וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: האם נמצאה סוף סוף ארוחת הילדים שנותנת פייט למקדונלד'ס?

עודכן לאחרונה: 22.3.2022 / 9:20

ארוחת ילדים חדשה בפאפא ג'ונס, קופסאות האקסטרים של סטטוסים מתוקים, גלידות חדשות מבית שטראוס, השיחוק החדש של פתי בר ועוד. שוב הקרבנו את גופנו למען המדע, כלומר למען המדור

ארוחת ילדים פאפא ג'ונס. אמיר מנחם,
ארוחת ילדים של פאפא ג'ונס/אמיר מנחם

ארוחת ילדים בפאפא ג'ונס

רשת הפיצות פאפא ג'ונס, משיקה ארוחת ילדים שכוללת פיצה אישית, מנה נלוות לבחירה, רוטב לבחירה והפתעה בכל מארז.

המארז מקסים ומשמח כל ילד, מגיע בקופסה מצוירת וממותגת. הפיצה בגודל אישי נוח לאחיזה לקטנטנים, והפיצה עצמה איכותית וחביבה מאוד על ילדים ("אפילו הקשה טעים" הכריז הטועם בן הארבע), מבין התוספות המוצעות (נגיסי תירס / טבעות בצל / אצבעות מוצרלה / כדורי פירה), הלכנו על נגיסי התירס, שהיו חביבים ואיכותיים יחסית למתחולל בשוק. כהפתעה קיבלנו קעקועים זוהרים בחושך די צ'יפים, שהצליחו אף הם לשמח והוכיחו שילדים מצליחים להתרגש גם מהדברים הזולים והפשוטים ביותר. בסך הכל יוזמה חביבה ומוצלחת.

מחיר: 39.90 למארז. בהחלט יכול להספיק לשני ילדים.

סניפי פאפא ג'ונס ובמשלוחים

סטטוסים מתוקים. יח"צ,
קופסת הזהב של סטטוסים מתוקים/יח"צ

קופסאות האקסטרים של סטטוסים מתוקים ורשת חנויות "טסה"

פורים מאחורינו, תודה לאל, ואיתו גם משלוחי המנות. אבל יש מי שעושים את זה כל השנה. ועושים את זה טוב. "סטטוסים מתוקים", משיקים קופסאות ממתקים בשיתוף רשת חנויות "טסה - הבית של הממתקים". בקופסאות תוכלו למצוא מגוון רחב של ממתקים מכל רחבי העולם אשר הובאו במיוחד עבור השקתן.

ישנם שלושה סוגי קופסאות (The Box, The Extreme Box, The Gold Edition) אנחנו דגמנו את האקסטרים בוקס, ואכן מדובר בקופסא מוגזמת. היא מכילה 22 פריטים, רובם באמת מלהיבים, ומדובר באמת בהגשמת חלום עבור חובבי הממתקים שביניכם, בעיקר אלו שמחפשים את הדברים המיוחדים שקצת יותר קשה להשיג בארץ. הקופסה הצליחה להפתיע ולרגש עם ממתקים שאכן לא הכרנו, של מותגים מוצלחים כמו מילקה, אוראו, הרשיז, ריסז ועוד. בעיקר בלטו לטובה חטיף שוקולדי של עוגיות הרשיז ועוד אחד מבית ריסז, דגני בוקר של ריסז, פופ טארט סינמון רול, ועוד שלל ממתקים מפתיעים.

מחיר של קופסה כזאת 299 שקלים (האחרות 199 או 399 שקלים), את המחיר לרופא השיניים תחשבו בעצמכם.

להשיג באתר "סטטוסים מתוקים" או בסניפי רשת חנויות "טסה - הבית של הממתקים"

עוד בוואלה!

סערת המחירים בצד, בואו נדבר על הבמבה ההפוכה

לכתבה המלאה
פתיבר אצבעות שוקולד. סטודיו אסם,
פתי בר אצבעות שוקולד/סטודיו אסם

פתי בר אצבעות שוקולד

בשונה ממוצרים אחרים של אסם, פתי בר יחסית נשמר עד השנים האחרונות בצורתו הקלאסית והמנצחת ולא קיבל על עצמו כל מיני הכלאות מוזרות וחידושים מיותרים. אבל אז לפתע התחילו לצוץ פתי בר ורוד בטעם פטל או פתי בר עם דובוני שוקולד, שהיו חביבים (אחד פחות, אחד יותר), אך לא באמת הצדיקו את עצמם. אבל החידוש האחרון לפתי בר - אצבעות ביסקוויט פריך עם שכבת שוקולד חלב במילוי קרם חלב עשיר, זה כבר סיפור אחר.

מדובר בחטיף פשוט נהדר, מעין גרסה לחטיף "עד חצות", אך הרבה יותר מוצלחת, בשל קרם החלב הנהדר, השוקולד איכותי וטעים, והביסקוויט שומר על פריכות אידיאלית. הזקנים שבינינו אפילו נזכרו בחטיף ה"שוקו-ביס" הישן והאהוב. החבילה התחסלה מהר מאוד, ובהנאה גדולה. אם להתלבש על קלאסיקות - אז ככה.

גלידות חדשות מבית שטראוס. יח"צ,
השקות חדשות מבית שטראוס/יח"צ

גלידות חדשות מבית שטראוס

גלידת שטראוס פותחת את עונת הקיץ עם מספר השקות חדשות.

מבית מגנום מציעים שלגון חדש מגנום "לבן תות" - שלגון שמנת בטעם וניל עם ריפל בטעם תות בציפוי שוקולד לבן ושברי אגוזי לוז מסוכרים. בעינינו זה לא השלגון המוצלח ביותר שמגנום הוציאו במהלך השנים, עם זאת משהו בשילוב הזה עובד. הוניל עם התות והשוקולד הלבן יוצר בשורה התחתונה שלגון חביב ומרענן. (מחיר מומלץ 9-11 שקלים).

עוד מבית מגנום הושק מארז מיני מגנום מריר Intense Dark: שלגון שמנת בטעם שוקולד מריר בציפוי שוקולד מריר. כאן מדובר באופציה איכותית יותר, גודל המיני מדויק, השוקולד כיפי והחיבור של שני השוקולדים המרירים עובד לגמרי לחובבי הז'אנר. פינוק שנחמד שיש בבית בפריזר לשלוף בעת נפילת סוכר. (מחיר מומלץ למאגדת 27-30 שקלים).

מבית סולרו הושק סולרו בר קוקוס. לטעימה הזאת ניגשנו בסקרנות גדולה, שכן אנחנו חובבי סולרו, חובבי קוקוס, וחובבי השילוב שלו עם שוקולד. מה רבה הייתה אכזבתנו. ראשית, השלגון היה קשה מדי, ולא רך ומפנק, עד שבקושי הצלחנו לנעוץ בו שיניים. גם לאחר שחיכינו שיתרכך מעט, זה עדיין לא ממש עבד. הטעם היה מתוק מדי, ולא בקטע טוב, הקוקוס הרגיש תעשייתי ולא איכותי, וכך גם הציפוי. קיווינו למעין חטיף גלידת באונטי וקיבלנו משהו רחוק רחוק מזה. נדבוק בטעמים הישנים של סולרו. (מחיר מומלץ 7-10 שקלים).

ואחרון לילדים שלגון "קשת בענן": מעדן קפוא בטעמי מרשמלו, תות ווניל - אף אדם בוגר שמכבד את עצמו לא יסכים לתת ביס בגלידה הזאת, אז שוב נאלצנו להקריב את ילדינו למדע, והם עשו זאת כמובן בשמחה גדולה. שוב, כמו שציינו כבר קודם, לא קשה לקנות ילדים, הפעם יש פה ציור של קשת בענן שעושה את העבודה, צבעים יפים, וטעמי מרשמלו תות ווניל תעשייתיים. תעשו לבד את הבחירה. (מחיר מומלץ 6-8 שקלים).

אורביט ריפרשרז. מרס ישראל,
אורביט ריפרשרז/מרס ישראל

אורביט ריפרש

סדרת 'אורביט ריפרשרס' משיקה טעם חדש וייחודי - 'אורביט ריפרשרס טרופי', עם קריסטלים השומרים על רעננות ממושכת. ניגשנו סקפטים. מה כבר אפשר לכתוב על עוד מסטיק? אבל מה נגיד לכם, מדובר במסטיק נהדר, שיוצר תחושה מרעננת בפה, פיתרון נהדר למי שלא חובב מסטיקים חריפים, אבל כן מעוניין בתחושת הרעננות שהם יוצרים בפה. הגודל של המסטיק מעולה, ולא צריך לקחת יותר מאחד - הטעם שלו נשמר לאורך זמן, וזה אחלה מסטיק קייצי. אהבנו מאוד.

מחיר מומלץ: 12.90 לקופסה.

פסטה ריקו. אימגארט,
פסטה טרייה במילוי בשר של ריקו/אימגארט

פסטה טרייה במילוי בשר של פסטה ריקו

"פסטה ריקו" משיקה סדרת פסטה פרמיום טרייה במילוי בשר: טורטליני ראגו, טורטליני עוף ואניולוטי ראגו.
הפסטה עשויה מ-100% חיטת דורום עם אחוז חלבון גבוה, היא אינה מכילה חומרים משמרים או צבעי מאכל, קלה ומהירה להכנה ישירות מהמקפיא.

הפסטה מרגישה איכותית מאוד, ומפנקת יחסית לז'אנר, היא קלה לתפעול גם עבור אנשים שהם קלולס במטבח, מהירה לבישול ויכולה גם לעמוד גם בפני עצמה וגם להשתלב בתבשילים (עשינו את שניהם).

מחיר: החל מ-29.90 לאריזת 300 גרם.

יכין 100% עגבניות. אורית חן צדוק,
מוצרי עגבניות חדשים מבית יכין/אורית חן צדוק

רוטב עגבניות של יכין

זאת הייתה כנראה רק שאלה של זמן שתשובתה הישראלית התעכבה קצת על פסי הפיתוח והייצור, אבל יכין סוף סוף מנסה כעת לתת מענה לאחד ממוצרי המזווה הפופולריים והשמישים ביותר על המדף - וגם מצליחה.

מדובר בסדרת 100% עגבניות, ובה ארבעה מוצרים המתבססים על רכיב אחד בלבד - עגבניות ישראליות: פולפה (עגבניות חתוכות במרקם עדין) טבעית, רסק טבעי, פולפה ליקופן ורסק ליקופן.

שני הראשונים חדרו כבר לכל מטבח ביתי ראוי לשמו בווריאציה חו"לית, איטלקית בדרך כלל, והאלטרנטיבה הישראלית בהחלט נותנת תחרות ראויה, עם מרקם מוצלח וטעם אמיתי של עגבניה, שעבד יפה כבסיס לרוטב פסטה עשיר או כהתחלה של שקשוקה מהירה יותר. שני האחרונים, המבוססים על פיתוח אגרוטקי של זן LRT (Lycopene Rich Tomato), עושים אף יותר מזה ומציבים על המדף מוצר ייחודי שמשלש את הליקופן בלי להזניח את הטעם. בתמצית: כחול-לבן-אדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully