וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו באמריקה: הפודטראק של yellow ועומר מילר

עודכן לאחרונה: 12.10.2021 / 11:37

לא רק לתל אביבים מגיע - רשת חנויות הנוחות yellow משיקה משאיות אוכל שינדדו ברחבי הארץ בשיתוף עם עומר מילר והטוסט הכי חם בסביבה

הפודטראק של לאון ויילו. יח"צ,
הפוד-טראק של LEON מבית Yellow/יח"צ

אם גם אתם הזלתם ריר מול המסך כשקראתם את הביקורת שלנו על לאון - הטוסטרייה של עומר מילר שנפתחה באוגוסט לפני שנה, אבל התבאסתם שהיא אינה קרובה למקום מגוריכם - יש לנו חדשות מעולות בשבילכם.

רשת חנויות הנוחות yellow (פז) פותחת פוד-טראקס (משאיות אוכל) נודדות שיוצבו במתחמי הנוחות שבתחנות הדלק שלה ברחבי הארץ, בשיתוף פעולה עם Leon, הטוסטרייה הכי מגניבה בת"א. הפוד-טראקס התכלכלות ימוקמו בתחנות פז yellow באיזורים שונים בארץ ויעברו ביניהן מדי מספר שבועות. במשאיות של Leon תוכלו למצוא תפריט עם מגוון רחב של טוסטים מיוחדים, אבל גם שייקים וגלידות.

"לאון טוסט" של עומר מילר. יניב גרנות, מערכת וואלה!
הטוסטים של leon/מערכת וואלה!, יניב גרנות

הפוד טראק הראשונה תוצב במתחם הנוחות שבתחנת פז yellow "יריד גדולה" בשדרות רוקח בתל אביב מול הלונה פארק, בין התאריכים 13 באוקטובר ועד ה-25 באוקטובר, ולא רק אנחנו כבר חולמים על תמונת אינסטגרם של טוסט מושחת עם גלגל ענק ברקע, נכון?

בהמשך תנדוד המשאית למתחם פז גדרה, באר שבע וקריית מוצקין. באפליקציית yellow תוכלו לעקוב אחר מקום הימצאן של הפודטראקס הנודדות מדי שבוע.

ניר שטרן מנכל קבוצת פז "הפודטראקים החדשים של yellow מרחיבים את היצע הנוחות ללקוחותינו ומאפשרים לנו לחזק את החוויה הקולינרית בדרכים ברחבי הארץ. אני שמח על שיתוף הפעולה עם השף המצליח עומר מילר, שמבין גם הוא את הצורך והרצון של מאות אלפי ישראלים המתגוררים בכל רחבי הארץ להנות מאוכל מהיר איכותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully