וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריק הסלרי שימנע מהלחם לפתח עובש במשך שלושה שבועות

3.7.2022 / 23:24

מומחית לרווחה ובית שיתפה שיטה מעניינת לשמירה על טריות הלחם במשך שלושה שבועות - כמו גם טיפים לאחסון בננות, פירות יער וסלט. אתם הולכים להודות לה על זה

טריקים לשמירת טריות המזון/TIKTOK / @KATYA.MACKLE

לא פעם נאלצנו לזרוק לפח לחם, פירות וירקות שהתחילו לצבור עובש לפני שהייתה לנו ההזדמנות לאכול אותם. מומחית לבית ורווחה שיתפה סרטון בטיקטוק המלא בטיפים לשמירה על טריות המזון שלנו כדי שלא נזרוק סתם לפח.

כל הטיפים שלה נהדרים, אבל אין ספק שהבולט מביניהם הוא טריק הסלרי שמסוגל לשמור על טריות הלחם למשך שלושה שבועות - בלי צורך להקפיא אותו. עוד נגיד אליו, אבל קטיה מקלי פתחה את הסרטון בשיטה לשמירה על טריות הבננה. היא מספרת שהיא עוטפת את החלק העליון של הבננות בנייר כסף, מה שעוזר לשמור על חיי המדף שלהן. משם היא עוברת לשיטה שלה לשמירה על טריות הגזרים והירקות הירוקים. לדבריה היא מאחסנת אותם במים, אך היא משתמשת במיכלים מיוחדים כדי לשמור על זרימת האוויר פנימה. היא משתמשת באותם מיכלים מאווררים עבור פירות יער. לפני כן היא שוטפת אותם במים עם חומץ תפוחים ומחכה שהם יתייבשו. כשהם יבשים היא מכניסה אותם למיכל - לא לפני שהיא מניחה שם מגבת נייר.

מיד לאחר מכן היא עוברת לדבר על גולת הכותרת: הלחם. כדי לשמור על טריות הלחם ולמנוע עובש היא בסך הכל מוסיפה מקל סלרי לשקית הלחם, לצד הפרוסות. היא אמרה: "בשיטה הזו הלחם לא מתייבש ולא מעלה עובש במשך שבועיים עד שלושה שבועות". את סרטון "הטיפים לשימור מזון" שלה שפורסם תחת החשבון @katya.mackle היא סוגרת בטיפ לאחסון סלט: "אני גם מאחסנת על הסלט במיכל. יבש ושטוף. העיקר שתהיה זרימת אוויר".

הנה כל הטיפים שלה

@katya.mackle Reply to @bethann_louise here are some food preservation tips ?? #zerowaste #reducewaste #foodstorage #fridgeorganization #foodpreservation ♬ Home - Edith Whiskers

אם תהיתם למה זה עובד - הסיבה היא שהלחם סופג את הלחות מהסלרי, מה שמונע ממנו להתייבש ולפתח עובש.

הסרטון שלה זכה למאות תגובות מפרגנות. חלק כבר יישמו את הטיפים והבחינו בהבדל. "הקשבתי לך וההבדל משמעותי. תודה על הטיפים", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "רעיונות מעולים. בדיוק הדברים שתמיד מעלים אצלי עובש. בעיקר הלחם. שמחה שיש פתרון לזה".

אחרים הציעו פתרונות חלופיים כמו אחסון הלחם במקפיא בזמן שלא משתמשים בו, ושימוש במיכלים אטומים בוואקום לשמירה על טריות הירקות, עשבי התיבול ופירות היער. קטיה הבטיחה לבדוק את הטיפים האלה בעצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully