וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחקיר על הטרדות מיניות מצד השף ארז קומרובסקי

תלונה על הטרדה מינית הוגשה לפני מספר שבועות נגד השף המצליח ארז קומרובסקי, כעת מתפרסמות עדויות נוספות המתארות התנהגות בוטה וסביבת עבודה רעילה. השף "בהתנהגותי לא הייתה כוונה מינית, התנצלות כנה מעומק לבי"

בלאדי שיק, פופ-אפ משלוחים בהובלת ארז קומרובסקי. אנטולי מיכאלו,
ארז קומרובסקי/אנטולי מיכאלו

בתחילת החודש, תכנית החיסכון של חדשות 12 דיווחה על תלונה על הטרדה מינית שהוגשה נגד השף ארז קומרובסקי. התלונה הוגשה ע"י עובדת לשעבר בקייטירנג של השף, אשר לטענתה קומרובסקי התחכך בה, וזרק לעברה הערות פוגעניות בעלות אופי מיני במספר הזדמנויות שונות, וכי היא עברה מסכת של הטרדות מצד קומרובסקי ועובדים נוספים בחברת הקייטרינג "ארז וחנן".

מגישת התלונה טוענת כי קומרובסקי נהג להטריד אותה מינית עם הערות בעלות אופי מיני וכי גם לאחר שהתלוננה למנהליה, כי מדובר בנושא רגיש עבורה, המשיך השף לגעת בה בצורה לא הולמת.

כעת העיתונאית גילית קוזבה, מידיעות האחרונות, מפרסמת ב-7 ימים, תחקיר נרחב יותר בנושא, בו קיימה ראיון עם המתלוננת, וכן לסיפור מתווספות טענות נוספות על אווירה מינית בוטה בסביבתו של השף.

אסף גרניט, יוסי שטרית וארז קומורובסקי. אביב חופי,
קומרובסקי עם חבריו למשחקי השף/אביב חופי

"זה קרה באולם אביגדור, עבדתי באותו אירוע כמנהלת מלצרים. ארז בא, מושיט ידיים, אני נותנת לו חיבוק והוא תופס לי בישבן. אני הודפת אותו, מתרחקת אחורה בהלם, לא מצליחה להגיב, ואז הוא צוחק ותופס לי בחזה" מתארת המתלוננת.

את התלונה היא הגישה בבית הדין לעבודה בגין הטרדה מינית ורשלנות. בנוסף לסיפור הזה, מוסיפה המתלוננת סיפורים נוספים על התבטאויות בעייתיות "שיח מיני דוחה סביב נשיות" לטענתה. שאלות כמו "אז מה קורה עם הריח המסריח שלך למטה?" וכן עדות שלה על כך שהכניס ידיים מתחת לרגליים של עובדת אחרת, והרים אותה מאיבר המין.

3 טבחים נוספים שעבדו בקייטרינג המצליח של קומרובסקי מתראיינים בעילום שם לכתבה ומספרים על סביבת עבודה בעייתית, שיח מטריד ועל התנהגות מלוכלכת ווולגרית.

עוד בוואלה! אוכל

שוק מחנה יהודה: 9 המלצות אוכל שוות במתחם הכי טעים בישראל (ועוד שתיים ליד)

לכתבה המלאה

יש לציין, כי מספר שבועות עברו מאז פרסום התלונה הראשוני, אך הנושא כמעט ולא פורסם מעבר לזה בתקשורת. לא מעט אנשים מעולם האוכל, שפים, חברים של השף ואנשים שעבדו עמו בעבר, הופתעו מפרסום הטענות ובחרו לעמוד לצד קומרובסקי, אשר ידוע בנטייתו המינית, וכן בהתנהגות שאולי אינה מותאמת לעת הנוכחית, אך אינה נועדה לפגוע.

בתגובה לפרסומים של ידיעות אחרונות מסר קומרובסקי: "למרות שאני לא מזהה את עצמי עם הדמות שמצטיירת מהשאלות שהועברו אליי על ידי מערכת העיתון, אין בכוונתי להטיל דופי באף לא אחת מהמרואיינות לכתבה. חשוב לי להדיגש כי בהתנהגותי לא הייתה כוונה מינית או כזאת שנועדה להסב כאב. כל עובדיי יקרים לליבי ואת כולם אני אוהב. גם אם אינני מזהה את עצמי עם הדמות שעולה מהכתבה, אני מבקש להביע התנצלות כנה מעומק ליבי בפני כל מי שחש נפגע ממני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully