וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקרר אחד, 20 מסעדות בתל אביב: איך הפתרון החדש לארוחת הערב שלכם?

עודכן לאחרונה: 4.8.2022 / 15:58

ממרח קסם, קמח קסם, קוקטייל קסם ובורקס אחד שהוא לגמרי קסם: טועמי "חדש על המדף" טריקיים

ייצור של שלגוני פיסטוק קראנץ' שוקולד לבן במפעל נסטלה/יח"צ

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך. והפעם - ממרח קסם, קמח קסם, קוקטייל קסם ובורקס אחד שהוא לגמרי קסם. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

אוכל מוכן, Picks

אוכל מוכן, Picks. רן בירן,
אוכל מוכן של Picks/רן בירן

המיזם המסקרן שמאגד יחדיו רעיון מוצלח, כמות דו-ספרתית של מסעדות תל-אביביות ואת הגב (והמקררים) של רשת AM:PM יצא לדרכו עם לא מעט הבטחות מעודדות.

אנשי העסקים נדב נאמן ותומר גולדברג הקימו את Picks כדי לנער בחזוקה את שוק האוכל המוכן בארץ, הסובל מרמה בינונית בשגרה, ופחות ממנה בימים אחרים. הם חברו למקומות טעימים רבים בעיר, נתנו לשף ברק אהרוני להוביל, וקיבלו בתמורה מקררים עמוסים ברשת הקמעונאות הגדולה.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, מוס סלמון של "מאנטה ריי" (27 שקלים), פסטה בולונז של "אמורה מיו" (39 שקלים), לביבות כרובית של "הסטריטס" (36 שקלים) וגם קארי ירקות כתומים של "באנה" (32 שקלים) - כולן מצוננות ומחכות לחימום מהיר במיקרוגל, או לחימום מעט פחות מהיר בתנור.

אנחנו ניסינו כבד קצוץ ראוי של "חוות צוק" (26 שקלים), ממרח אחו בלנקו מעט פחות מוצלח של "אוזריה" (26 שקלים) וגם "ריזוטו פריקי גלילי" (25 שקלים) שלה, שתיקן מיידית את הרושם. לעיקריות, חיממנו מנת סלמון נדיבה ומספקת של "מאנטה ריי" (49 שקלים), עם אטריות אורז ושעועית ירוקה, פד קא פאו עם אורז תאילנדי (44 שקלים) של "התאילנדית בהר סיני" שלא התרומם לרמת המסעדה אבל כן סגר פינת צהריים ביעילות, וגם קציצות ברוטב (34 שקלים) של "דלידה", שהעניקו ווליו רב עבור המאני שלהן.

העניין בסיפור הזה הוא ליצור תיאום ציפיות נורמטיבי, משני הצדדים - המעטפת החיצונית ממותגת יפה וההצהרות מפמפמות "אוכל של מסעדה" (ועוד מסעדה שאתם מכירים), אבל הבפנים שולח מהר מאוד לאסוציאציות עיצוביות של אוכל מטוסים (שלא לדבר על הניילון הבלתי אפשרי לקילוף).

מצד שני, המנות הן אינן מסעדתיות כמובן, אבל כן נותנות אוכל זמין, שיכול לארגן לכם ארוחה שלמה במחיר בהחלט נגיש, וברמה טובה מספיק בשביל שלא תתפתו שוב לשטויות שזורקים לכם במטבחון העבודתי.

בשתי מילים: התחלה טובה.

חדש על המדף

מישהו החליט לשחק עם הגלידוניות שלנו, והתוצאה לוהטת

לכתבה המלאה

הסדרה הטבעונית, נטורלה

הסדרה הטבעונית, נטורלה. נטורלה,
הסדרה הטבעונית של נטורלה/נטורלה

חברת איטליאנו אחזקות משיקה את נטורלה, מותג פרטי המתמקד במוצרים בעלי אפיל בריאותי, טבעוני, אורגני ונטול גלוטן.

הקולקציה הטבעונית שנחתה בדלתנו כללה פאי ממולא בסויה, מאפה "משה בתיבה" עם נקניקיות גזר, ומאפה פילו דמוי בורקס - כולם בקופסאות פלסטיק מותאמות מקפיא, ודרוכות תנור. מחיר: 19.90-39.90 שקלים.

מודים שניגשנו למבחן הטעימה הזה מעט ספקניים, מנוסים ומצולקים מהמון מוצרי תחליף שניסו לחקות חווית אכילה קרניבורית או גבינתית. פרצי הספק האלה החלו להתנדף תוך כדי חימום - והתפשטות ריח כיפי של ממש - ונעלמו כליל עם הביס הראשון, והשני, והשלישי.

מאפה ה"משה בתיבה" היה טעים, והנקניקיה הטבעונית שעמדה במרכזו לא הורגשה כאילוץ. פאי הסויה המשיך את המגמה, עם בצק מוצלח לסוגו, ומילוי מתובל היטב שהזכיר שווארמה, אבל את תצוגת התכלית הזאת גנבו הבורקסים, שהפילו ברשתם את כל רעבי המערכת, עם מעטפת טובה ו"גבינה" שהתקרבה מאוד לכל מה שהתרגלתם לאכול כל השנים.

בשתי מילים: ללא פשרות.

לואקר חמאת בוטנים

לואקר חמאת בוטנים. לואקר,
לואקר חמאת בוטנים/לואקר

המותג האיטלקי מבית ליימן שליסל משיק סדרת מוצרים חדשה, על בסיס השילוב הכה-מתבקש של שוקולד וחמאת בוטנים.

מדובר, לעת עתה, בארבעה מוצרים - קואדרטיני (15.90 שקלים ל-250 גרם), טורטינה (17.90 שקלים ל-126 גרם), גרדנה (15.90 ל-200 גרם) ולואקר קלאסיק (12.90 שקלים ל-175 גרם). מביניהם, הגיעו לטעימה הגרדנה - ופל מצופה שוקולד שסיפק רגע התנתקות מבורך ליד הקפה, והטורטינה - דיסקית שכולה שחיתות מתוקה באריזה אישית, שהצליחה לעשות הרבה יותר מהתנתקות.

בשתי מילים: טוב שבאתם.

ג'ין, Parson

ג'ין, Parson. Parson,
ג'ין Cosy של Parson/Parson
ג'ין, Parson. Parson,
ג'ין קלאסי של Parson/Parson

חברת א.ג.ת.ד חברה למותג הג'ין הפופולרי, ומנחיתה בארץ ארבעה חלוצים ראשונים מסלובניה - קלאסי, Sunny, ענבים ו-Cosy. מחיר: 179.90 שקלים.

הג'ין, שמופק על ידי Spirits of the Alps, נהנה מעיצוב אלגנטי ומושך. הגירסה הקלאסית, מחוזקת בארומה הדרית קלה שבקלות, השתדכה במהירות לקוקטייל נגרוני ועימעמה מצוין אחר צהריים מעט קולני מדי. הבקבוק השני שנשלח לטעימה הבטיח Cosy ועידון תפוזי-תפוחי-קינמוני. הטעם אכן עמד בזה, גם כשוט מעניין, אבל במיוחד כאקסטרה-קיק לקוטייל קיצי רווי טוניק ופירות.

במילה אחת: לחיים!

קוקטייל פלומה של טקילה פטרון

טקילה פטרון. פטרון,
קוקטייל פלומה של טקילה פטרון/פטרון

מותג הטקילה הטופ-שלפי חש בעליית הטמפרטורות, בחן את סביבתו והחליט שאין כאן מספיק - או בכלל - פלומה.

התוצאה היא אירוע פסטיבלי מתגלגל ורב-מיקומים שחוגג את קוקטייל הקיץ הדי מושלם הזה (יונה בספרדית) ומאגד בשבועיים הראשונים של אוגוסט מסעדות וברים עם תשוקה טקילאית דומה לקלאסיקה, ולווריאציות על קלאסיקה.

ישתתפו באירוע, בין היתר, אימפריאל, ביצ'יקלטה ולה אוטרה (עם "פלומה סלאשי" - טקילה פטרון סילבר, ליים, יוזו, אשכוליות, פפאיה, קינמון, חלפניו ואורגנו, 58 שקלים) התל-אביביות, טיפהמרה מגבעתיים לימוזין (עם פרוטה דה לה פלומה - טקילה פטרון סילבר, פסיפלורה, סירופ אשכוליות, מרטיני פיירו, מיץ לימון ומי טוניק, 48 שקלים) ברמת ישי, ווספר והדוב החדש בחיפה, וגם זוטא וג'קו סטריט (עם ספייסי פלומה - טקילה פטרון סילבר, לימון טרי, מי טוניק, אשכולית אדומה, ברגמוט, מלח ושמן צ'ילי, 58 שקלים) בירושלים. כל זה כמובן מעורר צמא, אבל אתם יכולים להסתפק בקלאסיקה הביתית - טקילה-סודה-אשכוליות-ליים-מלח - וליצור לכם בריזה חמצמצה-מרירה-בועטת בכוס גבוהה.

בשתי מילים: משק כנפיים.

קמח שמרים כוסמין, סוגת

קמח שמרים כוסמין, סוגת. סוגת,
קמח שמרים כוסמין של סוגת/סוגת

סדרת "הקסם" של ענקית הקטניות המקומית מתרחבת עם קמח שמרים כוסמין רב-תכליתי.

ההצהרות - והאריזה עצמה - מבטיחות "רק להוסיף מים" בדרך לתוצרים מהירים ונוחים מהתנור, והקבלות מימשו את המילים הגדולות, וסיפקו את קיצור הדרך הנחשק. הבצק תפח מצוין, איפשר עבודה נוחה מבחינת מרקם ותחושה, וניפק בסופו של דבר ריח מצוין ברחבי הבית, ותבנית מצוינת לא פחות של לחמניות כוסמין.

במילה אחת: קסם.

ממרח טבעוני, הלמנס

ממרח טבעוני, הלמנס. הלמנס,
ממרח טבעוני של הלמנס/הלמנס

מותג הממרחים הפופולרי מצרף למדפיו חבר טבעוני (אם כי ההערה על המיכל מזהירה כי הוא עלול להכיל ביצים).

הממרח עצמו, ללא צבעי מאכל, מספק חוויה קרמית ועשירה מאוד, דומה מאוד למיונז רגיל בטעם ובמרקם, ובהחלט מספקת כתחליף כריכים.

בשתי מילים: לא מריחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully