וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11 מארזי מתנה קולינריים לפסח

עודכן לאחרונה: 5.4.2022 / 12:59

לא חייבים עציץ! וגם לא עוד כלי מטבח. אספנו 11 מארזי מתנה לפסח, עם נגיעה קולינרית, שכל אחד ישמח לקבל

ארגז מהכפר. שירן כהן שי,
ארגז מהכפר - מארז מעסקים בדרום/שירן כהן שי

ארגז מהכפר

ארגז מהכפר הוא עסק דרומי של רמה קמין, אשר אוצרת ארגז חלומי של תוצרת עסקים קטנים מהדרום. לכבוד פסח, מציעה רמה שלושה סוגים של מארזים נהדרים. במארז "פסח בסל" תמצאו מיני סל שוק הכולל סיידר, חרוסת מדברית, כדורי תמרים, דבש מהנגב, מג'הול אורגני, חלווה, מיני שמן זית , חליטה ומלא מלא פינוקים קטנים ברוח החג. יש גם "פסח בתיבה" שכולל יין מאיה רד, קוקטייל משגע של הולנד ותשרי, ממרח קשיו פקאן וקוקוס, חרוסת מדברית , כדורי תמרים / עוגיות משובחות , אננס טרי , שק אגוזי מלך בקליפה, עציץ תבלינים ארוז ביוטה וזר פרחים מיובשים ויש גם מארז חגיגת אביב בסל יוטה קלוע.

מחירים: 198-440 שקלים.

לפרטים והזמנות

איפה מטיילים בחול המועד? מדריך המסלולים הכי שווים לפסח 2022

מארז לפסח של שי-לי ליפא. טל סיון ציפורין,
מארז פסח של שי-לי ליפא/טל סיון ציפורין

מארז פסח של שי לי ליפא

אשת הקולינירה, שי-לי ליפא, ואחת הנשים עם הכי הרבה סטייל בתחום, נותנת את הגרסא שלה למתנת פסח מלאת שיק. שי-לי יצרה מארז מקסים לחג, שאפשר לרכוש בשלמותו או כל פריט בנפרד.
המארז השלם מכיל: צלחת ביצים מקרמיקה עבודת-יד של יערה ניר-כחלון, כיסוי מצה יפהפה רקום זהב וכסף לשולחן החג שלכם, סדנת אירוח דיגיטלית בה שי-לי מכינה ארבעה מתכונים המותאמים לצלחת הביצים, הספר "שי-לי מבשלת חג האביב" עם 50 מתכונים קלים וטעימים לפסח ולחול המועד ותיק קניות רב-פעמי מכותנה אורגנית עם משפטים משעשעים לסידור המטבח.

שליחות עד הבית, עד 5 ימי עסקים מביצוע ההזמנה, או איסוף מרעננה.

עוד פרטים באינסטגרם של שי-לי או בפייסבוק

עוד בוואלה! אוכל

כל המתכונים הכי טובים לפסח

לכתבה המלאה
מארז פסח של LIMA.TLZ. אנדראה גלר,
מארז פסח של LIMA.TLV/אנדראה גלר

מארזי פסח של LIMA.TLV

אנדראה גלר, העומדת מאחורי מותג המארזים LIMA.TLV מציעה 3 סוגי מארזים לפסח הכוללים מאפים כשרים לפסח מעשה ידיה, פרחים והפתעות נוספות. אחד המארזים לדוגמא כולל עוגת שיש-קוקוס, עוגיות שוקולד קריספיות עם פרג, תחתיות עץ לכוסות, חליטת תה ירוק-ורדים, וזר אביב משגע.

מחיר: המארזים נעים בין 160 ל-185 שקלים, וניתן גם להרכיב מארז בעצמכם מתוך התפריט.

לפרטים והזמנות

חליטות מוזיאון הלובר. באדיבות המקום,
חליטות מוזיאון הלובר של פלה דה תה/באדיבות המקום

מארזי תה חגיגיים של פלה דה תה

חנות התה הצרפתית והכי שיקית בישראל, משיקה לכבוד החג שתי חליטות חדשות, מתוך סדרת מוזיאון הלובר של המותג, שיכולות להיות מתנה נפלאה לפסח. חליטות הלובר נוצרו בהשראת התרבויות העתיקות שהולידו את התערוכות האייקוניות ביותר של המוזיאון; חליטת לילות מצריים - חליטה עדינה וריחנית עם תווים של מנטה, סמבוק ואוכמניות; וחליטת גן ונוס - חליטה חושנית ומעודנת המציעה מסע אל לב ליבו של גן ים תיכוני. המתיקות של הוניל, הניחוח הפירותי של התפוז והטעם של החרוב עוטפים את החושים לחוויה עדינה ועוצמתית כאחד.

לצד אלו אפשר למצוא באתר מגוון של מארזי תה נהדרים כמתנה לחג, כולל מארז פריחת הדובדבן שנעשה בשיתוף עם ל'אוקיסטן ישראל - קופסה ייחודית המציעה חוויה מענגת לכל החושים בהשראת פריחת עץ הדובדבן.

מחירים: חליטות הלובר 64/89 שקלים, מארז פריחת הדובדבן 269 שקלים.

פרטים, מארזים נוספים והזמנות באתר

שולחן פסח ומתנות קטנות מהדליקטסן. עידית בן עוליאל,
מתנות לפסח גם לאורחים, בדליקטסן/עידית בן עוליאל

מתנות למארחים ולאורחים בדליקטסן

בדליקטסן מבית R2M זיהו השנה טרנד של חלוקת מתנות קטנות לאורחים בפסח, ולכן נתנו מענה גם לזה. כאן תמצאו שתי קטגוריות של מתנות - מתנות לאורחים, מתנה קטנה על השולחן בהתאם לאורח, מתנות כיפיות לשים על שולחן החג ולהפוך אותו לחגיגי יותר. בין המתנות תמצאו סבונים טבעיים, פוסטר צביעה לילדים, מחברת עור ועוד.

בגזרה הקלאסית של מתנות למתארחים, תמצאו מגוון מארזים בסטייל של הדליקטסן, החל ממארז קיץ לבן, מארז ארבע הכוסות בהשראת האגדה - מארז של ארבעה יינות ישראלים, מארז תה או קפה לפאשניסטה ועוד.

את קולקציית המתנות המלאה ניתן למצוא באתר הדליקטסן ובחנויות

יקב הרי גליל. יח"צ,
מארז "תתיישנו" של יקב הרי גליל/יח"צ

מארז "תתיישנו" של יקב הרי גליל

יקב הרי גליל יצא לקראת חג הפסח בקמפיין יוצא דופן "תתיישנו" - הפעם, במקום לקנות מתנות חדשות לחג, מזמין היקב את הציבור "להתיישן" כדי ליצור עולם מקיים ומתחשב יותר בסביבה ובחברה. במסגרת הפרויקט יצר היקב מארזים מיוחדים לחג - כל אחד מהם יחיד מסוגו וכולל: סט פריטי וינטג', כרטיס תרומה על סך 50 שקלים למימוש ברשת "הביגודית" של ארגון ויצו ובקבוק יין לחג. שמות המארזים ניתנו על שם סבים וסבתות כדי לחלוק כבוד לדורות הותיקים.

מארז ביאטריס לדוגמא כולל ואזה זכוכית חומה, קומקום, 4 ספלים, 4 צלחות ויין בלאן דה נואר 20; מארז ציפורה כולל מפת שולחן פשתן עם פרחים, 4 צלחות מעוטרות בפרחים, גביע כסף, מפיון כסף ויין AVIV אדום 20 וישנם עוד.

טווח מחירים: 150-300 שקלים.

את המארזים ניתן לרכוש באתר האינטרנט של יקב הרי גליל ובחנויות היין: "פרידלנד" בכפר סבא, "ליקר מרקט XO" מרכז ביג בקריות , ו"יינות אילת" באילת.

לרכישה באתר

מארז אביב של יקב תבור. יח"צ,
מארז אביב של יקב תבור/יח"צ

מארז אביב של יקב תבור

יקב תבור משיק מארז חגיגי הכולל 2 בקבוקים מסדרת אדמה- 'קברנה סובניון' ו'סובניון בלאן' ובנוסף חרוסת ממרח תמרים במתכון ביתי וקונפיטורת פירות יער.

מחיר: 159 שקלים.

את המארז ניתן להשיג בחנויות היין והאלכוהול המתמחות וכן במרכז המבקרים של היקב.

מארז פסח של גליליס. יח"צ,
מארז פסח של גליליס/יח"צ

מארזי חג של גלילי'ס

גלילי'ס מציעים מגוון מארזים לחג בשיתוף מיזם GIVE and ART, המקדם אמנים עם צרכים מיוחדים.
גלילי'ס מציעה מגוון מארזי שי לעסקים ולצרכנים, בהם מארזים כשרים לפסח המורכבים מהמיטב של יצרני הגליל: ממרחים, שמן זית, סילאן ודבש, ריבות וקונפיטורות, מוצרי קוסמטיקה ועוד.

טווח מחירי המארזים: 30-168 שקלים.

לאתר גליליס

מארז חג מקומי שמח של רנטו. שיר בן מבורך,
מארז חג מקומי שמח של רנטו/שיר בן מבורך

מארז פסח של מעדניית רנטו בגליל העליון

ב"רנטו" המעדנייה המקוונת החדשה מהגליל, מציעים מארזי פסח אשר מאגדים את היצרנים הקולינריים המובחרים והאהובים מרחבי הגליל והארץ. אחד המארזים לדגומא כולל יין אדום דואט של יקב רמות נפתלי; 1/2 ליטר שמן זית בית בד שחם כפר קיש; פקאן טבעי משק אבנעים מושב הזורעים; תערובת קפה פרימיום לאוהבי הקפה השחור, אגרוקפה שריגים; חרוסת תמרים ואגוזים 250 גרם משק לין.

מחיר: 200 שקלים. רנטו מגיעה במשלוח מהיום למחר לכל בית אב בין מטולה לעפולה, רמת הגולן והגליל המערבי. מעדניית רנטו תגיע אליכם גם אם אתם גרים רחוק יותר- משלוחים לחיפה, עמק חפר, השרון ותל אביב - עד 5 ימי עסקים.

לפרטים נוספים והזמנות

מארז פסח ישראלי ביין בעיר. איה וינד,
מארז פסח ישראלי של יין בעיר/איה וינד

מארז פסח רשת יין בעיר

רשת יין בעיר מציעה מגוון מארזים אטרקטיביים לחג אשר יכולים לשמש כמתנה למארחים, לקרובי משפחה ולחברים, הכוללים שני סוגי יין (משתנה לפי המארז) ושתי כוסות יוקרתיות. מחיר: 109 שקלים.

ניתן להשיג ברשת יין בעיר ובאתר

מזקל ורדה כשר לפסח. יח"צ,
מזקל ורדה כשר לפסח, עם תוויות של אמנים ישראלים/יח"צ

מהדורה מיוחדת של מזקל

מזקל ורדה, הנחשב לאחד ממותגי המזקל המובילים בעולם משתף פעולה לראשונה עם שלושה אמנים ישראליים. במסגרת שיתוף הפעולה יושקו בארץ שלוש תוויות חדשות למותג בעיצובם של יובל רוביצ'ק, אנדרי מיסינג ו- Brothers of light. התוויות שעוצבו כחלק מהפרויקט יופיעו על הבקבוקים הכשרים לפסח ויוצעו למכירה בחנויות המתמחות.

מחיר: 125 שקלים.

ניתן להשיג בחנויות המתמחות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully