וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרחים, אלכוהול, קינוח ופיצה כמובן: הרכבנו ארוחת ט"ו באב מושלמת

עודכן לאחרונה: 10.8.2022 / 13:22

משהו לשתות, משהו לאכול, משהו מתוק לסיום ולא מעט לבבות באמצע: טועמי "חדש על המדף" הסמיקו

ייצור של שלגוני פיסטוק קראנץ' שוקולד לבן במפעל נסטלה/יח"צ

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך. והפעם - משהו לשתות, משהו לאכול, משהו מתוק לסיום ולא מעט לבבות באמצע. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

מארזי ט"ו באב, יין בעיר

מארז ט"ו באב, יין בעיר. יין בעיר,
מארז ט"ו באב של יין בעיר/יין בעיר

רשת האלכוהול הגדולה נערכת ליום הרומנטי עם לא מעט הצעות, שידוכים ופתרונות של אהבה.

המארז של יקב וילרנאו הספרדי (109 שקלים), למשל, נוצר בהשראת אנטוני גאודי וכולל בקבוק קאווה ברוט רזרבה רוזה מעט פירותית-פרחונית, בקבוק קאווה וילרנאו ברוט רזרבה מותאמת-קיץ וגם נר ריחני, כי בכל זאת דייט. קאווה וילרנאו אייס הקטלונית (55 שקלים), מצדה, מיוצרת מענבי מאלווזיה פינה ומתחזקת ארומה פירותית מתקתקה, כמו גם היעדר חשיבות עצמית מופרזת, המאפשרת לה להשתדך מצוין לקרח ולחתיכות פרי, בואכה דרינק מצנן טמפרטורות.

לבד מאלה, מציעה הרשת גם את הרוזה הפופולרי (והמצוין) של Whispering Angel מפרובאנס, את הקברנה היבש והעשיר של טראזס דה לוס אנדס רזרבה, ואת מותג הג'ין Mom, ששופך לכוס הקוקטייל הגדולה גם נוכחות ורדרדה וגם קיק פירותי מורכב. כמה אהבה עוד נוכל לבקש?

במילה אחת: לחיים!

חדש על המדף

מקרר אחד, 20 מסעדות בתל אביב: איך הפתרון החדש לארוחת הערב שלכם?

לכתבה המלאה

קופסת אהבה, St-Germain ו-Wildflower

מארז ט"ו באב, St-Germain ו-Wildflower. St-Germain,
קופסת האהבה של St-Germain ו-Wildflower/St-Germain

הליקר הצרפתי וסטודיו הפרחים התל-אביבי משתפים פעולה לכדי "קופסת אהבה" אידיאלית לט"ו באב (ומעבר לו).

מארז "Love Box" כולל בקבוק ליקר סן ז'רמן 50 מ"ל, בקבוק ג'ין בומביי 200 מ"ל, שני בקבוקי טוניק 200 מ"ל, שתי כוסות Highball של סן ז'רמן וזר פרחים כמובן. מחיר: 299 שקלים, באתר Wildflower.

ההבטחות ל"מתנה מושלמת" נענו בקבלות הולמות, שסימנו וי על שניים מהדברים החשובים ביותר בתאריך הזה - פרחים ואלכוהול, אך עשו זאת באלגנטיות אסתטית מרשימה. הליקר, מעולמות הסמבוק, שודך היטב לג'ין ולטוניק ויצר קוקטייל פתיחה מיוחד יחסית, הזר השלים מעגל לבבי, והמארז כולו הוכתר כמתנת-עומק נהדרת.

במילה אחת: חגיגה.

מארז פיצה ביתי, פסטה ריקו

מארז פיצה ביתי, פסטה ריקו. אימג'ארט,
מארז פיצה ביתי של פסטה ריקו/אימג'ארט

חברת "פסטה ריקו" , המתמקדת בשגרה - כפי שאפשר לנחש - בפסטה טרייה ובייבוא איטלקי מוצלח, משיקה מארז פיצה להכנה ביתית שכיוון לחוויות החופש הגדול, אך נוצל במקביל לארוחה ביתית קצת יותר מושקעת, וקצת יותר רומנטית.

מדובר במארז הכולל כדורי בצק מוכן, קמח 100% חיטת דורום איטלקית לפתיחתו, וכן בקבוק עגבניות חתוכות דק בגודל 680 גרם (והוראות הכנה כמובן). מחיר: 44.90 לארבעה כדורים, 90.80 לשמונה, דרך אתר החברה.

כדורי הבצק - ארוזים בנפרד, גמישים ומתמסרים, שיכולים לחכות בסבלנות גם בפריזר - הונחו על השיש המקומח, ונפתחו באהבה (גם אם היה מדובר בידיים חובבניות). הרוטב (ששודרג מעט עם עוד קצת תיבול ודברים קטנים שכאלה) סיפק המשך טוב, וגבינה שנקנתה מבעוד מועד עשתה את כל היתר. משם, איש-איש לשיגועיו, העדפותיו ותשוקותיו - עם שורה תחתונה שהיא פיצה קרובה מאוד למה שמקבלים במשלוח.

בשתי מילים: אהבה אמיתית.

גרנאש רוזה, יקב פלדשטיין

גרנאש רוזה, יקב פלדשטיין. יקב פלדשטיין,
גרנאש רוזה של יקב פלדשטיין/יקב פלדשטיין

יקב הבוטיק חוגג אהבה עם גרנאש רוזה מבציר 2021, ומבטיח אלגנטיות, רעננות ועוצמתיות שמחכות לפרוץ מתוך הבקבוק.

היין (99 שקלים באתר בלנד) עשוי מענבי גרנאש שגדלו בכרם פקיעין שבגליל העליון המערבי, ובכרם נטור שברמת הגולן. הוא הופק כחלק מתפיסת העולם המקומית של היקב, ומספק לגימה פירותית בואכה תותית, קלילות קיצית ומעט פרחוניות שכל כך חסרה כאן.

בשתי מילים: החג הוורוד.

מארז ט"ו באב, קסטיל רוז'

מארז ט"ו באב, קסטיל רוז'. קסטיל רוז',
מארז ט"ו באב של קסטיל רוז'/קסטיל רוז'

המבשלה הבלגית הוותיקה, שמגיעה ארצה בעזרת רדקס, מקבלת את יום האהבה עם ערב שכולו קסטיל רוז', בירת האייל האדומה שכאילו נולדה להתרחשויות שכאלה.

המארז (80-85 שקלים) כולל שני בקבוקים גדולים (750 מ"ל) וכוס רחבה וגבוהה, וסופו מעין קוקטייל פירות רומנטי, עם טעמי דובדבן מתקתקים-חמצמצים עדינים, ומספיק אלכוהול (8%) כדי להזכיר לכולם שחוגגים פה.

בשתי מילים: אדום לוהט.

מארז ט"ו באב, פינק גולדה

מארז ט"ו באב, גלידה גולדה. גיל אבירם,
גלידת סמורס של גולדה/גיל אבירם
מארז ט"ו באב, גלידה גולדה. גיל אבירם,
מארז ט"ו באב של גולדה/גיל אבירם

אימפריית הגלידה הישראלית חוגגת את ט"ו באב עם טעם חדש, קינוח במהדורה מוגבלת, ומארז אחד שמאגד את הכול לכדי דייט מתוק.

המארז, תחת השם המחייב Love At First Bite, כולל פחזניות רובי, גלידת סמורס עם מרשמלו, שוקולד וקרקר מלוח, זוג דונאטס בטעם בייגלה מלוח ופבלובה פירות יער, אצבע שוקולד חלב במילוי קרם בייגלה מלוח, אצבע שוקולד לבן במילוי קרם פיסטוק, כדורי יוגו פופ פריכים בציפוי יוגורט תות וגם שאלון זוגי תוצרת גולדה, המתמקד בהעדפות המתוקות של המשתתפים. מחיר: 99 שקלים.

המארז הגיע כיאה לרשת - צבעוני, חגיגי ומתוק בעיצובו ובתכניו. הפחזניות הוורדרדות היו מוצלחות (אם כי מעט מתוקות מדי), הגלידה - באריזת כדור קלקר מקורית, הייתה מפנקת, אצבעות השוקולד היו טעימות ונאות-מרקם והדונאטס (שנשמרו לבוקר, יש גבול) נטרפו בהתאם.

בשלוש מילים: קפוא אך ולוהט.

מארזי אהבה, איה תמם

מארז ט"ו באב, איה תמם. איה תמם,
מארז ט"ו באב של איה תמם/איה תמם

איה תמם מעצבת ברעננה כבר 15 שנים עוגות וקינוחים, ובכל זאת הצליחה לשמור אנרגיות מתוקות לט"ו באב הנוכחי.

מארז Love Cupcakes שלה, למשל (החל מ-64 שקלים, ובהתאם לכמות) כולל עוגות אווריריות ושוקולדיות עם ציפוי קרם וניל-שמנת, דגשים אדומים-לבנים, פירות וקישוטים לבביים, ואילו ה-Love Box (240 שקלים) משלבת את אותן קאפקייקס עם קינוחי כוסות אלגנטייים דוגמת רד וולווט, עם עוגיות חמאה שלוחשות מילות אהבה, עם עוגת וניל בעיצוב דונאטס וציפוי שוקולד לבן, עם נשיקות מרנג וגם - אם זה לא הספיק לכם - עם מקרונים ורודים ולבביים.

בשתי מילים: מתיקות-על.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully