וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה הדרך הנכונה (והכי נקייה) לחתוך פלפלים

עודכן לאחרונה: 23.1.2022 / 23:31

לחתוך פלפלים היא משימה לא קשה במיוחד אבל מאוד מלוכלכת. אז קבלו טריק פשוט בעזרתו לא תישארו עם ידיים דביקות, מלא גרגרים בסלט ומשטח עבודה מלוכלך במיוחד

שיטה להוצאת הגרעינים מהפלפל בלי ליכלוך/@aa10430

אחד מהכישורים החשובים ביותר במטבח זו היכולת להכין כמו שצריך את הירקות שלכם לפני הבישול ואחד מהירקות המבאסים ביותר בתחום הזה הם הפלפלים והגמבות. לא משנה כמה ננסה להזהר - תמיד נישאר עם הגרעינים א על הירק עצמו או פזורים על כל משטח העבודה. אבל - לא עוד.

בזמן שרובנו מכינים את הפלפלים על ידי חיתוכם לחצי וחפירה עם היד או עם הסכין כדי להוציא את כל הגרעינים.- ברור שזו גישה מאוד מלכלכת שמשאירה את האצבעות שלנו דביקות ואת קרש החיתוך מלא בשאריות. ב"SUN" הבריטי דווח על סירטון שהועלה לאחרונה לרשת שמלמד את הצופים את הדרך הפשוטה לחתוך פלפל ולהמנע מהליכלוך.

ככה עושים את זה

והנה עוד הדגמה

משתמש הטיקטוק @AA10430 העלה סירטון ובו הוא מציג את הדרך לחתוך את הפלפל בלי להסתבך עם הגרעינים. בסירטון, הוא השתמש בסכין חדה כדי ליצור שלושה חתכים מסביב לפלפל האדום. החתכים היו לא עמוקים מדי כך שהסכין רק חתכה את הירק באותו צד אבל לא לכל האורך.

בשלב הבא, בעזרת היד, הוא תולש את חלקי הפלפל, כך כשהזרעים נשארו רק על חלק אחד. לסיום, בתנועה חדה אחת הוא תולש את כל הזרעים עם שאריותצ הגבעול מחוץ לחתיכה הנותרת, ונותר עם שלושה חלקי פלפל נקיים.

החיים שלנו מתחלקים ללפני ואחרי שלמדנו את הטריק הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully