וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם האוכל מתייצב לצד השף ארז קומרובסקי

עודכן לאחרונה: 28.2.2022 / 8:45

בעקבות ההאשמות על הטרדה מינית של השף ארז קומרובסקי, שפים רבים, בהם לא מעט נשים, מתייצבים לצד השף בריש גלי ויוצאים להגנתו: "אצל ארז גילוי החיבה הוא פיזי, זה ידוע וגלוי, ופיזי זה לא בהכרח מיני"

בלאדי שיק, פופ-אפ משלוחים בהובלת ארז קומרובסקי. אנטולי מיכאלו,
ארז קומרובסקי/אנטולי מיכאלו

התחקיר שהתפרסם בסופ"ש האחרון בידיעות אחרונות, בו הועלו האשמות על הטרדות מיניות מצד השף ארז קומרובסקי, הצליח לעורר סערה בעולם הקולינריה הישראלי, אך לאו דווקא מהסוג הצפוי במקרים מסוג זה.

אמנם רמזנו כבר, כי קולגות של קומרובסקי, הופתעו בימים האחרונים מההאשמות, ועמדו לצדו של אחד השפים הוותקים והמוערכים בעולם הקולינריה הישראלי, אולם מה שהחל כטפטוף בעיקר בהודעות פרטיות, מאז פרסום הידיעה הראשונית על ההאשמות נגד קומרובסקי, קיבל בסוף השבוע האחרון ביטוי נרחב ברשתות החברתיות, כאשר יותר ויותר שפים, קולגות וחברים מהתחום, התייצבו לצדו של השף והביעו תמיכתם בו בפומבי. בהם, יש לציין, לא מעט נשים מהתחום, חברות קרובות של השף, כמו השפית אביבית פריאל, הקונדיטורית מיכל בוטון, והשוקולייטרית איקה כהן.

אביבית פריאל, השפית והבעלים של מסעדת אוזריה כתבה "כמי שמכירה את גילויי החיבה הפיזיים של ארז כבר למעלה מעשרים שנה אני רוצה לספר איך זה מרגיש מהצד שלי. ארז, מלבד היותו שף מבריק הוא איש מאד פיזי. הוא מחבק ומלטף ואפילו צובט וחופן בחיבה. אישית, אני מתה על החיבוק החזק והכיווצ'וצ' שהוא נותן לי כשאנחנו נפגשים. מעולם לא הרגשתי שיש נופך 'מיני' בנגיעות שלו. עכשיו, אין בכך כדי לומר שהמתלוננות לא הרגישו אחרת ממני. כנראה שכן. רק לנסות ולחדד את העובדה שזה האיש, כך הוא לעיני כל, לא במחשכים. אצל ארז גילוי החיבה הוא פיזי, זה ידוע וגלוי, ופיזי זה לא בהכרח מיני. כולן וכולם בתחום מכירים את זה בו, ואפשר לבחור אם להתקרב אליו או לעבוד איתו או שלא. ויש פה הרבה שאלות של גבולות, ושל מותר ואסור, ואני בטוחה שארז מתייסר בהן עכשיו. אני מנסה רק לתת את הפרספקטיבה שלי, ושלי בלבד, ולהגיד לארז שאני מעריכה ואוהבת אותו".

הקונדיטורית מיכל בוטון, בעלת מאפיית "עמיתה", שעבדה במסעדות רבות ומובילות בת"א, כתבה בין היתר "ארז אף פעם לא הקטין אף טבח. ארז מטפח ומגדל דורות של אנשי מקצוע טובים וחרוצים שגאים במשלח ידם. ארז בוטה, גם אני בוטה. ארז מגזים, גם אני מגזימה. ארז עשה אולי פעם או פעמיים בדיחה מגושמת, אני גם. ארז רוצה רק בטוב ומעולם לא ניסה לפגוע באיש, גם אני מנסה. כמות האנשים שקיבלו בשבועות האחרונים פניות מעיתונאים שרוצים לחלוב טינופת, היא בלתי הגיונית. אני עם ארז".

עוד בוואלה!

תחקיר על הטרדות מיניות מצד השף ארז קומרובסקי

לכתבה המלאה

אל אלו נוספו גם לא מעט שפים, שהביעו תמיכה בקומרובסקי, בהם השף מתן אברמס ממסעדת הדסון שכתב "ארז היה הראשון שלימד אותי אוכל, אנושיות ומטבח. ועדיין ממשיך ללמד אותי. אני גאה לקרוא לעצמי חבר שלו. תודה שאתה אתה".

לדברי התמיכה הצטרפו גם השפים עינב אזגורי, דיויד פרנקל, אריאל רוזנטל (הקוסם), שי לי ליפא, יהונתן בורוביץ', יוגב ירוס ועוד רבים.

קומרובסקי עצמו, גם זאת בשונה ממקרים אחרים שראינו בשנים האחרונות, לא מיהר לרדת למחתרת. הוא אמנם פרסם התנצלות חד משמעית והודיע על פרישה מהעונה הבאה של משחקי השף. אך למרות הימים הסוערים שעוברים עליו בעקבות הפרסומים, הוא ממשיך לשדר עסקים כרגיל בימים האחרונים, פעיל ברשתות, מעלה פוסטים ובעיקר מגיב ומודה לכל חבריו כותבי הפוסטים שתומכים בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully