וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 58 שנה מישהו החליט לשחק עם המרקם של הבמבה. זאת התוצאה

עודכן לאחרונה: 18.8.2022 / 9:10

גלידה למבוגרים בלבד, פיצה מתוקה ושלוקים שלא נועדו לילדים: טועמי "חדש על המדף" מצנזרים

ייצור של שלגוני פיסטוק קראנץ' שוקולד לבן במפעל נסטלה/יח"צ

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך. והפעם - גלידה למבוגרים בלבד, פיצה מתוקה ושלוקים שלא נועדו לילדים. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

גלידה אלכוהולית, וויזארדס

גלידה אלכוהולית, וויזארדס. אפיק גבאי,
גלידה אלכוהולית של וויזארדס/אפיק גבאי
גלידה אלכוהולית, וויזארדס. אפיק גבאי,
גלידה אלכוהולית של וויזארדס/אפיק גבאי

מותג ישראלי חדש מנסה לפצח את מקפיאי הגלידות האלכוהוליות, עולם תוכן קינוחי שנחשב כבר שנים כיצור כלאיים עם ביצועים בינוניים. ספוילר: לא עוד.

הגלידות, עם 5% אלכוהול, נמכרות דרך אתר החברה בפיינטים של 550 מ"ל, או במארז טעימות הכולל עשר אריזות אישיות. הטעמים מגוונים ומרעננים, וכוללים מצד אחד קמפרי, וודקה, טקילה, וויסקי ומרטיני, למשל, ומהצד השני חומרי גלם טריים כמו מנגו, אננס, ליצ'י ודובדבנים, כמו גם שוקולד ואספרסו.

השידוך של אלה עם אלה (יש כמובן גם טעמים לילדים ולנמנעי אלכוהול, אבל בואו נתמקד) מוביל ליצירות שמנת כמו אספרסו מרטיני, וניל-וודקה-דובדבני אמרנה, נגרוני, קרמל-טקילה-בוטנים וגם סינגל מאלט-שוקולד מריר, ולגירסאות סורבה כמו דאקירי תותים, מרגריטת קוקוס, או תפוז אדום ואפרול שפריץ.

התוצאה, כאמור, הפתיעה אותנו לטובה, שלא לומר היממה. גלידת הבסיס איכותית מאוד, והאלכוהול מורגש גם כן, אך בדיוק במידה כדי לא להשתלט באגרסיביות על כל העסק. השילובים כיפיים ויצירתיים, ולא באים על חשבון הטעם, והתחושה הכללית היא של מוצר מוגמר, עם מחשבה ועומק.

במילה אחת: וואוו.

חדש על המדף

פרחים, אלכוהול, קינוח ופיצה כמובן: הרכבנו ארוחת ט"ו באב מושלמת

לכתבה המלאה

קינוחים חדשים, דומינו'ס

פיצה פיסטוק, דומינו'ס. דומינו'ס,
פיצה פיסטוק של דומינו'ס/דומינו'ס

נשארים בעולמות ה"סוף סוף מישהו עושה את זה כמו שצריך": דומינו'ס פיצה מצטרפת לטרנד המוגזם-מושחת-מפנק עם שני קינוחים חדשים, ופוטנציאל גדול מעבר להם.

מדובר ב"מוגזמת פיסטוק שוקולד לבן", שהיא פיצת קינוח אישית עם רוטב פיסטוק, רוטב שוקולד לבן ושברי פיסטוק, וכן אצבעות בצק עם אבקת סוכר ודיפ בייגלה מלוח. מחיר: 33.90 שקלים לפיצה (או 95 שקלים עם פיצה משפחתית), 21.90 שקלים לאצבעות (או 88 שקלים כחלק ממבצע משפחתית ושני מוצרים נלווים).

ההצהרות על הגזמה וחשש לחיסול מהיר נענו בתגובה הולמת מסביב לשולחן, גם אחרי מגש "אמיתי" תוצרת ענקית הפיצות. גירסת הפיסטוק אמנם מוגדרת כאישית, אך תספק היטב גם ארבעה אנשים שרק רוצים לסגור סיפור עם משהו מתוק. הבצק מוצלח וחמאתי, הקרמים זולגים ומשתלבים היטב אחד עם השני, והפיסטוק מוסיף קראנץ כראוי.

האצבעות היו אפילו יותר מוצלחות, ולו רק בגלל פשטותן ותהיית "איך ולמה לא עשו את זה קודם". אותו בצק טוב, דיפ ממכר של מתוק-מלוח, ומגש שנותר מיותם תוך דקות ספורות.

בשתי מילים: חשד לשחיתות.

תפריט I'm crunchy, רשת rebar

מנות i'm crunchy, רשת rebar. rebar,
מנות I'm crunchy של rebar/rebar

רשת הוולנס הקרירה מקבלת את נסיקת הטמפרטורות עם I'm crunchy, קטגוריה חדשה בתפריט המבוססת על קערות ובהן פירות, גרנולה, רטבים ותוספות.

לעת עתה, תוכלו למצוא כאן "crunchy monkey" (בננה, אגס, רוטב קרמל לוז, גרנולה מייפל, משקה קוקוס) טבעונית, "crunchy pistachy" (בננה, מלון, רוטב פיסטוק, אגוזי לוז, חלב, regurt), וגם "crunchy teddy berry" (תות, בננה, רוטב שוקולד אגוזי לוז, גרנולה שוקו, regurt, משקה קוקוס) - כולן במחיר 29 שקלים, כולן מגיעות עם תוספות לבחירה מעל כל הטוב הזה.

הרבה מילים גבוהות והרבה סופרלטיבים נשפכים מצד הרשת על הקולקציה הזאת, וגירסת הקופיף והדוב שנדגמו לטעימה עמדו ברובן בכבוד. מדובר בקערה בינונית בגודלה, עמוסה דברים קרים שמרגישים בריא, ובכל מקרה טעימים מספיק כדי שתעלים עין מהתדמית. משחק המרקמים מצוין, ריקוד החמצמצות-מתיקות עובד, והתוספות הנדיבות שומרות מנפילה לשעמום.

בשתי מילים: בריזה בקערה.

במבה במילוי אייס קפה ובמבה אוורירית, אסם

במבה במילוי אייס קפה, אסם. סטודיו אסם,
במבה במילוי אייס קפה של אסם/סטודיו אסם
במבה אוורירית, אסם. סטודיו אסם,
במבה אוורירית של אסם/סטודיו אסם

אסם-נסטלה מקבלת את הקיץ עם קיק הורים (וילדים) מתבקש (החזרת הבמבה במילוי קרם בטעם אייס קפה), ועם חידוש מסעיר יחסית, בדמות השקת במבה אוורירית, ניסוי מרקמים ראשון אחרי כמעט שישה עשורים.

החטיף הראשון, שיצא לפני ארבע שנים, מספק חוויה מתוקה-מלוחה מוכרת ומצוינת, עם כמות קפה נמס (0.4%) שתרצה הורים מותשים ולא תרחיק ילדים, ועובד היטב גם על בסיס המלצת החברה - היישר מהפריזר, אייס קפה סטייל.

חברו הטרי למדף מציע למעשה את אותה במבה, במרקם שונה - יותר רך, יותר נימוח, ו"נמס בפה", כהגדרת אסם. צוות הפיתוח של החברה עובד כבר חמש שנים על היצירה הזאת, תוך שימוש ב"ציוד חדיש ובטכנולוגיה מיוחדת". התוצאה בפועל, שנוחתת על המדפים בתצורת 60 ו-80 גרם, אכן כיפית. הבמבה קוצרה מעט פיזית לעולמות הנאגטס הבוטניים, הטעם לא השתנה, והפה הישראלי כן שמח לקפוץ למשחק הזה, ולמוסס את כל העסק על הלשון.

בשש מילים: זה אוגוסט, כולם צריכים את זה.

קוקטיילים להקפאה, COOLOO ויקב ברטנורא

COOLOO, קוקטיילים קפואים. COOLOO,
קוקטיילים של COOLOO/COOLOO
פרוסקטו, קוקטייל יין לבן של יקב ברטנורא. יקב ברטנורא,
קוקטייל יין לבן של יקב ברטנורא/יקב ברטנורא

ונישאר בדברים קרים ומרעננים שכולם צריכים עכשיו מהם. או במילים אחרות - קוקטיילים אמיתיים קפואים.

יקב ברטנורא מאיטליה משיק את "פרוסקטו", קוקטייל על בסיס מוסקטו לבן ומתקתק, המגיע באריזת 12 "שלוקים" נוחה, המאפשרת צריכה (והקפאה) מותאמת אישית (100 מ"ל ליחידה, 110 שקלים למארז).

רמת האלכוהול של המשקה מיוצבת בדיוק בנקודה הנכונה (5%) כדי לנהל את כל האירוע באלגנטיות יחסית, והקוקטייל שנשלף אחרי שהות נדרשת בפריזר, סיפק בדיוק את מה שהוא אמור לספק - אתנחתא ראויה ששברה יום חם במיוחד לשניים.

מאותו עולם תוכן מגיעים גם השלוקים האלכוהוליים של "COOLOO", בתצורה דומה (מארז עגול של 12 יחידות), ועם טעמים חדשים, שמצטרפים לחבריהם במקפיא. תוכלו למצוא כאן מוחיטו (רום לבן, סוכר חום וליים), דאקירי תות (רום לבן, תותים וליים), "הפי ביי טוויסט" (רום לבן, ליים, פפאיה ותפוזים) וגם "פרדייז איילנד" (רום לבן, קוקוס, אננס ואפרסק) - באותו מחיר, עבור אותה כמות, ועם שלושה טעמים מכל סוג.

כאן מדובר במוצר חברתי יותר, ששואף מסיבות וחברים, אך לא יתנגד גם לצריכה אינדבידואלית ביתית. הקוקטיילים מתוקים מעצם טבעם, אבל לא אגרסיביים, ובסופו של דבר כן מעניקים את הקיק האלכוהולי המצופה, עם מרקם ברדי נהדר.

בשתי מילים: מגיע לכם.

וודקה AU

וודקה AU. אפיק גבאי,
וודקה AU/אפיק גבאי
וודקה AU. אפיק גבאי,
וודקה AU/אפיק גבאי

הוודקה הנחשבת מסוונזי שבוולס נוחתת בארץ בעזרת רזי דאגר הצעיר מהכפר ראמה וחברת ויז'ן, והמשפט הזה לבדו שווה כל ביקורת שאי פעם הוטחה בגלובליזציה ובכוחות השוק.

מדובר בוודקה אולטרה-פרימיום (130-160 שקלים), המזוקקת חמש פעמים ומסוננת בסיבי זהב, תהליך המעניק לה, על פי ההצהרות, "גימור ארוך, נקי, קטיפתי, עדין וחלק". התוצאה בפועל היא מאוד בריטית - 40% אלכוהול שפוגשים אותך באלגנטיות, מחליקים בגרון ומתנהלים היטב גם בפני עצמם, כשוט למשל, וגם כחלק מקוקטייל מרטיני מתורבת.

במילה אחת: לחיים!

סלמי בטעם כמהין, זוגלובק

סלמי בטעם כמהין, זוגלובק. זוגלובק,
סלמי בטעם כמהין של זוגלובק/זוגלובק

ענקית הנקניקים המקומית מרחיבה את סדרת הפרימיום שלה ומשיקה סלמי בטעם כמהין.

המוצר, שיימכר גם ארוז היישר מהמדף וגם פרוס מודלרית במעדנייה, מחזיק בתצורת פרח ומשווק כבעל פוטנציאל מספק אורחים. נשנוש ללא תוספות עמד בציפיות, עם טעם בשרי טוב וארומה בינונית בחוזקה של כמהין, אבל כריך מושקע עשה את העבודה אפילו טוב יותר, וסיפק את מנעד הטעמים הדרוש לנקניק שכזה.

בשתי מילים: ברוך הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully