי יותר. "היא עושה הכל - מקשר עם קמעונאים ועד מבחני טעימה"

גל גדות. אינסטגרם גל גדות, צילום מסך
גל גדות והמק אנד צ'יז שלה/צילום מסך, אינסטגרם גל גדות

ברגע הראשון זה נראה היה כמו עוד סלב שמפרסם משהו בפיד האינסטגרם שלנו. גל גדות העלתה אתמול בערב סרטון שלה מבשלת מק אנד צ'יז. "אני כל-כך מתרגשת להביא לכם את מה שעבדנו עליו במשך כל כך הרבה זמן. GOODLES זה מק אנד צ'יז טוב יותר - כזה שארוז עם חומרים מזינים וסופר טעים. בכנות, זה המק הטעים ביותר שאכלתי". אבל אז היא חתמה את הפוסט כ-ג.ג, שותפה מייסדת. לא לפני שהפנתה ללינק בביו.

אז נכנסנו ללינק להבין מה הסיפור.

באתר הצבעוני והממותג להפליא של GOODLES - מכריזים, המק חוזר (באנגלית זה נשמע יותר טוב). מק אנד צ'יז, או בעברית - מקרוני עם גבינה היא מנה אמריקאית קלאסית, המכילה מקרוני מבושל ורוטב גבינה, בדרך כלל צ'דר. בעבר התוודתה גדות, שהיא מתה על המאכל עוד מילדותה, ושזה נשאר עד היום אחד מהגילטי פלז'רס האהובים עליה, כיוון שזאת נחשבת מנה מעט סליזית, ודי מושחתת.

ובכן, לא עוד. ב-GOODLES המותג החדש בבעלותה, מתפארים שהצליחו לייצר מק אנד צ'יז בקופסא, בריא יותר, איכותי יותר ובעל ערכים תזונתיים, ומציעים לכם לדמיין מחדש את האטריות האהובות עליכם "טעימות בצורה משוגעת ועמוסות בחומרים מזינים". בגודלס, (תסלחו לנו על העברות), משתמשים בגבינה אמיתית (בשונה ממוצרי מדף אחרים בשוק), ללא חומרי טעם וריח או חומרים משמרים, עם 21 גרם חומרים מהצומח, 14 גרם פרוטאין ו-6 גרם של סיבים תזונתיים עם פרוביוטיקה.

כשחופרים עוד קצת באתר, ומבקשים לגלות מי באמת עומד מאחורי המותג, מגלים שאכן יש אמת בפרסום. מתחת למנכ"לית ולראש הדירקטוריון של החברה, שלישית בחשיבותה, תמצאו את לא אחרת מאשר וונדר וומן שלנו - גל גדות. וכך נכתב שם "שחקנית, מפיקה, פילנטרופית, ובעלת היסטוריה ארוכה של אהבה למק אנד צ'יז. הקפיצה הנועזת של גל גדות לעולם הסטארטפ, היא רק הרחבה למה שהיא תמיד מנסה לעשות: דברים חיוביים שישפיעו על כדור הארץ. הערכים המשותפים והאהבה לאטריות הופכים אותה לחברת צוות מושלמת. ביום-יום גל נוגעת בכל, החל מקשרים לקמעונאים, קשרים עם התקשורת, בניית המותג, פיתוח עסקי, גיוס משקיעים, והרבה מבחני טעימה".

עוד בוואלה!

מק אנד צ'יז לנחמה

לכתבה המלאה
GOODLES. GOODLES, אתר רשמי
חברת צוות מושלמת/אתר רשמי, GOODLES

המק אנד צ'יז של גדות (או של גודלס, אם אתם מתעקשים) מגיע בארבע גרסאות - מק אנד צ'יז קלאסי עם גבינת צ'דר, "כמו בילדות, רק מזין יותר". הטעם השני נקרא MOVER & SHAKER בהשראת רוטב הקאצ'ו א פפה, הטעם השלישי הוא SHELLA GOOD - גבינת צ'דר לבנה ומיושנת עם פסטה קונכיות - "חריף, אגוזי ומספק" מבטיחים כאן. והטעם הרביעי הוא TWIST MY PARM - גבינת אסיאגו עם פרמזן עם פסטה מסולסלת.

GOODLES. GOODLES, אתר רשמי
המק אנד צ'יז של GOODLED וגל גדות/אתר רשמי, GOODLES

אטריה קטנה - משימה גדולה

כמו בכל פרויקט כמעט שגדות שותפה לו, גם כאן יש אג'נדה חברתית, סביבתית ותרומה לקהילה. כך למשל באתר של GOODLES, מבטיחים לתרום לפחות אחוז אחד מכל מוצר שנמכר, עבור ארגונים שדואגים לבטחון תזונתי, וכן מספרים שהם כבר עובדים בשיתוף עם World Central Kitchen.

ועכשיו לשאלה החשובה ביותר - כרגע מהאתר של גודלס ניתן להזמין את המוצר רק ברחבי ארה"ב (במחיר של החל מ-20 דולר לארבע קופסאות), ולישראל לצערנו עדיין לא ניתן. אבל אנחנו נחושים לשים את ידינו על קופסה תכלכלה של המק אנד צ'יז הזה בקרוב ולגלות, אם גם את זה, כמו כל דבר, גל גדות עושה מעולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully