וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנטזיה של בשר קמה לתחייה. וסטייק מושלם הוא רק ההתחלה

6.10.2022 / 9:00

קיצור דרך קינוחי, נשנוש ממרק מצפון והקונדיטוריה הכי מגרה בארץ: טועמי "חדש על המדף" מתאוששים

ייצור של שלגוני פיסטוק קראנץ' שוקולד לבן במפעל נסטלה/יח"צ

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - קיצור דרך קינוחי, נשנוש ממרק מצפון והקונדיטוריה הכי מגרה בארץ. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

N19, אשדוד

N19, אשדוד. אמיר מנחם,
N19 באשדוד/אמיר מנחם

פותחים הכי חזק שאפשר, עם חדש על המדף וגם חדש ברחוב: N19 באשדוד היא מה שקורה כשקצבייה וקונדיטוריה יוצאות לדייט, מחליטות לקחת את הקשר כמה צעדים קדימה, ומחליטות לפנק מאוד את האורחים.

בפועל, מדובר במתחם מבריק - קונספטואלית ומילולית כאחד - שכולל את המיטב של המשק הפרטי משדה עוזיהו, את המיטב של משחקי הבצק-בשר, ואת מיטב המעטפת שיכולה ללוות בבית את כל אלה.

תוכלו למצוא כאן נתחי אנגוס, הולשטיין, סימנטל, לימוזין, הרפורד ושארולה, מיושנים כהלכה, טריים או קפואים, ארוזים בוואקום לשימוש מיטבי בבית, ומוכנים עם מחשבה על הלקוח הפרטי, ועל הארוחה שלו.

לצדם, הקים אבי טברי חלקת מאפים מגוונת ומעוררת תיאבון, שערוכה לקפוץ בשמחה מהמקפיא ישירות לתנור. יש כאן, בין היתר, חלת אסאדו עגלה ומנגולד, "סוכריית" כבד מולארד ושאלוט, סיגר לחי עגל, עוגת פרנה שקדי עגל, מאפה עופיון טורקי נהדר, קובה דמשק, וגם רוגלעך טלה ובהרט מופלא, בצקי-בשרני.

ברקע, אבל בשום פנים ואופן לא בשוליים, תוכלו לשלוף גם ממרחים, רטבים מיוחדים ("פטריות של פעם" שאינן אלא מה שאנחנו רוצים בדיוק היום, למשל, או שזיפים כבושים חמצמצים), שום קונפי וחומוס טרי, דליקטסים מהוויטרינה ואינספור מלווי-בשר אידאליים.

למעלה תמצאו חלל ערוך לסדנאות בישול גדולות וחוויתיות, ובסופי שבוע כל הטוב הזה משתדרג עוד יותר, עם מזנון אוכל מוכן לקחת, עם עוף שמסתובב ברוטיסרי, סירי תבשיל גדולים וגישה משמחת של "קודם כל תאכלו משהו", ואז לקופה.

בשלוש מילים: פנטזיה שמתרחשת באמת.

חדש על המדף

אחד השפים הטובים בישראל מחמם לכם אוכל במיקרו. לא תקחו?

לכתבה המלאה

בצק עוגיות וגליל ביסקוויטים, מעדנות

בצק עוגיות וגליל ביסקוויטים, מעדנות. מעדנות,
בצק עוגיות וגליל ביסקוויטים של מעדנות/מעדנות

נשארים בעולמות הפריזר-תנור: ענקית הקפואים משיקה סדרת בצקי עוגיות חדשה, ומגדילה עם גליל עוגת ביסקוויטים מוכן לאכילה. מחיר: 16.90-17.20 שקלים.

התחלנו, באופן טבעי, עם המוצר שדרש מאיתנו הכי פחות עבודה - גליל ביסקוויטים בטעם שוקולד, מוכן לאכילה כמו שהוא. הגודל (300 גרם) כיפי מספיק בשביל לחלוק, הטעם מדמה מאוד עוגת ביסקוויטים הום-מייד, והנוחות בלתי ניתנת לערעור.

הפורמט המשיך עם שני הבצקים - עוגיות שוקולד צ'יפס ועוגיות טריפל שוקולד צ'יפס - שניהם מקצרי דרך ואפייה, בבחינת רק להפשיר, לחתוך ולתנור, עם טעם חמוד שמתקרב למקור מספיק בשביל שלא תרגישו רע עם עצמכם.

בשתי מילים: חופשה בגליל.

תרסיסי שמן זית, שמן עץ הזית

תרסיסי שמן זית של שמן עץ הזית. שמן עץ הזית,
תרסיסי שמן זית של שמן עץ הזית/שמן עץ הזית

אחד המוצרים החו"ליים הכי שמישים במטבח הביתי מקבל סוף סוף חיזוק מקומי (בעזרת ייצור איטלקי), עם סדרה חדשה שנפתחת בהצהרה משולשת.

מדובר בשלושה תרסיסים (150 מ"ל) - בטעם שום, בטעם לימון ובטעם צ'ילי - מבוססי שמן זית כתית בתוספת "חומרי טעם וריח טבעיים". הם עבדו טוב עם סלט (אם כי צריך לשים לב ללימוניות החזקה של גירסת הלימון), רוססו והוסיפו שום וצ'ילי לסירים מבעבעים, ובאופן כללי הצליחו לעשות את מה שהם באו בשבילו - שליטה בכמויות, וקיצור דרך תיבולי.

בשתי מילים: ספריי טעם.

קפסולות בתי קלייה, עלית

קפסולות בתי קלייה, עלית. סטודיו שטראוס,
קפסולות בתי קלייה של עלית/סטודיו שטראוס

שוק הקפה המבעבע מקבל חיזוק נוסף עם שיתוף פעולה ראוי בין עלית ובין בתי קלייה מקומיים, שנועד "לבטא את אופי המקום" ולהציע "פרופיל טעם ייחודי".

הסדרה כוללת, לעת עתה, שלוש קפסולות במהדורה מיוחדת שנוצרו ב"נחת" התל-אביבי, ב"עולה" הדרומי וב"יוניקו" הצפוני. הראשונה, בדרגת חוזק 7, מתאימה לחובבי האספרסו הנקי ומגישה חמוציות מורגשת, השנייה, בדרגה 13, מספקת קבלה למספר העוצמתי, ואילו הקפסולה הכרמלית יושבת באמצע, עם דרגת חוזק 10 וטעמים טובים של בין לבין.

בשתי מילים: התחלה מצוינת.

קורני פרי נוגט, סידס

קורני פרי נוגט, סידס. סידס,
קורני פרי נוגט של סידס/סידס

יבואנית המזון הגדולה מרחיבה את סדרת ללא-תוספת-סוכר של חטיף הדגנים עם טעם חדש, בדמות נוגט-אגוזים. מחיר: 9.90-11.90 שקלים לשישייה.

החטיף, שמצטרף לשלושה טעמים קודמים בסדרה, קטן מספיק (20 גרם) בשביל למרק מצפון ו"רזה" מספיק (67 קלוריות) בשביל להיות שם בשבילכם, אבל גם בול בדיוק כדי לספק נשנוש אחר צהריים מרים, ומה עוד אפשר לבקש מחטיפים?

בשלוש מילים: חופשי ודי מאושר.

פריכיות שוקולד, Poof

פריכיות שוקולד, Poof. Poof,
פריכיות שוקולד של Poof/Poof

מותג החטיפים המלוחים מוסיף להתרחב ומשיק את Sweet Poof, סדרת פריכיות ביס עשויות אורז מלא בציפוי שוקולד. מחיר: 7.90 שקלים לאריזת 70 גרם.

הסדרה נחנכת עם ארבעה טעמים - שוקולד חלב, שוקולד מריר, שוקולד תות ושוקלד תפוז - ומחיר של 19 קלוריות ליחידה. טעמי הפירות היו חביבים, אבל החלב והמריר השוקולדיים היו מוצלחים אפילו יותר, נמסים מעט על הלשון, ומסייעים ברגעים שבהם נדרש נשנוש מתוק קטן וסוגר פינה.

בארבע מילים: מתוק בלי הרבה חשבון.

בקבוקי שתייה, GoNature

בקבוקי שתייה, GoNature. גו נייצ'ר,
בקבוקי שתייה של GoNature/גו נייצ'ר

חברת ציוד הטיולים נערכה מבעוד מועד לפתיחת שנת הלימודים וחופשות החגים עם בקבוקי שתייה חדשים.

מדובר בבקבוקים אטומים בעלי פתח רחב, נוחים לניקוי ביחס לז'אנר, ששרדו שימוש יומיומי במשרד ובחוץ בלי לספק טעם לוואי ובלי לעשות עניין. מחיר: 69 שקלים לבקבוק עם פקק הברגה בגודל 850 סמ"ק, 79 שקלים לבקבוק עם קש סיליקון קפיצי בגודל 750 סמ"ק.

בשלוש מילים: הגיע הזמן להתחדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully