וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: הפיצה הזאת הבטיחה הרבה מאוד. זה נגמר בבום

12.5.2022 / 6:30

ניצנים של חגיגות שבועות, בירה הולנדית שנוחתת סוף סוף בישראל וגם מאמץ מעורר הערכה למקסם את הקראנץ': טועמי "חדש על המדף" התפרעו

חריימה טונה בלחמנייה/סטארקיסט

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך. והפעם - ניצנים של חגיגות שבועות, בירה הולנדית שנוחתת סוף סוף בישראל וגם ערכת פיצה ביתית שמצליחה לעמוד בכל ההבטחות. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

ערכת פיצה ביתית, פיצה פורטו

קבוצת המסעדות האיטלקיות משיקה ערכת פיצה להכנה ביתית, המכילה שני כדורי בצק, קמח דורום, רוטב עגבניות ורוטב ביאנקה, תערובת גבינות, עלי תבלין, שתי תוספות לבחירה והוראות הכנה כמובן. מחיר: 89 שקלים (וכל תוספת נוספת ב-12 שקלים) באתר או בסניפים.

הקופסה הגדולה מרשימה, במימדיה וגם בעיצוב המתנתי שלה. היא כוללת את כל המתואר למעלה, ובעיקר לא כוללת את כל מה שהתרגלנו לראות לצערנו בעולם הגועש של ערכות ה-DIY הישראליות. כלומר, היא נדיבה מאוד, מוקפדת מאוד ומשתלמת מאוד.

מה שבפנים יעשה לכם שתי פיצות בינוניות-גדולות, וזה משפט שצריך לקחת באופן מילולי - כל עוד אתם מחזיקים יכולת מינימלית של הבנת הנקרא, והבנת המטבח, אתם תקבלו חגיגה איטלקית טעימה.

במקרה שלנו, מדובר היה בפיצה קלאסית עם רוטב עגבניות עמוק, חזה אווז מעושן ועגבניות מיובשות, ובפיצה לבנה עם רוטב שמנתי-קרמי וצ'אנקים נדיבים של ארטישוק. שתיהן היו מוצלחות בואכה מסעדתיות, מבוססות בצק נהדר, וכאלה שלא הפסידו לתנור הביתי הנורמטיבי שלנו.

בתשע מילים: מתנת שבועות מושלמת, לא רק לשבועות ולא רק כמתנה.

כחול-לבן

גלידת יום העצמאות של גולדה ובירה שמצדיעה ל"זבנג"

לכתבה המלאה

מאפים משפחתיים בסגנון יווני, מעדנות

מאפים משפחתיים בסגנון יווני, מעדנות. מעדנות,
מאפים משפחתיים בסגנון יווני של מעדנות/מעדנות

ממשיכים באווירת שבועות: חברת מעדנות מתכוננת לחג עם וייב יווני ראוי וטבעי, ומשיקה סדרת מאפים משפחתיים הכוללים מאפה פילו במילוי גבינה ומאפה פילו במילוי תרד וגבינה.

מדובר במאפים קפואים להכנה ביתית, בתצורה משפחתית גדולה (320 גרם), על בסיס הבצק העדין-פריך. גירסת הגבינה הייתה מוצלחת, עשירה יחסית לז'אנר, ובעלת טעמים אמיתיים ומורגשים של דפי הפילו. אחותה למדף, שמוסיפה פנימה גם תרד, הייתה טובה אף יותר, עם תחושה מושקעת של מחשבה מראש.

בחמש מילים: לארוחת ערב, או לארוחת חג.

שניצים, מאמא עוף

שניצים, מאמא עוף. שי חיון,
שניצים של מאמא עוף/שי חיון

מותג השניצלים הקפואים מרחיב מקררים עם "שניצים", סדרת חטיפי שניצל (600 גרם) בציפוי קראנצ'י, המכוונת לילדים ונוער (אך בואו, גם אתם בעניין).

מדובר בנתחים של חזה עוף אמיתי המבליטים ציפוי פריך, תוך מחשבה על כריכי הפרייד צ'יקן, למשל, שהולכים ומשתלטים על עולם האוכל המקומי. גירסת הרצועות מספקת מעין נאגטס כיפיים בגודלם, עם עוף טעים ומורגש, ואילו גירסת ה"בייטס" הולכת קטן יותר וקראנצ'י אף יותר, עם ביסים בגודל נגיסה שהם הכלאת עוף-ציפוי אקסטרימית.

בשלוש מילים: הפאנץ' של הקראנץ'.

בירות קראפט, דובל

בירה קראפט, דובל. דובל,
בירות קראפט של דובל/דובל

המבשלה ההולנדית הוותיקה Brouwerij 't IJ (הט איי) מבית דובל נוחתת בישראל בעזרת חברת הכרם, עם שלוש חלוצות בירה (13-15 שקלים לבקבוק של 330 מ"ל).

"זאטה טריפל" היא הבירה הראשונה והקלאסית של המבשלה. היא בהירה-זהובה, חזקה יחסית (8% אלכוהול) ושוטפת היטב כל ארוחה, עם טעמים פירותיים-מתקתקים, ועדינות נהדרת.

בירת החיטה (6.5% אלכוהול) נלגמה אף היא, וסיפקה מנעד טעמים עמוק יותר. המבשלה מוסיפה לה תוך כדי בישול גם כוסברה וגם לימון, ואלה אינם משתלטים אלא מספקים בת-טעם מרומזת ותו לא, המצטרפת לרעננות הכללית.

אחרונה, חוסלה בירת ה-IPA של המבשלה (6.5% אלכוהול גם כן), עם טעמים מרירים יותר, ארומה פירותית קלה בלבד, ו-FEEL קצת יותר רציני.

בשתי מילים: לחיי ההולנדים!

כפיות דבש, "דבש טיבריוס"

כפיות דבש, "דבש טיבריוס". דבש טיבריוס,
כפיות דבש של "דבש טיבריוס"/דבש טיבריוס

חברת "דבש טיבריוס" משיקה כפית חד-פעמית של דבש, ארוזה וסגורה הרמטית.

הכפיות מגיעות במארז הכולל 12 כפיות סגורות (19.90 שקלים), ובחמישה טעמים טבעיים ונטולי קפאין - דבש, דבש עם ג'ינגר, דבש עם לימון, דבש עם בננה ודבש עם מנטה.

הרעיון עצמו נועד כמובן להתגבר על מכשלות הדבש תוך כדי תנועה. כלומר, בטיולים, פיקניקים, או אפילו סתם כעובד במשרד שלא רוצה להיסחב כל יום עם צנצנות ולהתעסק עם מזיגות.

ככזה, הוא עונה על הצורך בצורה טובה, ומספק הרמטיות וסטריליות לכפית, שיכולה להיכנס לספל תה או למיכל יוגורט מיד עם קילופה.

הבעיה היא, כמובן, שבדרך לשם אנו נאלצים לחצות המון-המון פלסטיק. הכפית עצמה, מן הסתם, וגם המכסה שלה, וגם הקופסה המאגדת אותה. הנוחות המתקבלת ברורה, אבל היא לא אמורה לגבות כזה מחיר סביבתי.

בשש מילים: יהיה הרבה יותר מוצלח באריזה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully