וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק שישמור על החסה שלכם טרייה במקרר למשך שבועות

26.6.2022 / 23:49

מחיר החסה עולה ועולה ונמאס לכם לבזבז עלים? מומחית לחיסכון העלתה סירטון עם טריק קל בו הראתה כיצד ניתן להאריך את תוחלת החיים של החסה

איך תאריכו את חיי החסה?/@miseenplace_au

מומחית אוסטרלית לסדר וחיסכון העלתה רעיון כיצד ניתן להאריך את תוחלת החיים של החסה שלכם במקרר וזה חשוב לישראלים במיוחד - כיוון שהמחיר שלה בנתיים עולה לשמיים. מדד המחירים לצרכן הראה התייקרות של 4.1% בחודש יוני כשהנתון המרכזי שהוביל לעלייה הוא מחירי הפירות שעלו ב-13.8%. בשנה האחרונה התייקרו מחירי הפירות והירקות ב - 2.2% לפי מדד המחירים לצרכן, ומ- 2010 זינקו המחירים ב- 30% במדד מחירי המזון ובכ- 15% במדד המחירים הכללי. לכן כל אפשרות לחסוך - ולו כמה שקלים, היא מבורכת.

אניטה בירגס, שעומדת בראש חברה לאירגון וסידור הבית, המליצה על ניתוק ליבת החסה ועטיפת יתר הראש בנייר אלומיניום לפני שמכניסים את העלים למקרר. היא אומרת שהטריק הזה הוא כזה שכולם שחייבים להכיר ופרסמה אותו בעמודי האינסטגרם והטיקטוק הפופולריים שלה.

צפו בטריק שלה

"אם אתם רוצים להאריך את זמן החיים של החסה שלכם ולהכין סלט בשנייה, הטריק הזה הוא בשבילכם", אמרה אניטה בפתח הסירטון. למרות שצריך להסיר את ליבת החסה, הפעולה לא דורשת שימוש בסכין. "ראשית הטיחו את החסה שלכם כלפי מטה על קרש חיתוך ואז בקלילות הסירו את הליבה", אמרה אניטה והוסיפה, "עיטפו את החסה בנייר אלומיניום לפני שתניחו אותה במקרר והיא תשרוד שם זמן רב יותר".

עוד שיטה

כך תשמרו חודש על חסה קריספית (כן, כתבנו חודש)

לכתבה המלאה

הסירטון השיג מאות אלפי צפיות בכל הפלטפורמות השונות עם אלפי אנשים שהגיבו והודו לאניטה על הטיפים שלה. "אני עוטף את החסה שלי במגבת נייר, זה עובד נהדר גם", הוסיף מגיב אחד ושני ציין, "אני משתמש בנייר אלומיניום לסלרי גם, זה טוב לרוב העלים הירוקים". שלישי סיכם: "הטריק הזה נהדר, ניסיתי את זה והיה לי חסה טרייה גם אחרי שבועיים".

  • עוד באותו נושא:
  • חסה
  • מקרר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully