וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצה הזאת הבטיחה לנו שלושה "אקסטרה". כמה מהם היא קיימה?

עודכן לאחרונה: 14.7.2022 / 8:39

קאמבק מפעם, קאמבק לא כל כך מפעם וגם הפתעה דרומית מרעננת: טועמי "חדש על המדף" התרחבו

ייצור של שלגוני פיסטוק קראנץ' שוקולד לבן במפעל נסטלה/יח"צ

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך. והפעם - קאמבק מפעם, קאמבק לא כל כך מפעם וגם הפתעה דרומית מרעננת. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

פיצה אקסטרה, דומינו'ס

פיצה אקסטרה, דומינו'ס. דן פרץ,
פיצה אקסטרה של דומינו'ס/דן פרץ

רשת הפיצות דומינו'ס לא נחה על שמריה (ראיתם מה עשינו שם?) ומשיקה לכבוד הקיץ את "פיצה Extra", תוך הבטחה ל"אקסטרה גודל, אקסטרה טעם ואקסטרה דיפים".

מדובר במגש גדול (16 אינץ', לעומת 14 אינץ' של המשפחתית השגרתית) שמגיע לצד שני דיפים חדשים - איולי שיפקה ופסטו. מחיר: 79.90 שקלים או 129.90 שקלים בתוספת משפחתית קלאסית.

המהלך, שמנסה לשדך בצדק ובאופן טבעי בין בצק, גבינה ורוטב, נוחל הצלחה מסוימת, אך כזאת שדורשת מעט פיין טיונינג עתידי. הגודל אכן אקסטרה, הטעם אותו טעם, הבצק דק ומוכן לטבילה והדיפים מנסים להשלים את הסיבוב, אם כי נתפסים מעט כגימיקיים - השיפקה חריף מכדי שאוכל לחוות דעה שהיא לא "מים בבקשה" והפסטו ממחיש כי בשלב הזה של חיינו כולנו כנראה מוכנים למשהו קצת יותר מתוחכם.

בשלוש מילים: דרוש דיפ דייב.

חדש על המדף

הפיצה הזאת חוגגת יום הולדת לארה"ב, וזה מושחת כמו שזה נשמע

לכתבה המלאה

יין רוזה Cantina 27, פתורה

יין רוזה Cantina 27, פתורה. חיים יוסף,
יין רוזה Cantina 27 של פתורה/חיים יוסף

המשק המשפחתי מחבל לכיש מוסיף ליישב, לייצר ולבקבק, הפעם בתצורת יין רוזה (בציר 2021, 12.7% אלכוהול), כחלק ממהדורה מוגבלת של מותג Cantina 27. מחיר: 105 שקלים, דרך האתר.

ההצהרות המוקדמות בישרו על "רוזה בעל גוף קליל, קו מינרלי וחומציות תומכת", ועל "אשכולות שנבצרו בבציר מוקדם, ליצירת יין מרענן ואלגנטי". התוצאה בשטח אינה רחוקה משם, וסיפקה לגימה מרעננת מאוד וקיצית מאוד, חמיצות מתונה ובעיקר תחושה (מוצדקת) שהבקבוק הזה לא יחזיק מעמד הרבה זמן.

במילה אחת: לחיים!

ארוח-טופו, תנובה

ארוח-טופו, תנובה. תנובה,
ארוח-טופו של תנובה/תנובה

תנובה ו"אלטרנטיב" מרחיבות מדפים עם "ארוח-טופו", סדרה חדשה המציעה שידוך של טופו ורוטב מוכן בצד, לבישול, הקפצה ותקתוק. מחיר: 11.90-15.90.

הסדרה כוללת, לעתה עתה, רוטב קרם קוקוס קארי ורוטב סצ'ואן - שניהם נשלחו למתנסה טבעונית עם חוש ביקורת וחוש טעם. אלו רשמיה: "טופו הפך בשנים האחרונות ממוצר שאנשים מגלגלים את העיניים אם הם פותחים את המקרר והוא שם, למוצר שאפשר למצוא כמעט בכל בית (מדי פעם). בתנובה, שמשקיעה הרבה מאוד כסף ויחסי ציבור בשיווק מוצרים מן הצומח, כבר הבינו את הפוטנציאל מזמן.

"הסיפור פה הוא שקית קטנה שמצורפת לחבילת טופו טבעי במשקל של 300 גרם, שמוסיפה לו תיבול מהיר בלי בעיות בכלל. והכול בשניות - בלי בישולים ועניינים. מה כן? יש הרבה נתרן ברטבים האלה ממילא, ולדעתי אפשר להשתמש בחצי מהשקית בכל שימוש".

בשלוש מילים: אחלה של דבר.

מילקשייק, יטבתה

מילקשייק, יטבתה. יטבתה,
מילקשייק של יטבתה/יטבתה

המחלבה הסימפטית מבית שטראוס מחזירה למדפים צמד להיטי עבר, בדמות מילקשייק שוקו ומילקשייק וניל, ותוך שדרוג עכשווי הכרחי.

שני בקבוקים אישיים (300 מ"ל) החליפו את הקרטונים המוכרים מפעם, חברו לסירופ שוקולד, ודורשים כעת רק שקשוק קל של 20 שניות - ומזיגה. התוצאה טובה, סמיכה כנדרש ואוורירית בשל אותו שקשוק. הגירסה השוקולדית מוסיפה גם עושר ועומק, אך הוונילית תעשה נכון אם תוותר על לא מעט מתיקות.

בשתי מילים: בחזרה לילדות.

בייגלה בטעם ביסלי גריל, אסם

בייגלה בטעם ביסלי גריל, אסם. סטודיו אסם,
בייגלה בטעם ביסלי גריל של אסם/סטודיו אסם

עונת הקאמבקים נמשכת, עם חזרה משמחת של בייגלה בטעם ביסלי גריל למדפי החטיפים של אסם, הפעם לתמיד.

מדובר בגירסת "שטוחים" שומשומית ופריכה כהרגלה, עם תיבול עז של החטיף המיתולוגי, במהלך שיוצר שילוב כמעט מתבקש בין אוהבי הבייגלה ואוהבי הביסלי.

בשלוש מילים: קדימה, לטעמים הבאים.

גרנולה פרוטאין, תלמה

גרנולה פרוטאין, תלמה. תלמה,
גרנולה פרוטאין של תלמה/תלמה

סדרת Protein של גרנולת תלמה מתרחבת לכדי תערובת חדשה, ובה 25% חלבון, תפוח וקינמון. מחיר: 13.90-21.90 שקלים לשקית של 300 גרם.

ההשקה מצטרפת לשני טעמים קיימים - שקדים-חמוציות ואגוזים - ומתהדרת אף היא בהיעדר סימונים אדומים, ובחצי כפית סוכר בלבד למנה (30 גרם). היא סיפקה קראנץ' מוצלח, טעמי תפוח-קינמון כיפיים ובלתי משתלטים, וחווית יוגורט-גרנולה טובה באופן כללי.

בשתי מילים: העמסת חלבונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully