וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת המחירים בצד, בואו נדבר על הבמבה ההפוכה

עודכן לאחרונה: 31.1.2022 / 15:02

כולם כועסים עכשיו (בצדק) על העלאת המחירים של אסם, אבל בואו נשים את זה רגע בצד ונדבר על הבמבה החדשה, כי כשמגיע מגיע, ועוד כמה מוצרים חדשים (טובים יותר ופחות) שטעמנו החודש

במבה אינסייד אאוט. סטודיו אסם,
במבה אינסייד אאוט/סטודיו אסם

במבה אינסייד אאוט

לא מעט חבטות חוטפת אסם בימים האחרונים על עניין העלאת המחירים על מוצריה. עכשיו בואו נשים את הדברים על השולחן - סביר להניח שעל רוב מוצרי אסם (לדוגמא פסטה) אפשר להתפשר ולמצוא זול יותר, ולא פחות טוב, אצל המתחרים, אבל מבחיתנו במבה יש רק אחת, ובתחום הזה אין לאסם מתחרים. אנחנו כל-כך אוהבים את הבמבה הקלאסית של אסם, שאנחנו מודים שבכל החידושים האחרונים, לא כל כך הבנו מה הם רוצים מאיתנו. לעיתים זה היה אחלה, ועדיין, לא הצלחנו להבין מה ההצדקה, מה יגרום לנו בפעם הבאה שאנחנו בסופר לבחור בבמבה החדשה שהשיקו ולא בקלאסיקה המנצחת. על אחת כמה וכמה, בכל הגימיקים של שינוי הצורה שמבחינתנו רק פגעו במרקם המנצח.

וכל ההקדמה הארוכה הזאת היא רק כדי להגיד שהבמבה אינסייד אאוט החדשה היא שיחוק אמיתי. הבמבה ההפוכה, למעשה היא במבה עם נוגט בחוץ והבוטנים בפנים. גודל הבמבונים נשאר הגודל המוכר והאהוב, צבעה השתנה לחום בגלל הנוגט, ובפנים המילוי של הבמבה - פתאום הכל עבד. זה היה הגיוני כל כך. המרקם הכיפי נשמר, יש זכר לבמבה האהובה והטובה, אבל ציפוי הנוגט נותן לה טוויסט אחר, מתוק יותר, זה שילוב של טעמי נוגט וחמאת בוטנים כמו שצריך להיות, פתאום זה גם חטיף כיפי ליד הקפה. וואלה, אהבנו.

ומה לגבי המחיר? לפי אתר פריסז, מחיר במבה אינסייד אאוט (60 גרם) ינוע בין 1.98 עד 5.95, מחיר אריזה גדולה יותר (130 גרם) ינוע בין 6.67 ועד 11.90.

אפרופו בטעם לחם שום. סטודיו אסם,
אפרופו בטעם לחם שום/סטודיו אסם

אפרופו בטעם לחם שום

עוד מוצר של אסם על סדר היום הוא אפרופו לחם שום. בניגוד לבמבה המוצלחת, כאן אין לנו דעה חד משמעית על המוצר החדש, הוא לא "לא טעים", הוא נחמד, האם הוא משדרג את האפרופו הקלאסי? לא בהכרח, האם טעמו של השום נוכח? כן במידה נחמדה, האם נשארים עם טעם לוואי של שום אח"כ בפה? כן, בהחלט, האם זה קריטי למישהו? תשלימו לבד.

מחיר? 3.00 עד 5.90 שקלים, לאריזת 50 גרם.

במדור הקודם:

חדש על המדף: אז מה חשבנו על הפיצה החדשה של דומינו'ס?

לכתבה המלאה
בייגלה כפיות בטעם צ'ילי פיקנטי. סטודיו אסם,
בייגלה כפיות בטעם צ'ילי פיקנטי/סטודיו אסם

בייגלה כפיות בטעם צ'ילי פיקנטי

אחרון ודי מבית אסם להיום הוא בייגלה כפיות בטעמי צ'ילי פיקנטי. ראשית יש לציין שצורת הכפיות כיפית לאללה לאכילה. כבר היו לאסם כמה השקות של בייגלה בצורת כפיות, אבל איך שהוא מרגיש שהעניין לא כל כך תפס, בעיננו זה אחלה קונספט, גם נוח לאכילה עם דיפ (מטבל), וגם בפני עצמו. לגבי הצ'ילי הפיקנטי, הוא מוסיף טעם נחמד לחטיף האהוב, זה נותן פיקנטיות במידה, מצמיא נורא, אבל חביב לשם הגיוון. עובר את המבחן.

מחיר? 6.30 עד 11.90 שקלים לשקית של 300 גרם.

סניקרס קרימי. יח"צ מרס,
סניקרס קרימי/יח"צ מרס

סניקרס קרימי

מותג חטיפי השוקולד "סניקרס" משיק סניקרס קרימי חדש. הסניקרס החדש מציע את אותו טעם אהוב ומוכר, עם שכבה עשירה וקרמית של חמאת בוטנים קרמל, עשירה יותר, מה שאומר נדבקת לשיניים יותר, אבל כן גם טעימה מאוד, כבר הזכרנו קודם את החולשה שלנו לשילוב של שוקולד וחמאת בוטנים, וגם כאן, כשזה עובד, זה עובד. שינוי נוסף הוא פיצול של החטיף - במקום וופל אחד, מקבלים שניים קטנים בשקית אחת. הרעיון הוא שניתן לחלוק את החטיף עם אדם נוסף, שזה סך הכל נחמד, אבל לנו היה קשה להסתפק רק בקוביה אחת של זה.

מחיר מומלץ לצרכן: 3.90 שקלים.

סקיטלס. יח"צ,
סקיטלס/יח"צ

סוכריות סקיטלס ענקיות בטעמים חדשים

מותג הסוכריות סקיטלס משיק סוכריות ענקיות בטעם פירות חמוצים, גדולות פי 3 ורכות יותר מבפנים. כך מבטיחים ואכן מקיימים, מה יש לומר? אנחנו אוהבים סקיטלס, אין ספק שמהז'אנר הזה, הן המוצלחות ביותר, וההגדלה אכן עושה להן טוב, הן כיפיות ללעיסה, לא שוברות את השיניים, הטעם הפירותי החמצמץ כיפי, והן מצליחות להשאיר טעם טוב בפה.

מחיר מומלץ: 7.90 שקלים, לשקית של 141 גרם.

עוגיות מרבה. יח"צ,
עוגיות מרבה/יח"צ

עוגיות שוקולד צ'יפס במרקם רך של מרבה

מרבה מרחיבה את סדרת עוגית 37% שוקולד צ'יפס האייקונית עם שלושה סוגי עוגיות - עוגיות שוקולד צ'יפס במרקם רך, עוגיות שוקולד צ'יפס ופירות יער במרקם רך וטעם חדש של עוגיות לימון ושוקולד צ'יפס במרקם רך-עוגיות נימוחות בטעם לימון עם 29% שוקולד לבן.

אנחנו מודים שלא עפנו במיוחד על המרקם החדש של העוגיות האלה, משהו בהן לא עבד לנו, הרכות הזאת הרגישה לנו קצת לא אפויה, דווקא יש משהו כיפי בעוגיה שהיא קצת פריכה, מתנגדת, וכאן זה קצת הלך לנו לאיבוד. עם זאת שווה לציין לטובה את הטעם החדש של עוגיות הלימון, זה דווקא הביא משהו קצת אחר, השילוב של טעמי הלימון עם השוקולד צ'יפס הלבן עבד מעולה, וכאן הצלחנו להבליג קצת על המרקם הפחות מוצלח.

מחיר מומלץ: 10-12 שקלים.

חטיף פרוטאין פירות יער ושוקלד לבן. יח"צ,
חטיף פרוטאין פירות יער ושוקלד לבן/יח"צ

חטיף נייצ'ר וואלי פרוטאין עם בוטנים ופירות יער

Nature Valley מרחיבים את קולקציית הפרוטאין שלהם ומצרפים טעם חדש לסדרה - שילוב של בוטנים ופירות יער עם ציפוי בטעם שוקולד לבן. בתור חובבים של חטיפי נייצ'ר ואלי, וספציפית מחבבים גם את סדרת הפרוטאין, לא עפנו על הטעם החדש. משהו בשילוב של טעמי הפירות החמצמים והשוקולד הלבן לא עבד לנו בחטיף הזה. זה היה מין חמוץ-מתוק לא קשור כל כך לטעם המצופה מחטיף כזה. זה חביב, אולי לחובבי הטעמים הפירותיים יותר, אנחנו נמשיך לדבוק בטעמים הקודמים בסדרה.

מחיר מומלץ: 24.90 למארז של 4 חטיפים.

מארז בלאדי מרי. יח"צ,
מארז בלאדי מרי/יח"צ

מארז בלאדי מרי

חגיגות יום הבלאדי מרי הבינלאומי (1 בינואר, כי אין הרבה תרופות טובות יותר להנגאובר-סילבסטר) כבר תמו, אבל מותג הוודקה Ketel One ממשיך להיאחז בנצנצים, ובצדק. ומשיק מארז מיוחד (129 שקלים) של הקוקטייל הפופולרי, ובו בקבוק וודקה (750 מ"ל) הולנדי, וכן בקבוק "מיקס בלאדי מרי" של "טבסקו".

הראשון, כמעט מיותר לציין, חלק ואידיאלי לשוטים ולערבובים כאחד (וגם מהפייבוריטים של המדור במדף האלכוהול הספציפי הזה). השני מתובל ומוכן לריקודים בכוס גבוהה, עם קיק נהדר של חריפות, וקריאה נחרצת לגבעול סלרי. התוצאה מצוינת ביחס למה שבדרך כלל קורה בבית כשמתחשק בלאדי מרי, ומצוינת גם בלי כוכביות וסייגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully