וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: הפיצה הזאת חוגגת יום הולדת לארה"ב, וזה מושחת כמו שזה נשמע

עודכן לאחרונה: 7.7.2022 / 8:43

נחיתה רכה במיוחד, יציאה קרה במיוחד ומסיבה לוהטת במיוחד: טועמי "חדש על המדף" חגגו

ייצור של שלגוני פיסטוק קראנץ' שוקולד לבן במפעל נסטלה/יח"צ

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך. והפעם - נחיתה רכה במיוחד, יציאה קרה במיוחד ומסיבה לוהטת במיוחד. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

יום העצמאות האמריקני, פאפא ג'ונס וקוקה קולה

ספיישל יום העצמאות האמריקני, פיצה פאפא ג'ונס. אמיר מנחם,
יום העצמאות האמריקני בפאפא ג'ונס/אמיר מנחם

רשת הפיצריות המצוינת וענקית המשקאות משתפות פעולה לכבוד החגיגות האמריקניות, עוטות פסים וכוכבים, ומשיקות תפריט מחווה מיוחד, שירוץ עד סוף יולי.

האירוע, שמצדיע לכריכים מיתולוגיים, כולל "צ'יזי טונה" (פיצה המבוססת על כריך הטונה מלט, ומורכבת מרוטב ברביקיו, נתחי טונה, פלפל אדום וירוק, בצל סגול, גבינת אמנטל, גבינת מוצרלה וגם את התבלין הסודי של פאפא ג'ונס), "ברביקיו סלופי ג'ונס" (פיצה המבוססת על כריך הסלופי ג'ו, על בסיס רוטב עגבניות, "קראמבל בשר", בצל לבן, פלפל אדום וירוק, גבינת מוצרלה ורוטב צ'דר וברביקיו), "הוט-דוג שיקגו סטייל" (פיצה המשקיפה על כריך המקסוול, עם נקניקיות בקר, ריבת בצל, גבינת מוצרלה וקרם חרדל), וכן קינוח בדמות "Peanut Butter & Jam rolls", שהוא למעשה שמונה יחידות בצק חמאתי, וזילוף של חמאת בוטנים וריבת תות. מחיר: פיצה L, קינוח ושלוש פחיות ב-119.90 שקלים, פיצה L, פיצה קלאסית ושלוש פחיות ב-145 שקלים, או שלוש פיצות S ושלוש פחיות ב-115 שקלים.

מתוך כל האמריקנה הזאת, הגיעה לשולחן שלנו גירסת הטונה, שהייתה מצוינת, מעושנת ונדיבה. לצדה, נתלשו משולשים גם ממגש השיקגו, ואלו היו בשרניים, עם חתיכות נקניקיה, ריבת בצל מתקתקה ומוצלחת, ומעט חרדל, שתיפקד יותר כגימיק ופחות כמוביל-טעם. הקינוח סגר פינה ידועה בצורך שלה להיסגר, ונתן ביס בצק מתוק ואחרון לארוחה שרק האמריקנים יודעים לעשות (וגם הישראלים, מסתבר).

בשתי מילים: חג שמח!

חדש על המדף

המגנום החדש מבטיח הרבה מאוד. כמה מזה הוא מקיים?

לכתבה המלאה

טעמי קיץ, גלידת לג'נדה

טעמי קיץ, גלידת לג'נדה. יואב גולדברג,
טעמי קיץ של גלידת לג'נדה/יואב גולדברג

רשת הגלידריות המוצלחת מקבלת את הקיץ עם שלושה משבי רוח שמנתיים, בדמות גלידת פנינים שחורות, גלידת אגוזי מקדמיה וכן גלידת פיסטוק קראנץ'.

הראשון מבוסס על גלידת וניל ומשלב בתוכו מיני פנינים וניליות-שחורות, בשידוך שיוצר משחק מרקמים מצוין, בלי ליפול לגימיק. השני לוקח גלידת וניל מדגסקר, ומערבב לתוכה אגוזי מקדמיה וקרמל. התוצאה קלאסית, לא מתוקה מדי, ומוצלחת מאוד. הטעם השלישי דוהר על היסטריית השלגון הירקרק, תוך שימוש בגלידת פיסטוק, בקרם פיסטוק ובפניני שוקולד לבן. גם פה, התוצאה הסופית אלגנטית יחסית, טעמי הפיסטוק טובים והביס כולו בוגר ומקצועני.

במילה אחת: נמסנו.

שימורי עגבניות, צ'יריו

שימורי עגבניות, צ'יריו. צ'יריו,
שימורי עגבניות של צ'יריו/צ'יריו

חברת דיפלומט מתקנת עוול עגבנייתי היסטורי ומנחיתה בארץ את מוצרי Cirio האיטלקית.

המותג הוותיק (1856, וסימני הגיל אינם ניכרים) מסן לזרו די סבנה מתמחה במוצרים מבוססי עגבניות טריות, שמעובדות תוך 24 שעות מרגע קטיפתן. הוא מציע, לעת עתה, פאסטה חלקה שהיוותה בסיס מצוין לרוטב עשיר יותר, עגבניות מרוסקות או מקולפות שהשתלבו היטב בתבשיל, רסק עגבניות נהדר בשפורפרת וגם רוטב חרפרף, מנוקד צ'ילי, שנכנס לטוסט ונמרח מצוין גם על מה שהפך להיות פיצת מבוגרים משודרגת.

בשתי מילים: ברוכים הבאים!

חליטת אפרסק, ויסוצקי

חליטת אפרסק, ויסוצקי. ויסוצקי,
חליטת אפרסק של ויסוצקי/ויסוצקי

מעצמת התה הישראלית מתרעננת לכבוד הקיץ עם חליטה למשקה קר בטעם אפרסק (13.90-19.90 שקלים).

המלצת החברה - תיון עם שליש כוס מים חמים, שליש כוס קרח ושליש כוס מים קרים - יושמה במלואה וסיפקה משקה מפחית טמפרטורות, מפחית מתחים, ובעיקר מרענן.

בשלוש מילים: טעם של קיץ.

ענני שוקולד, סוויט פוף

ענני שוקולד, סוויט פוף. פוף,
ענני שוקולד של סוויט פוף/פוף

מותג החטיפים המלוחים מתרחב לקראת הקיץ עם צמד מתוק ושוקולדי בדמות "Sweet Poof".

מדובר בחטיף תירס מצופה שוקולד חלב, ובמיקס של שוקולד חלב ולבן (4.90 שקלים לשקית). ההצהרות הבטיחו "ענני שוקולד", והקבלות לא הלכו רחוק מדי מההבטחה הזאת, עם מרקם מתמוסס יותר מהרגיל, עם שילוב מתוק-מלוח עדין וכיפי, ועם גודל אריזה מצוין לפינוק בלתי מוגזם.

במילה אחת: מתחסל.

גריל אקולוגי מהיר, כרמלה

גריל אקולוגי מהיר, כרמלה. כרמלה,
גריל אקולוגי מהיר של כרמלה/כרמלה

שירות המשלוחים משוק הכרמל (ומעבר לו) מתחדש עם בשורה של ממש, שמשלבת שתיים מהפעולות האהובות עלינו - על האש וניקוי המצפון.

מדובר ב-CasusGrill, גריל הפחמים המתכלה היחיד מסוגו בעולם, שנולד בדנמרק, ומיוצר כולו מחומרים ידידותיים לסביבה. מחיר: 39.90 שקלים באתר כרמלה.

הגריל כולל רשת עשויה במבוק, קרטון מצופה אבן לבה ששומר על חום והבטחה פשוטה לקיימות - התכלות טבעית בתום שישה חודשים, או פשוט אפשרות לזרוק אותו לאש של עצמו.

ההקמה פשוטה ומהירה, הצלייה טובה והבטחות החום, שהתרוממו עד 530 מעלות, אולי לא נמדדו בצורה מדויקת, אבל היו לוהטות מספיק כדי שנניח לקטנוניות. מבחן הטעם עמד אף הוא בספקנות, עם עישון טוב ואוכל שלא הרגיש בהבדל.

בשלוש מילים: העתיד כבר כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully