וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Trick Or Treat? מארז הלאווין מפחיד שהשחית אותנו

עודכן לאחרונה: 30.10.2022 / 13:07

מהלך משמח בממלכה, מארז מתוק-מבהיל בייבוא אישי וגם הרבה מאוד גלידה: טועמי "חדש על המדף" חגגו

ייצור של שלגוני פיסטוק קראנץ' שוקולד לבן במפעל נסטלה/יח"צ

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - מהלך משמח בממלכה, מארז מתוק-מפחיד בייבוא אישי וגם הרבה מאוד גלידה. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

וופר ונאגטס מן הצומח, ברגר קינג ו-Meat.The End

וופר ונאגטס מן הצומח, ברגר קינג. ברגר קינג,
וופר ונאגטס מן הצומח של ברגר קינג ו-Meat.The End/ברגר קינג

שיתוף פעולה בין מותג ההמבורגרים הגדול ובין חברת הפוד-טק הישראלית הוביל ליצירת "ווג'י קינגס", ולהקמת פופ-אפ טבעוני מתבקש, בדיזנגוף סנטר בתל אביב, שיתפשט בקרוב ברחבי הארץ - ובעולם כולו.

הקטגוריה הצמחונית החדשה, שתימכר בתחילה בישראל בלבד, כוללת וופר צמחוני (קציצה מן הצומח הנצלית על הגריל, עם עגבניה, בצל, חסה, קטשופ, מיונז ומלפפון חמוץ, 29 שקלים לכריך, 48 שקלים עם צ'יפס או טבעות בצל, ושתייה) ונאגטס צמחוניים (22 שקלים לשש יחידות, 30 לתשע יחידות, 36 לתריסר, או 37, 47 ו-54 בתצורת ארוחה, מחירים זהים למוצרי הבשר של הרשת).

המנות, שמצטרפות לאופציות הטבעוניות הקיימות של ברגר קינג, ובהן נאגטס תירס וסלטים, הן בשורה של ממש גם לקהל שמבקש "רק" לגוון ולהפחית. הכריך מספק טעם מעושן קלות, עם "בשר" עסיסי יחסית וקונסטרוקציה מוכרת ומוצלחת שממסגרת הכול לכדי ארוחה טובה, ומספקת עבור כל העדפת-אוכל שהיא. הנאגטס, עם דיפ ובלעדיו, "מסווים" את עצמם באותה רמת יעילות, ומייצגים אפשרות קלילה יותר, וטובה בפני עצמה.

בארבע מילים: ממש לא רק לטבעונים.

חדש על המדף

יותר חזקה, ועם אפילו יותר קראנץ': מה הסיפור של הבמבה החדשה?

לכתבה המלאה

קולקציית האלווין, שואו רום בייקהאוס וסוויטוויט

קולקציית האלווין, שואו רום בייקהאוס וסוויטוויט. תמוז רחמן,
קולקציית ההאלווין של שואו רום בייקהאוס וסוויטוויט/תמוז רחמן

רשת השחיתויות המצוינת וחברת הממתקים המצוינת לא פחות משתפות פעולה עם ייבוא ליל כל הקדושים ארצה, ומשיקות קולקציית Trick Or Treat, במהדורה מוגבלת כמובן.

בופה ההפחדות המתוק הזה כולל דונאט ממולא קרם שוקולד בציפוי שוקולד וספרינקלס הלוואין, ברלינר ממולא קרם הרשיז מצופה גלייז כתום, פירורי עוגיות וקישוט שוקולד בצורת קבר, קרונאט ממולא קרם באונטי מצופה גלייז לבן ואדום עם קישוט שוקולד בצורת סכין, וכן קופסת ממתקי הלוואין של סוויטוויט.

מחיר המארז - 98 שקלים - כולל שני מאפים מתוך השלושה, ואת קופסת המתוקים כמובן. העיצוב והפקג'ינג מרהיב כהרגלו במשפחת ווב, אך אינו מתפשר על עצם העניין, שהוא הסתערות. הדונאט היה טרי ושוקלדי, וקישוטי החג שלו כמעט גרמו לנו להצטער על הביס מרוב חמידותם, הברלינר סיפק חוויה דומה של חוץ ופנים, הקרונאט שילב פריכות ואצבעות מלוכלכות ובסוף הגיעו הממתקים, לסגור מעגל חגיגי.

בשלוש מילים: Treat, ברור ש-Treat.

בירת הלאווין, רדקס

בירות הובגובלין, רדקס. בירות הובגובלין, רדקס,
בירות הובגובלין, רדקס/בירות הובגובלין, רדקס

ליל כל הקדושים נחגג גם בעזרת רדקס, שמנחיתה בישראל את הבירות "המכושפות" של הובגובלין, על אגדותיהן ודמויותיהן ומיתוסיהן.

בקולקציה הפיקנטית הזאת תוכלו למצוא, בין היתר, "הובגובלין רובי" (בירת אמבר אייל אנגלי עם 5.@% אלכוהול, 15 שקלים), "הובגובלין גולד" (אייל בהיר בסגנון אמריקני, מריר-לימוני, 15 שקלים), "קינגובלין" (בירת אייל אנגלי כהה המבושלת בלילות ירח מלא, 6.6% אלכוהול, 15 שקלים), ג'ינג'ר ביר עדינה אך נוכחת (4.2% אלכוהול, 15 שקלים), וגם הובגובלין IPA בשילוב כשות אמריקנית (5.3% אלכוהול, 15 שקלים).

בשתי מילים: חג שמח!

פיינט מילקה ואוראו, נסטלה

פיינט מילקה ואוראו, נסטלה. נסטלה,
פיינט מילקה ואוראו של נסטלה/נסטלה

שיתוף פעולה שוקולדי-גלידתי הוליד שלושה פיינטים חדשים של נסטלה במקפיאים.

המהלך, שיצא לפועל לקראת החגים אבל מתאים לא פחות גם לימים הנוראיים שאחריהם, כולל פיינט גלידת מילקה וניל עם ליבת שוקולד חלב, פיינט גלידת מילקה קרמל עם ליבת שוקולד ופיינט גלידת אוראו עם מיני אוראו ושברי עוגיות.

האוראו נחנך ראשון, עם שילוב מוצלח ומעניין של גלידה ודברים טובים שהם לא גלידה. אחריו, הוצמדו המילקות לכף, וסיפקו טעם טוב, מתיקות אלגנטית יחסית, גלידה קרמית וליבה נוזלית יותר ואידאלית למשחקי מרקם.

בשתי מילים: עדיין חגים.

גלידת בחירות, וניליה, אלדו, דלי קרים ולג'נדה

גלידת בחירות, וניליה, אלדו, דלי קרים ולג'נדה. וניליה, אלדו, דלי קרים ולג'נדה,
גלידת בחירות של וניליה, אלדו, דלי קרים ולג'נדה/וניליה, אלדו, דלי קרים ולג'נדה

יום הבחירות המתקרב הוביל ארבע מרשתות הגלידה הגדולות בישראל לשתף פעולה, ולהציע טעם אחד משותף - במהדורה מוגבלת כמובן.

המהלך מעורר ההשראה, תחת השם "יש טעם לאחדות", הוא "מלבי פיסטוק", וכל רשת תציע אותו עם פרשנות אישית. בווניליה תהיה גלידה בטעם מלבי עם מי ורדים ושכבות קרם פיסטוק, באלדו תימכר גלידת שמנת מלבי-רובי-פיסטוק, בדלי קרים מדובר בגלידת שמנת בטעם מלבי עם ריפל מי ורדים ושבבי פסטוק, ואילו בלג'נדה תוכלו ליהנות מגלידת שמנת בתוספת מי וורדים ומחית פיסטוק, עם וריגטו קרם פיסטוק.

בשתי מילים: לכו להצביע!

קפסולות גואטמלה, סטארבאקס

קפסולות גואטמלה, סטארבאקס. סטודיו אסם,
קפסולות גואטמלה של סטארבאקס/סטודיו אסם

ענקית הקפה האמריקנית, המשווקת בישראל על ידי אסם-נסטלה, משיקה תערובת חדשה המכוונת לאוהבי הקפה העדין.

הקפסולות, בקלייה בהירה ובדרגת חוזק 5 מתונה, נוסו גם כאספרסו קצר וגם כחלק ממשקה המשלב חלב, וסיפקו קפה עדין יחסית, ללא טעמי חמיצות נוקשים, וטעים.

בשתי מילים: נחיתה רכה.

משקה שיבולת שועל בטעם וניל, אוטלי

משקה שיבולת שועל בטעם וניל, אוטלי. אסף לוי,
משקה שיבולת שועל בטעם וניל של אוטלי/אסף לוי

ועם הקפה: חברת משקאות שיבולת השועל הגדולה מרחיבה מדפים עם משקה חדש בטעם וניל.

הקרטון (15.90 שקלים) נפתח קודם כל ישירות לכוס, כמו שהוא, ונלגם בהנאה ילדותית. המרקם היה חלק וכיפי, בואכה קרמיות נעימה, והטעם מתוק (ומעט מתוק מדי אפילו, עניין שגם מעט מייתר את כל הצהרות הבריאות בשל תוספת הסוכר). הוא היה נחמד מאוד למי שאוהב להמתיק את הקפה, ואידיאלי לארוחת דגני בוקר מקפיצה. כל השאר זה בונוס.

בשלוש מילים: לא רק תחליף.

עוגיות פטיסרי, מרבה

עוגיות פטיסרי, מרבה. מרבה,
עוגיות פטיסרי של מרבה/מרבה

וכדי להשלים את המעגל, בואו גם נאכל משהו ליד הקפה: חברת העוגיות ההולנדית הפופולרית מאוד בישראל משיקה קולקציית פטיסרי מושקעת.

ההשקה כוללת, לעת עתה, שלושה טעמים - "פטיסרי דאבל שוקולד" (עוגיות שוקולד צ'יפס עם נטיפי שוקולד מריר ושוקולד חלב), "פטיסרי נוגטלי" (עוגיות עם נטיפי שוקולד מריר במילוי קרם אגוזי לוז), "פטיסרי סופט מאפין" (עוגיות שוקולד משובצתו שוקולד חלב, שוקולד לבן ושוקלד מריר) - וצפויה להתחזק בקרוב גם בעוגיות מצופות. מחיר: 10-13 שקלים לאריזת 180-210 גרם.

ההצהרות התמקדו בגודל הנדיב של העוגיות, הנטיפים והמילוי ועמדו היטב במבחן המציאות. העוגיות גדולות מאוד, ומתפקדות היטב כמנת-יחיד. הן טעימות, שוקולדיות, עשירות יחסית לז'אנר ועם חימום קל במיקרו מייתרות כמעט כל אופציה אחרת.

במילה אחת: יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully