וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד השפים הטובים בישראל מחמם לכם אוכל במיקרו. לא תקחו?

עודכן לאחרונה: 29.9.2022 / 9:07

הפתעת מקררים טעימה, הפתעת שימורים טעימה והפתעת תנורים טעימה: טועמי "חדש על המדף" הרימו גבה

ייצור של שלגוני פיסטוק קראנץ' שוקולד לבן במפעל נסטלה/יח"צ

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך. והפעם - הפתעת מקררים טעימה, הפתעת שימורים טעימה והפתעת תנורים טעימה. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

אוכל מוכן, מעדניית אדם וחווה

מעדניית אדם וחווה. גיל אבירם,
אוכל מוכן של מעדניית אדם וחווה/גיל אבירם

שיתוף פעולה קולינרי מסקרן מפגיש את מעדניית נעמי המצוינת עם השף הלל תווקולי ("אנימאר"), לכדי "אדם וחווה", רשת חנויות חדשה שתציע אוכל מוכן טו-גו.

הסניף הראשון, במרכז המסחרי שלמרגלות מגדלי בורוכוב בגבעתיים, עוצב מזמין ומרווח, ומפגיש אותך עם הכניסה בשורת מקררים עם קופסאות ארוזות, מקפיאים שדורשים מעט יותר התעסקות ביתית, וגם ויטרינה שממנה אפשר לבחור ולשקול. למעט אותו אוכל-ויטרינה, הדברים יהיו זמינים גם ברשת-האם.

התפריט כולל, לעת עתה, יותר מעשרים אופציות, לרבות מנות דגים ובשר, קציצות וסלטים טריים (14-25 שקלים ל-250 גרם), רטבים וממרחים, וגם אוכל-היקפי נדרש דוגמת אלכוהול ומיצים מיוחדים, עוגות וגלידה.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, חומוס קונפי מתובל, סלט סלק וליים בקרמל ראס אל חנות, צ'ירשי וסלט גזר עם פלפל צ'ומה ולימון כבוש, סופריטו קציצות בקר (55 שקלים ל- 600 גרם), קציצות גונדי פרגית במרמלדת לימון פרסי (65 שקלים לכ- 600 גרם) שהיו עדינות ומצוינות, פרגית בקארי (77 שקלים לכ-700 גרם) שהייתה ארומטית אך לא אגרסיבית, וגם סלמון בגלייז רוטב אויסטר (83 שקלים ל-550 גרם) שסיפק קיק נחוץ למנה שבדרך כלל לא נהנית מחימום נוסף.

התוספות (9.5-15 שקלים ל-100 גרם) כוללות, בין היתר, תפוחי אדמה קטנים עם רוזמרין ודבש, אורז בר שחור-לבן עם נענע וגרעיני חמנייה, אורז פרסי עם גזר ושעועית שחורה וכן מג'דרה פריקי מוצלחת, שהצליחה לשמור על טעמים ונוכחות.

לצד אלה, מציעים המקפיאים מאפים להכנה בבית דוגמת בורקס טורקי פריך, וגם לא מעט השלמות בדרך לפיקניק, בדרך לסגירת הפינה הנחוצה של ארוחת הערב, או סתם בכל דרך שתקחו.

בשלוש מילים: העתיד מתחיל בגבעתיים.

חדש על המדף

גרמקנודל של "מאסטר שף", גלידה שלו: מצאנו את הקינוח המושלם לחום הזה

לכתבה המלאה

שימורי סלמון וחטיפים מקמח עדשים, ויליפוד

שימורי סלמון, ויליפוד. סטודיו SAY,
שימורי סלמון של ויליפוד/סטודיו SAY
חטיפים מקמח עדשים, ויליפוד. סטודיו SAY,
חטיפים מקמח עדשים של ויליפוד/סטודיו SAY

יבואנית המזון הגדולה מרחיבה מדפים עם שימורי סלמון אטלנטי, ועם חטיפים מקמח עדשים.

נתחיל בסלמון: הסדרה מלטביה כוללת שש חלופות משומרות להשתוללות המחירים הנוכחית, כולן במשקל 129 גרם וב-10.90 שקלים. תמצאו פה סלמון בשמן קנולה, סלמון מעושן בשמן קנולה, סלמון בשמן קנולה ולימון, סלמון בשמן קנולה וצ'ילי, סלמון ברוטב טריאקי וגם סלמון ברוטב עגבניות.

ככלל, השימורים היו טעימים מאוד ובוודאי השיגו מטרתם כאלטרנטיבה או כקיצור דרך מטבחי, אם כתוספת לבראנץ' מושקע (הלסמון המעושן), אם כבסיס לחריימה (סלמון בעגבניות) ואם סתם כך, כריקוד-מזלג, היישר מהקופסה.

החטיפים, שמגיעים מליטא בשקיות של 80 גרם, מתהדרים בעושר חלבוני, ממתגים עצמם כ"מקור גבוה לסיבים תזונתיים" וקורצים גם לצמחוניים וטבעוניים. הסדרה כוללת, בשלב זה, חטיף בטעם צ'דר, חטיף בטעם חלפיניו-ליים וחטיף בטעם שמנת חמוצה ובצל - כולם קראנצ'יים מספיק בשביל לגרום לנו לחייך, ומובחנים מספיק בטעם בשביל לגרום לנו לחסל.

בשתי מילים: השמיים נפתחו.

פרעצל, בראנץ' & קראנץ'

פרעצל, בראנץ' & קראנץ'. בראנץ' & קראנץ',
פרעצל של בראנץ' & קראנץ'/בראנץ' & קראנץ'

חברת "מוצרי איכות אמריקאים" מרחיבה את סדרת "בראנץ' & קראנץ'" שלה עם פרעצל קפוא, מוכן לחימום.

הפרעצל, שמגיע באריזת רביעייה (280 גרם ליחידה, 17.90 שקלים למארז), אינו מכיל חומרים משמרים או צבעי מאכל, וערוך להכנה מיידית - מהמקפיא ישירות לתנור שחומם ל-180 מעלות. לא יותר מחמש דקות לאחר מכן, אתם מקבלים ביד מאפה טעים, מתקתק בשוליו, קלאסי להשתדך לביצת עין נוזלית, או סתם כך, כטו-גו פחמימתי משמח.

במילה אחת: אמריקנה.

שניצל טופו, משק ויילר

שניצל טופו, משק ויילר. משק ויילר,
שניצל טופו של משק ויילר/משק ויילר

יצרנית הטופו הוותיקה משיקה סדרת שניצלים קפואה בארבעה טעמים - עוף, פיקנטי, בתוספת ברוקולי ובתוספת תירס. זה מה שהיה לסייען הטבעוני שלנו להגיד על זה:

תמיד כיף לראות מפעל קטן שהולך ומתפתח עם מוצרים חדשים. כבר כתבנו בעבר על הטופו המצוין של משק ויילר (וגם על טופו החומוס שלו), שהיה מוכר בעבר לטבעונים אדוקים בלבד, שחיפשו ומצאו במוצרים שהגיעו ממושב טל שחר איכות ללא פשרות בתוך שוק קטן ונישתי. אחרי שכבר הגיחה למקפיאים בסופרמרקטים עם סדרת הקציצות המצוינת שלה, מנסה כעת החברה להיכנס לתחום השניצלים.

אלא שלהבדיל מהקציצות, שהפכו לפייבוריטיות אצל ילדים טבעוניים, השניצלים נכנסים לתוך שוק די רווי. לא ניכנס להשוואה בין שניצל תירס של מותג ותיק מסוים לבין זה של ויילר - אבל הפער ניכר. הרכיב העיקרי בשניצל הוא טופו טחון, אך דווקא התוספות (תירס וברוקולי) מוסיפות מין טעם לוואי מעובד ולא מושך. בתור מוצר שצריך להחזיק במקרר למקרה חירום בו אין אוכל אמיתי בבית הוא יעשה את העבודה, בטח בבתים עם ילדים, אבל אם משק ויילר רוצים להילחם במפעלים הגדולים הם יצטרכו להמציא מוצר מושך יותר.

בארבע מילים: עוד קצת, וזה שם.

חטיפי Upland, שטראוס

חטיפי Upland, שטראוס. סטודיו שטראוס,
חטיפי Upland של שטראוס/סטודיו שטראוס

חברת Torr מחממת הפוד-טק The Kitchen של ענקית המזון הישראלית משיקה סדרת חטיפים חדשה, המשלבת אנרגיה וטכנולוגיה.

הסדרה, Upland, כוללת שלושה חטיפי "Pressed" ללא תוספת סוכר (וגם לא דבש-סילאן וחבריהם), בתהליך שנועד להדגיש את טעמי המקור של הרכיבים. ההשקה כוללת, לעת עתה, שלושה טעמים - תות-פקאן, תפוח-קינמון וגם מנגו-בננה-תפוז - שכולם מספקים ביס עם מתיקות אלגנטית יחסית, ותחושה מעט "אותנטית" יותר, שלא באה על חשבון הטעם.

במילה אחת: הייטק.

פסטה אורגנית מקמח כוסמין, תבואות

פסטה אורגנית מקמח כוסמין, תבואות. אייל גרניט,
פסטה אורגנית מקמח כוסמין של תבואות/אייל גרניט

יבואנית המזון המוצלחת מנחיתה בארץ סדרה איטלקית חדשה של פסטה מקמח כוסמין אורגני.

הסדרה כוללת, לעת עתה, ספגטי, פוסילי ופנה (11.90 שקלים ל-500 גרם), שנכנסו במהרה לסיר מבעבע ומשם למחבת רוחשת-רוטב, וכן לקערת סלט גדולה, שבחנה טעם נייטרלי יותר. כך או כך, התוצאה הייתה טובה, "פסטאית" מספיק בשביל שהקמח לא יותיר סימני שאלה, ועם ביס נגיס וטעים.

בשלוש מילים: מה שטוב לאיטלקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully