וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאת אחת מארוחות הפאסט פוד היקרות ביותר שאכלתי מימיי

14.6.2022 / 8:15

כשאתם מאוד רעבים, ג'וני קריספי יעשה את העבודה אבל ישאיר לכם גירעון בכיס. הקריספיות שם, המנה גדולה, אבל המחיר, אוי המחיר

ג'וני קריספי. שי בן אפרים,
ג'וני קריספי. היה טעים, אבל.../שי בן אפרים

כל מי שנכח באירוע ספורט לפחות פעם בחייו יודע שאצטדיון והחוויה בכללותה נמדדים לפי היכולות הקולינריות מסביב. ביקור בסמי עופר לעולם ילווה בגיחה לשדרת השווארמיות של עיר התחתית בחיפה, ועל בלומפילד ורחוב יפת קצרה המקלדת מלהרחיב. לעומת זאת, אצטדיון טוטו טרנר בבאר שבע או היכל שלמה בדרייב אין בצפון תל אביב הם שממה קולינרית. אם תסעו לשם (ושלא תטעו - חוויית הצפייה בשני המקומות הללו היא הטובה בארץ, כל מגרש בתחומו), קרוב לוודאי שתסתפקו בנקניקיות הדלוחות מהמזנון הפנימי.

ג'וני קריספי. עדי דאי,
לא מפיל, אבל סבבה. ג'וני קריספי/עדי דאי

הביקור הצפוי שלי בהיכל טוטו בחולון, לקראת אחד המשחקים שהובילו את הפועל חולון לזכייה שנייה באליפות המדינה בכדורסל, לווה בחששות לא מעטים. לגבי האווירה המחשמלת בפנים לא היו לי ספקות, אבל מה עם ה"בחוץ"? למרבה המזל, לאולם הזה שמורה פריבילגיה שלא קיימת בהרבה מקומות אחרים - מצדו השני של פארק פרס בו הוא ממוקם, נמצא מרכז עסקי של עזריאלי, ובו שורה של רשתות פאסט פוד.

את רוב הרשתות הללו אני מכיר, הן לא מספקות שום דבר חדש לכתוב עליו, אבל מזללה קטנה אחת בכל זאת לכדה את תשומת לבי - "ג'וני קריספי", סנדוויץ' בר קטן שהתחוור לי מאוחר יותר שפרוש במספר סניפים בפריסה ארצית. אגב, לא פחות משלושה מהסניפים הללו בבאר שבע ואחד בקסטינה, מה שמעלה את התהייה מדוע המקום הזה מלבלב דווקא בדרום.

בשבוע שעבר

לא חשבתי שדווקא כאן אמצא את אחת השווארמות הטובות בארץ

לכתבה המלאה
ג'וני קריספי. האתר האשמי של ג'וני קריספי, אתר רשמי
מנעד גדול. ג'וני מגש 24 קוביות ב-260-280 שקל/אתר רשמי, האתר האשמי של ג'וני קריספי

המנעד של ג'וני קריספי מרשים - מגוון רחב של סנדוויצ'ים בבגט או בכריכונים קטנים ("קוביות") - משניצל ועד המבורגר, מטבעוני ועד אסאדו, ממנה בודדת למסיבת בשרים לשישה אנשים. למקום הזה בהחלט יש פוטנציאל, חשבתי לעצמי, אם כי הוא הושפע מדלילות האנשים ששהתה במתחם בשעת הערב הזאת והקרין עצבות מסוימת. התלבטתי מה להזמין. הרעב והציפייה היכו בי, ואתם יודעים מה אנשים עושים כשהם רעבים - מזמינים משהו גדול. מאוד גדול.

לג'וני קריספי יש מנה שנקראת "ג'וני אנטריקוט" - רצועות אנטריקוט בתוך בגט קלוי, ממנו נשאב השם "קריספי" (46 שקלים). למנה הזאת יש גרסת XL - ג'וני אנטריקוט בשר כפול - אותו בגט, יותר בשר. המנה הזאת עולה 61 שקלים ואם אתם משדרגים אותה עם ביצת עין כפי שאני עשיתי, היא מאמירה ל-69 שקלים. כל זה לפני תוספת, שעליה ויתרתי, ושתייה (10 שקלים). פוטנציאלית אתם יכולים בארוחה כזאת להגיע לכמעט 100 שקלים.

איך הטעם? לא מפיל, אבל סבבה. לא חשתי באיכות יוצאת דופן, אבל גם לא ברמה ירודה. האנטריקוט מומלח היטב, הבשר משתלב עם ביצת העין בתוך הבגט הקלוי. המרקם הזה עשה לי טוב. גם הגודל היה אחלה. בסך הכול זו מנה שהבטיחה וקיימה. ועכשיו, בואו נדבר על המחיר.

ג'וני קריספי. דוד רוזנטל
הקריספיות שם, המנה גדולה, אבל המחיר, אוי המחיר/דוד רוזנטל

במדור הזה, ולא רק בו, שבה ועולה הקינה כלפי הנסיקה במחירי המזון המהיר. על אף היות הנהי הזה מוצדק, מהרבה בחינות צריך להשלים עם המציאות. ובכל זאת, קשה להעלות על הדעת סנדוויץ' שעולה 69 שקלים במזללת הגשה עצמית לפני תוספות ושתייה. מדובר במחיר שערורייתי לעילא ולעילא. כן, היו לי אפשרויות אחרות ולא הייתי חייב להזמין דווקא את המנה הזאת, אבל יש דברים שאתה פשוט עושה ואחר כך חושב עליהם. זו אחת מארוחות הפאסט פוד היקרות ביותר שאכלתי מימיי, ואני ממש לא בטוח שדווקא ג'וני קריספי הוא המקום שראוי לטייטל הזה.

כשאתם מאוד רעבים ג'וני קריספי יעשה את העבודה אבל ישאיר לכם גירעון בכיס, וזו לא שורה תחתונה טובה עבור שום בית עסק. המשוואה של "אוכל בסדר במחיר יקר" אף פעם לא מניבה תוצאה חיובית. נו, לפחות יצאתי שבע ונהניתי גם מהמשחק.

ג'וני קריספי, הרוקמים 26, חולון (עזריאלי חולון)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully