וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישהו החליט לשחק עם הגלידוניות שלנו, והתוצאה לוהטת

עודכן לאחרונה: 28.7.2022 / 7:41

מהדורה מוגבלת ומצננת, מהדורה מיוחדת ומערבבת וגם מהדורה שיכולה להישאר כאן לנצח: טועמי "חדש על המדף" נמסים

ייצור של שלגוני פיסטוק קראנץ' שוקולד לבן במפעל נסטלה/יח"צ

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך. והפעם - מהדורה מוגבלת ומצננת, מהדורה מיוחדת ומערבבת וגם מהדורה שיכולה להישאר כאן לנצח. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

גלידות קיץ, שטראוס

גלידות קיץ, שטראוס. סטודיו 0304,
גלידות הקיץ של שטראוס/סטודיו 0304

הענקית הישראלית מסתערת על הקיץ עם השקות גלידה חדשות, מרחיבות מקפיאים ומסעירות מכורים.

מדובר כאן בטעם חדש של גודיז - שלגון שמנת בטעם פיסטוק עם ריפל בטעם שוקולד מריר וציפוי חלקי של שוקולד חלב, 16.90-20.90 שקלים למאגדת של חמישייה - עם תג מצפוני של 85 קלוריות ליחידה ושילוב חמוד של טעמים, בשתי מהדורות מוגבלות בסדרת קרמיסימו - "חד קרן" צבעוני בטעמי תות שדה, וניל ובננה שהיה ילדותי בקטע טוב ו"החלב של הקורנפלקס" עם שבבי שוקולד חלב ופתיתי תירס מצופים שוקולד חלב, שהיה ילדותי בקטע עוד יותר טוב (17.90-19.90 שקלים), וגם "גלידונית" בטעם תות שדה (40.90-44.90 שקלים) בציפוי שמכיל שוקולד חלב, שקראה תיגר על המלכה-האם של הגלידות המשפחתיות בארצנו, ויצאה מזה טוב.

בארבע מילים: עונה חמה, החלטות קשות.

חדש על המדף

שקדי מרק? גולדה לא מספרת מה הטעם של הגלידה החדשה שלה

לכתבה המלאה

ברנפלקס קרנצ'ים, תלמה

ברנפלקס קרנצ'ים מייפל, תלמה. תלמה,
ברנפלקס קרנצ'ים מייפל של תלמה/תלמה
ברנפלקס קרנצ'ים דבש-קינמון, תלמה. תלמה,
ברנפלקס קרנצ'ים דבש-קינמון של תלמה/תלמה

ענקית דגני הבוקר המקומית מרחיבה את משפחת הברנפלקס שלה עם טעם חדש בדמות דבש-קינמון, ועם קאמבק חדש, בתצורת מייפל.

שתי הקופסאות, ובהן דגנים מחיטה מלאה ושיבולת שועל מלאה, וללא תוספת סוכר, סיפקו קערת בוקר מוצלחת מאוד, בטח בהתחשב ביחס למקובל בז'אנר. זה היה מתוק במידה בוגרת ונורמטיבית, עבד יפה גם כנשנוש ללא חלב, ורכש מעריצים גם בפלח גילאים שרגיל להפצצות סוכר.

בשתי מילים: בוקר טוב.

פיטנס קטניות, אסם-נסטלה

פיטנס קטניות, אסם-נסטלה. סטודיו אסם,
פיטנס קטניות של אסם-נסטלה/סטודיו אסם

סדרת חטיפי המולטיגריין המצוינת מתרחבת עם שתי השקות חדשות - פיטנס עם חומוס בטעם שמנת-בצל, ופיטנס עם עדשים כתומות בטעם בצל מקורמל.

ההצהרות ידעו לספר על 119 קלוריות לשקית (25 גרם), על דגנים מלאים כרכיב ראשון, על קטניות ועל מוצר ש"עשיר בטעמים ייחודיים ובעל צורה ומרקם קראנצ'יים במיוחד". הקבלות בשטח היו קרובות מאוד לכך, וסיפקו נשנוש מצוין, פריך אך לא אלים, טעם מוצלח של שמנת-בצל בראשון ושל בצל (מקורמל, נגיד) בשני, ותחושה כללית של חטיף הגיוני לחיסול.

בשתי מילים: רוצים עוד.

הנדריקס נפטוניה, הכרם

הנדריקס נפטוניה, הכרם. אמיר יעקובי,
הנדריקס נפטוניה/אמיר יעקובי

מותג הג'ין המצוין בשגרה, שמיובא ארצה על ידי חברת הכרם, משיק מהדורה מיוחדת, "בהשראת קסם הים".

הנפטוניה של הנדריקס היא למעשה גירסת ג'ין (43.4% אלכוהול) שתובל בצמחים ועשבי תיבול הגדלים על קו החוף של סקוטלנד. המתכון והפרטים סודיים כמובן, אך ההבטחות כורזות "ארומות של אצות ים וצמחי חוף מרעננים, המועצמים עם השילוב המיוחד של הנדריקס של ורדים ומלפפונים, ומגיע לשיאו עם גימור של ניחוחות הדרים". מחיר: 185 שקלים.

הבקבוק נפתח בהתרגשות-מה, ודקות ספורות לאחר מכן נעלמה מהאוויר כל ספקנות וציניות שנבעו מאינפלציית טעמי הג'ין שפקדה את המדפים בשנים האחרונות, ושסיפקה בעיקר טעמים מלאכותיים-מאולצים.

כאן, לעומת זאת, עדיין מדובר באחד הג'ינים הטובים בשוק, שמספק קיק חדש לטעמים המוכרים, עומק נוסף לקוקטייל וגם טוויסט תבוני מאוד (ואפילו אקולוגי ומעצים, סליחה על המילים השחוקות) לכל מה שהתעשייה הזאת צריכה להיות.

בשתי מילים: אל הים.

יינות סאבאניס, הסקוטית

יינות יקב סאבאניס. אסף לוי,
יינות יקב סאבאניס/אסף לוי

הסקוטית מבית ישרקו מרחיבה את קטגוריית היינות שלה, ומנחיתה בארץ את נציגי יקב Sabanis מיוון.

היקב המשפחתי הוקם ב-1980 באזור אגיוס יואניס הסמוך לחלקידה, ונשען על תוצרת כרמים חצי-הרריים, שנהנים מרוחות מהים האיגאי. המשלחת שלו כוללת, לעת עתה, חמישה חלוצים - רוזה, לבן ואדום מסדרת פייר ווינד, וכן לימניונה ומאלגוזיה.

בקבוק מאלגוזיה (65 שקלים) שנשלח לטעימה הבטיח יין לבן יבש, עשיר והרמוני, ועמד במשימה עם יציאתו מהמקרר. הצבע מוזהב, הארומות פירותיות מאוד בואכה אפרסק, והטעם הוא חופשה יוונית נטולת דאגות. כלומר, עד שהבקבוק נגמר.

במילה אחת: לחיים!

צ'אי קר, ויסוצקי ותנובה

צ'אי קר, ויסוצקי ותנובה. יוסי מור,
צ'אי קר של ויסוצקי ותנובה/יוסי מור

ומסיימים במשהו שירגיע את הבטן (אבל לא רק) אחרי כל הארוחה הזאת: שיתוף פעולה מתבקש בין ויסוצקי ותנובה מציב במקררים סדרה חדשה של צ'אי קר בכוסות אישיות (230 מ"ל), על בסיס חלב טרי.

מדובר, לעת עתה, בשלושה טעמים למשקה התה השחור החלבי מהודו - צ'אי מסאלה, צ'אי קרמל וצ'אי ורדים - ובמכת פתיחה מרשימה למדי. המשקאות נעימים, התבלינים מורגשים אך לא משתלטים, הטעם אינו מתוק מדי והתחושה הנותרת מפנקת.

בארבע מילים: לא רק כתחליף קפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully