וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדענים מזהירים: האוכל בעולם ייגמר בתוך 27 שנים

עודכן לאחרונה: 27.5.2022 / 0:49

מדענים מזהירים שהגידול באוכלוסייה והביקוש הגובר לאוכל ייצור משבר חמור בעתיד הקרוב: "יש גבול לכמות האוכל שכדור הארץ יכול לספק". גם אם כל האנושות תעבור לצמחונות זה לא יעזור

כמה מזון נזרק לפח מדי יום?/מערכת וואלה! News

האוכל בכדור הארץ ייגמר בתוך 27 שנים מהיום - כך מזהירים מדענים שהחלו בספירה לאחור ליום הדין וטוענים שבעוד בדיוק 27 שנים ו-251 ימים לבני האדם כבר לא יהיה מה לאכול. הסוציוביולוג אדוארד ווילסון הסביר את נבואת הזעם כשאמר: "יש גבול לכמות האוכל שכדור הארץ יכול לספק לאנושות".

המומחים טוענים שהם חקרו את קצב צריכת המזון המוגזמת לצד גדילת האוכלוסייה והעלייה בילודה משנה לשנה ואף הוסיפו שאפילו אם כל בני האדם יסכימו להיות צמחוניים ולא יאכלו בשר, החוות החקלאיות בעולם לא יוכלו לספק את צרכי האנושות משום שאוכלוסיית העולם תהיה גדולה מדי כדי להאכיל את עצמה, כך דווח ב-sciencetimes.

"עד אז, יהיו כמעט 10 מיליארד אנשים על כדור הארץ והאוכל שיידרש יגדל ב-70 אחוז בהשוואה לאוכל שהיה נדרש ב-2017", הוא הזהיר, "הרף המקסימלי של מספר האנשים שכדור הארץ יכול להאכיל הוא 10 מיליארד".

הסטטיסטיקה מראה שאנחנו צריכים לייצר יותר אוכל ב-40 השנים הקרובות מאשר ייצרנו ב-8,000 השנים האחרונות, אמר "נביא הזעם" ד"ר ווילסון שהוסיף וטען: "לא סביר שכולם יסכימו להפסיק לאכול בשר, מה שאומר שהרף הוא אפילו נמוך יותר. כל מדינה גם צורכת כמות אחרת, ועדיין יש עלייה בכמות האוכל שאנחנו אוכלים ומבזבזים בכל שנה".

פרופסור יוליאן קריב, שכתב ספר על הנבואה הקטסטרופית טוען: "משבר המזון העולמי הוא בלתי נמנע ואני לא רואה איך אנחנו יוצאים מזה. הוא מגיע יותר מהר מאשר שינוי האקלים. המחסור במים, אדמה ואנרגיה בשילוב של הצריכה הגוברת של האוכלוסיה והגידול האקונומי, ייצרו משבר מזון עולמי בסביבות שנת 2050. המלחמות בעתיד עלולות להיות סביב מזון ומים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully