וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווה: משאית האוכל שתחלק לכם שווארמה (טבעונית) חינם

עודכן לאחרונה: 3.11.2021 / 12:51

פסטיבל קולינרי חדש עם ארוחות נושא מיוחדות וסיורי שווקים, משאית האוכל של חוות החופש מחלקת שווארמה בחינם, ופסטיבל השקשוקות של בנדיקט חוזר

מסעדת ארקדיה של עזרא קדם - פסטיבל המטבח הישראלי בחסות אמריקן אקספרס. אילן נחום,
מסעדת ארקדיה של עזרא קדם - פסטיבל המטבח הישראלי בחסות אמריקן אקספרס/אילן נחום

פסטיבל המטבח הישראלי

המסעדות הישראליות מתחילות להתאושש מהקורונה וזו כנראה סיבה לחגוג. פסטיבל קולינרי חדש בחסות אמריקן אקספרס יתרחש החל מ-11 בנובמבר, במשך שלושה שבועות ויכלול ארוחות נושא מיוחדות של שפים מובילים, סיורים וחוויות בשווקים, אצל חקלאים, יצרנים, שפים, אירועי שמן זית ישראלי סביב עונת המסיק, סופי שבוע קולינריים עם שפים מובילים במלונות דן ופופ אפ כוכב מישלן.

בין השפים המשתתפים באירועים תשמחו למצוא את חיים כהן, ארז קומרובסקי, רן שמואלי, עזרא קדם, שרון כהן, הילה אלפרט, גל בן משה, רז רהב, שיראל ברגר, תומר טל, אביבית פריאל, לונא זרייק, ענר בן רפאל, יוסף זוזו חנא, ניר מסיקה ועוד.

לכרטיסים ומידע

פרויקט ביס של שלום. תמר אלמוג,
ביס של שלום. פרויקט שמנסה לקרב בין אנשים ובין בעלי חיים/תמר אלמוג

ביס של שלום

"ביס של שלום" הוא יוזמה ראשונה מסוגה בישראל, של 'חוות החופש' מקלט שיקומי לבעלי חיים ניצולים מתעשיות המזון - כבר חושבים קדימה. לראשונה יוצאת חוות החופש, לכבוד חודש הטבעונות הבינלאומי, במסע קולינרי חוצה ישראל, שפותח את הלב אל תעשיות המזון מן החי ומעורר דיון מסקרן. במשך שבועיים בין התאריכים 1 עד ה-15 בנובמבר יטייל הפוד טראק של 'ביס של שלום' ברחבי הארץ, יגיש מנות טבעוניות ללא עלות ויעורר דיון עם סועדים אקראיים. את המסע ילווה איש התקשורת והמגיש שי גולדשטיין.

הפרויקט המרגש נולד בחודש מאי - חודש שכל ישראלי זוכר בשל האלימות ששטפה את ישראל. בשיחה אקראית של מקימות החווה עם אחד מהתורמים שלה הן קיבלו משימה - לגרום לאנשים לפתוח את הלב והראש ולהבין שאת האלימות קודם כל מוציאים מהצלחת. חודשים לאחר השיחה הזו הפרויקט קורם עור וגידים.

היום, יום רביעי 3 בנובמבר, תוכלו לפגוש את הטראק הטבעוני באוניברסיטת חיפה בין השעות 11:00-15:00 באירוע לסטודנטים והרצאה של עדית רומנו מייסדת משותפת של חוות החופש. ביום שישי ה-12 בנובמבר הטראק הטבעוני יגיע לשוק לוד, ובשבת ה-13 בנובמבר הנכם מוזמנים לפגוש את השווארמה הטבעונית ברחבת הכניסה של ביג פאשן אשדוד. אירועים נוספים יתווספו באתר חוות החופש במהלך החודש.

לכל הפרטים על "ביס של שלום"

עוד בוואלה!

סיור אוכל לילי באשדוד

לכתבה המלאה
שקשוקה פסט בנדיקט. שרית גופן,
שקשוקה פסט בבנדיקט/שרית גופן

פסטיבל השקשוקה של בנדיקט חוזר

אם לבירה ושוקולד יש פסטיבלים בכל העולם, אין סיבה כנראה שלשקשוקה לא יהיה. מתחילת חודש נובמבר ולמשך חודש שלם, יתקיים זו השנה השלישית בכל מסעדות בנדיקט פסטיבל ה'שקשוקה פסט' המוקדש כולו לאחד המאכלים הכי ישראלים שיש שיקבל פרשנויות ושידוכים שונים על ידי הרשת.

בתפריט תמצאו למשל פולנטת תירס קרמית, קרם כרובית עם גזרים צבעונים ואספרגוס, אפונה וברוקולי, שקשוקה בסגנון סינייה עם בשר קצוץ, חומוס עם פלאפל, שקשוקה טבעונית עם ביצים טבעוניות וכמובן אחת קלאסית. בכל המנות ישולבו ביצים מבושלות או עלומות שיוגשו עם חלת בריוש בעבודת יד ומטבלים.

החגיגות יתקיימו בכל סניפי בנדיקט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully