וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 22 שנה: נסגר "קפה ויולה" המיתולוגי של גבעתיים

עודכן לאחרונה: 10.7.2022 / 17:39

בית הקפה השכונתי הראשון בעיר נסגר אחרי 22 שנות פעילות, מה ייפתח במקומו?

קפה ויולה סגור. ליהי שורש, מערכת וואלה!
קפה ויולה, עומד סגור/מערכת וואלה!, ליהי שורש

אחת לכמה זמן אנחנו מקבלים תזכורת עצובה וכואבת להעלמותם של סמלי העולם הישן, לטובת רשתות ומותגים של העולם החדש. בתי קפה של פעם הם דוגמא טובה לזה. אם לתל אביבים היה את "אורנה ואלה" האהוב והמיתלוגי ברחוב שנקין של תל אביב, שעד היום, הם מבכים על לכתה, לאחיהם ממזרח, הלא הם תושבי גבעתיים, היה את קפה ויולה ברחוב שנקין הגבעתיימי.

אמנם קפה ויולה המקורי, זה ששכן על הצומת שבין רחוב הכנסת לרחוב שנקין בעיר, נסגר כבר לפני כמה שנים, אך הסניף השני, שנפתח 4 שנים מאוחר יותר, בשנת 2000, בהמשך של אותו רחוב, לא רחוק מהסביח של עובד (עוד אחד מסמלי העיר) וזכה בקרב תושבי העיר לכינוי "ויולה הקטן" נותר יציב ואיתן כל השנים, עד הימים האחרונים.

קפה ויולה נסגר. יובל ממקה, תמונות גולשים
פוסטים בפפיסבוק, תוהים מה קרה/תמונות גולשים, יובל ממקה

קפה ויולה, נקרא על שמה של ויולה גורן, מי שהקימה את בית הקפה, עם בן זוגה לחיים, דני, בשנת 1996, היה זה בית הקפה השכונתי הראשון בעיר, שמאז הפכה להיות מוקד בילויים לא קטן. ויולה הלכה לעולמה בפתאומיות, בשנת 2016, כשהיא רק בת 57.

בשנים האחרונות עוד ניסו בקפה ויולה, לחדש ולרענן את התפריט, ואפילו הייתה שם חבירה לרגע עם השף ג'לאל סלאם, שבנה עבור המקום תפריט עם נגיעות ערביות.

במקומו של קפה ויולה ייפתח בקרוב סניף של רשת רולדין, מה שמסמל יותר מכל את המילים איתן פתחנו את הכתבה. בקבוצות הפייסבוק של העיר, בהן תהו מה קרה למקום, התבאסו תושבים רבים מהבשורה. על החלונות של המקום הסגור, נכתב בגדול "תודה" עם ציור של לב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully