וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל החומוס הראשון של ישראל ועוד 9 דברים שלא כדאי לכם לפספס החודש

עודכן לאחרונה: 9.5.2022 / 12:58

ארוחות שף וסיורים קולינריים סביב החומוס, אירועים מיוחדים במסעדות של יובל בן נריה, שבוע קוקטיילים בתל אביב, שוק איכרים ברמת הגולן ועוד ועוד. מזג האוויר מתחמם והסצנה הקולינרית כאן רותחת

פסטיבל החומוס בדלידה. אנטולי מיכאלו,
בראנץ' בדלידה כחלק מפסטיבל החומוס/אנטולי מיכאלו

פסטיבל החומוס הראשון של ישראל, רחבי הארץ

מיטב השפים, המסעדות ואנשי הקולינריה בישראל, חברו יחד לרגל פסטיבל החומוס הראשון מסוגו בארץ. ברחבי הארץ יוצעו ארוחות שף שבמרכזן החומוס כחומר גלם, ארוחות בראנץ' מיוחדות ייערכו ברוברטה וינצ'י, אלטער, פאסטל, דלידה ועוד. ייערכו סיורים קולינריים סביב המאכל הפופולרי, מנות חומוס מפתיעות יוגשו בחומוסייה הגדולה בארץ שתיפתח בשרונה מרקט ובה גם, לראשונה בישראל, יוקם גם פופ אפ "החומוסריה" של "אחלה", בו יוגש חומוס טרי שמוכן בלחיצת כפתור.

הפסטיבל יחל היום (9 במאי) ויימשך עד ה-13 במאי, יום החומוס הבינלאומי.

את כל האירועים והפרטים על פסטיבל החומוס תמצאו כאן

ערב אומסקה ב-a. גל קולוג,
אויסטר ג'ילארדו בערב אומסקה של a/גל קולוג

ערב אומסקה ב-a

במסעדת a של השף יובל בן נריה, משיקים ארוחת אומסקה. הישיבה בארוחות אלו תתרכז סביב בר המסעדה בלבד, כאשר שאר מתחם המסעדה מוחשך, כך שתיווצר חוויה אינטימית. כמיטב המסורת היפנית, הארוחה מתפתחת ובנויה בצורה הדרגתית כאשר בן נריה מארח אישית את האורחים ומשתף אותם בהסברים וסיפורים שמאחורי המנות וחומרי הגלם. לצדו, צוות הסו שפים המקצועי, כל אחד והמחלקה שבאחריותו, יוצאים מהמטבח ומציגים לאורחים את חלקם בתפריט.

ארוחת האומקסה מורכבת מ- 15 מנות, חלקן לקוחות מתפריט המסעדה, אך רובן משתנות. המנות המרכיבות את התפריט יכללו תמיד את מיטב חומרי הגלם בין אם דגה ייחודית כדוגמת דג האריאן (Leerfish), אויסטרים וקוויאר מקומי מקיבוץ דן. בתפריט 13 מנות מלוחות ו-2 קינוחים.

ערב אומקסה מורכב מ-2 סבבי הושבה: הראשון מתחיל ב-18:45 והמאוחר יותר מתחיל ב- 21:15, כל סבב מותאם ל- 36 סועדים בלבד.מחיר הארוחה: 580 שקלים לאדם, כולל מים מינרלים ומוגזים (המחיר לא כולל אלכוהול). התפריט לא ניתן לשינוי.

a, מנחם בגין 121 ת"א, 074-7588818

עוד בוואלה!

5 חומוסיות מומלצות מתוך מדריך החומוסיות הגדול

לכתבה המלאה
מטרלו, עין זיוון. יניב גרנות, מערכת וואלה!
שוק איכרים בעין זיוון, גם המאפים של מטרלו יהיו שם/מערכת וואלה!, יניב גרנות

שוק איכרים 'ע"ז-איז מרקט', עין זיוון

תיירות עין זיוון מזמינה לשוק האיכרים החדש, 'ע"ז-איז מרקט', המתקיים בימי שישי פעם בשבועיים, ברחבת כפר הנופש עין זיוון, באווירה שמחה לצלילי מוזיקה, פוד-טראקס, תוצרת חקלאית טרייה ישירות מחקלאי רמת הגולן, מטעמים מקומיים לארוחת שישי ועוד.

בשוק היצע מגוון הכולל: פירות וירקות, יינות מיקבי הגולן, דבש טבעי הישר מהדבוראים, שמן זית מבתי הבד בגולן, גבינות משובחות, לחמים ומאפים של יצרנים מקומיים, דוכן "המשתלה" עם עציצי חזרזר, אדמוניות, ואוכמניות, 'מטרלו אקספרס'- קפה איכותי ועוגות, בירה קרה של בזלת הגולן, דוכני עבודות יד של אמנים מקומיים, מוצרי קוסמטיקה, תכשיטים, ועוד.

כמו כן- פעילויות לילדים ביניהם: איפור פנים, יצירה, מדשאות רחבות ידיים עוד.

עוד ייהנו באי השוק מ'לובי בר קפה' החדש בכפר הנופש עין זיוון, 'חוות שדה' לבנדר, מטעימות יין ביקב פלטר ויקב בהט (כשר), 'מטרלו', 'החומוסיה', משוקולד איכותי במפעל הבוטיק לשוקולד 'דה קרינה'- המציע גם סדנאות לילדים ומבוגרים, בית קפה וחנות המפעל, טיולי ג'יפים ועוד.

השוק יתקיים בימי שישי ה-13 במאי, 27 במאי ו-10 ביוני הכניסה ללא תשלום.

למידע נוסף לנופש, שוק וכלל הפעילות תיירות קיבוץ עין זיוון - 073-7576880 או באתר

גרילד צ'יז סנדוויץ'. בן יוסטר,
גרילד צ'יז והאם סנדוויץ' בבראנץ' של בושוויק/בן יוסטר

הבראנץ' של בושוויק חוזר, תל אביב

החל מיום שישי הקרוב (13 במאי) הבראנץ' של הבר הקולינרי בושוויק בהנהגתו של השף עינב אזגורי חוזר מדויק ומושחת יותר. אזוגרי מציג מנות שהן שיר הלל לשחיתות בוהוריים לצד הקוקטיילים המוכרים והאהובים.

בין המנות: אומלט גבינות עם ביסק סרטנים, סטיקי טופי פנקייקס עם בייקון, נאגטס דלעת ובייקון בגלייז ברבן ותה שחור, טבעות בצל ביתיות עם קטשופ צ'יפוטלה, שרימפ קוקטייל, גרילד צ'יז והאם סנדוויץ' עם חמאת בוטנים וריבה, סליידר בקר עם צ'דר וביצת עין. בקוקטיילים החשודים המיידיים של הבראנץ' בביצוע אימפריאליסטי : בלאדי מרי - וודקה גרייגוס, מיץ עגבניות, תבלינים, גריבלדי - מרטיני ביטר ומיץ תפוזים טרי ומוקצף, פלומה - טקילה אל חימדור בלנקו, ליים וסודה אשכוליות, בנטונס אולד פאשנד - ג'ק דניאלס מושרה בבייקון, מייפל ואנגוסטורה ביטרס.

הבראנץ' יפעל בכל שישי בין השעות 13:00-17:00, בהמשך גם בשבתות.

בושוויק, נחלת בנימין 28, תל אביב, 03-5678006

דרינק פינק בטאיזו. יח"צ,
ה- PRIVET LABEL של מסעדת טאיזו עם יקב ויתקין/יח"צ

שתה כמה שאתה רוזה: או Drink Pink בטאיזו

ביום שלישי ה-17 במאי יתקיים זו השנה השלישית פרויקט של טאיזו שמטרתו לקדם יין רוזה ישראלי.
מי שמוביל את הפרויקט השנה הוא צור לסטר, הסומילייה הראשי של טאיזו, אשר אצר מעל 60 סוגי רוזה ישראלי, שייפתחו ויימזגו באותו ערב. בעלות של 90 שקלים לאדם ניתן יהיה לטעום ולשתות בערב זה ללא הגבלה.

הצלחתו של הפרויקט בשנים הקודמות הולידה שיתוף פעולה בין מסעדת טאיזו ליקב ויתקין שאף הוא יושק בערב החגיגי, עם פתיחתו הראשונה של ה- PRIVET LABEL של מסעדת טאיזו עם ויתקין
רוזה ישראלי מזנים ים תיכוניים. קייצי, פרחוני ומלא בטעמי תות ופטל עם רמיזות לעשבוניות רעננה.

במהלך כל חודשי הקיץ, מידי יום שישי בו מוגש תפריט הבראנץ' של טאיזו - ייפתחו בכל פעם 6 בקבוקי רוזה נבחרים למסלול טעימה מיוחד.

טאיזו, מנחם בגין 23, תל אביב, 03-5225005

שבוע הקוקטיילים של תל אביב. נווה אביאני,
שבוע הקוקטיילים של תל אביב/נווה אביאני

שבוע הקוקטיילים של תל אביב

80 ברים מובילים, 30 אירועים וסדנאות, פופ אפים ואורחים מרחבי העולם.

שבוע הקוקטיילים ייפתח השנה בפעם הרביעית בתל אביב, בין התאריכים 15-21 במאי, ויאפשר לטעום מגוון אדיר של קוקטיילים במחיר נגיש של 30 שקלים. הברים הטובים ביותר (גם מחוץ לת"א) יגישו קוקטיילי דגל שנרקחו במיוחד לשבוע זה, עם חומרי גלם יצירתיים וטעמים חדשים ומעניינים. ברחבי העיר יתקיימו עשרות אירועי אלכוהול, סדנאות ופופ אפים שיארחו מיקסולוגים מכל העולם.

ההשתתפות באמצעות רכישת כרטיסים דיגיטליים דרך האתר בעלות של 39 שקלים במכירה מוקדמת ועד 50 שקלים. לאחר הרכישה הכרטיסים יוצגו דרך הטלפון, בכל בר או אירוע אליו תגיעו.

לרשימת הברים המשתתפים ורכישת כרטיסים

ערבי תרבות אלטרנטיבית ושעות שמחות ב-VESPERR

וספר, פרי שיתוף הפעולה של חברת FIVERR ו-WE LIKE YOU TO מרחיבה את שעות הפעילות ומשיקה את הvesperr Hour, לצד לוח אירועים חדש.

בשעות הבוקר פועל החלל כבית קפה שמציע כריכים ומאפים איכותיים, בשעות הצהריים מוגש תפריט ברוח איטלקית עם נגיעות מקומיות הכולל מבחר פיצות ומאפים, פסטות עבודת יד ביניהן בולונז, צי'קן פרמזן, לזניות ירוקה וקלאסית ועוד.

החל מהחודש (מאי) נפתח המקום גם בשעות הערב ויהווה בית לתרבות אלטרנטיבית בו יתקיימו ערבי תוכן חינמיים מעוררי השראה -מהפודקאסט של דור כהאן לייב, לערב מיוחד עם קותימאן ועוד רבים. שילוב בין חומר למחשבה, קולינריה משמחת ודרינק אמצ"ש קליל ולא מחייב.

לרגל הפתיחה המחודשת תושק VESPERR HOUR שתתקיים כל יום בין השעות 16:00-21:00 ובה יוגש תפריט הצהריים בהנחה של 25% על כל המנות. מי שיבחר להזמין מנה מהתפריט יוכל ללוות אותה בכוס בירה או יין במחיר מהמשתלמים בעיר (12-15 שקלים) ואלו שיעדיפו להגיע רק לדרינק ייהנו גם הם ממחירים נוחים לתפריט האלכוהול שהמקום מציע.

VESPERR, אליעזר קפלן 8 תל אביב, על שלל האירועים ניתן להתעדכן באינסטגרם של המקום

סרפינה. גיל אבירם,
ספגטי טרטופו בסרפינה/גיל אבירם

סרפינה משיקה תפריט עסקיות חדש ומשתלם

מסעדת סרפינה תל אביב, פותחת החל מהיום את דלתות המסעדה והמרפסת בשעות הצהריים ומשיקה תפריט עסקית צהריים במחיר משלתם של החל מ-69 שקלים. העסקית תוגש בימים שני עד חמישי בין השעות 12:30-17:00, ותכלול מגוון מנות מהמטבח האיטלקי מאת השף מיכאל יעקבי.

במסגרת העסקית החדשה מקבלים מנה ראשונה במחיר המנה העיקרית. בין המנות יהיו למשל קרפצ'יו פומדורו, סלט ברזל, ארנצ'יני נפוליטנה, פיצת טרטופו ביאנקו, פפרדלה פירות ים, פילה ברמונדי בקראסט פיסטוקים ושקדים ועוד.

סרפינה, איינשטיין 10, רמת אביב, 03-6579080

סעידה בפארק. בר כהן,
שיפוד קבב בסעידה בפארק/בר כהן

שלל דילים ומנות חדשות בסעידה בפארק, חולון

בסעידה בפארק, השוכנת בפארק פרס בחולון, מוסיפים מנות חדשות לתפריט ופותחים את אזור הישיבה ליד האגם. בין המנות החדשות קרפצ'יו בליווי פרנה (52 שקלים), ארנצ'יני (44 שקלים) סיגרים במילוי שפונדרה (54 שקלים), לחמעג'ון שווארמה הודו/דונר עגל (56 שקלים) ועוד.

בנוסף, סעידה מציעה דיל שולחן של השמחות, אם כל הסועדים בעסק (40 שקלים לסועד) - 8 מזטים ופרנה חמה מהטאבון במילוי חופשי: גרגירי חומוס וטחינה, מטבוחה, מסבחה כרובית, חמוצים, חצילים מטוגנים, סלט אבוקדו, סלט ביצים ועלי גפן. תוספת שיפוד על האש קבב/פרגית (26 שקלים).

וגם, בכל שבוע מתקיים ביום ראשון, ראשון ללא הגבלה של פיצות ויין או בירה ויין ללא תחתית ב-99 שקלים או בירה ללא תחתית ב-59 שקלים; ובימי רביעי, רביעי יפואי, ערב של מוזיקה, סעודת מלכים עם מילוי מזטים ללא הגבלה וצ'ייסר ערק ב-10 שקלים כל הערב.


סעידה בפארק, פארק שמעון פרס, חולון, להזמנות 077-2308555

מוסקה של השף אוהד ממן מאפליקציית הום מייד. לירון סלמה,
מוסקה של הבשלן אוהד ממן מאפליקציית הום מייד/לירון סלמה

אפליקציית הום-מייד

בימים אלה מושקת אפליקציית הום-מייד המחברת בין בשלנים ברחבי הארץ ללקוחות החושקים באוכל ביתי, טרי ואיכותי, כולל משלוח עד הבית. ניתן לבחור במנות חלביות/ בשריות/ צמחוניות/ טבעוניות, בין שפע של מטבחים ומאכלי עדות- איטלקי, אסייתי, מרוקאי, פרסי, בוכרי, הודי ועוד. לרגל ההשקה מבטיח היזם העסקי ומייסד האפליקציה רום יריב, כי בכל שבוע תימכר מנה ב-5 שקלים בלבד.

השירות פעיל ברעננה, כפר סבא, הוד השרון, חולון, מודיעין, מבשרת ציון, רמת השרון, הרצליה ובקרוב מאוד באזורים נוספים ברחבי הארץ.

לאפליקציית הום-מייד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully