וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הכניס את זה הביתה??? מצאנו קינוח מושלם *אחרי* הפיצה

עודכן לאחרונה: 3.11.2022 / 9:02

שידוך מדויק שסוגר כל פינה ושיתוף פעולה קטלני במיוחד: טועמי "חדש על המדף" זוגיים

ייצור של שלגוני פיסטוק קראנץ' שוקולד לבן במפעל נסטלה/יח"צ

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - שידוך מדויק שסוגר כל פינה ושיתוף פעולה קטלני במיוחד. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

קינוחים, פאפא ג'ונס ומובנפיק

קינוחים, פאפא ג'ונס ומובנפיק. שני בריל,
קינוחים של פאפא ג'ונס ומובנפיק/שני בריל

רשת הפיצה המצוינת וקבוצת המסחר הבינלאומית משתפות פעולה לכדי מאמץ קינוחי המורכב מ"הקשה של הפיצה".

הקולקציה המתוקה, במהדורה מוגבלת כמובן, כוללת שילוב מתבקש בין הבצק החם של פאפא ג'ונס ובין הממרחים של מובנפיק - "הקשה של הפיצה" כולל שמונה מקלות בצק וממרח חלב עם אגוזי לוז, "רולס פיסטוק" מבוסס על בצק טרי עם קרם פיסטוק, גבינת מסקרפונה וזילופי ממרח חלב עם אגוזי לוז, ואילו "רולס קרמל-מלוח" ו"רולס נוגט" עושים אותו דבר עם קרם קרמל מלוח וקרם נוגט, בהתאמה. מחיר: 31.90 שקלים לקינוח, 79.90 שקלים יחד עם פיצה משפחתית, או 119 שקלים לשתי פיצות וקינוח.

על פניו, נראה שקינוח בצקי חם פחות מתאים לנעילת ארוחה מבוססת פיצה, אולם התזה הזאת קורסת פעם אחר פעם מול חשקי המציאות, והמקרה הזה אינו שונה. הבצק הטוב של פאפא ג'ונס עובד היטב גם בתצורת "מקלות" פלוס דיפ קרמי מתוק, והרולס (אנחנו טעמנו את ורסיית הקרמל המלוח) מוסיפים לכל הטוב הזה גם מרקם רך ועדין יותר, ותחושה כללית מושקעת יותר.

בשתי מילים: שידוך לוהט.

חדש על המדף

Trick Or Treat? מארז הלאווין מפחיד שהשחית אותנו

לכתבה המלאה

מארז קוקטיילים, כרמלה וספייסהאוס

מארז קוקטיילים, כרמלה וספייסהאוס. מיכאל טופיול,
מארז קוקטיילים של כרמלה וספייסהאוס/מיכאל טופיול

חברת המשלוחים ומעבדת הקוקטיילים משתפות פעולה לכדי מארז קוקטיילים "לברמן הביתי", המשלב עירבובים מוכנים, תוספות טריות ומעטפת משדרגת.

מארז ספייסהאוס וכרמלה (299 שקלים) כולל שישה קוקטיילים (ג'ין ליצ'י ורדים, וודסטוק דייזי, ג'ין רסברי מיול, נגרוני, טסט טיוב בייבי ומרגריטה אננס), קישוטים, שקית מלח הימלאיה, קיסמים ותוספות של פירות וירקות דוגמת ליים, פינגר ליים, תפוז, אננס, ענבים, צ'ילי צבעוני, זוטה לבנה, פרחים אכילים, רוזמרין, נענע ומלפפון, וכן קישור לסרטון טיפים וטריקים של יותם שילה. אותו מארז, בתוספת שייקר קטן ושתי כוסות רגל חגיגיות, יעלה 80 שקלים נוספים.

מדובר, ללא הגזמות, באחת המתנות השוות שיצר שוק הקורונה בשנים האחרונות, ובכזאת שנשארת שווה גם עכשיו, הרבה אחרי שהמגיפה התפוגגה מהכותרות. הקופסה מזמינה, הקוקטיילים מצוינים כמו שהם (בעיקר הנגרוני כמובן, אבל גם משחקי הג'ין המיוחדים והמרגריטה שלאף אחד אין כוח להכין בלי עזרה), ותוספת התיבולים והגידולים הופכת את הכול לחוויתי יותר, ומושקע עוד יותר.

במילה אחת: לחיים!

גלידת Ganeden

גלידת גן עדן. תמוז רחמן,
גלידת גן עדן/תמוז רחמן

המיזם הישראלי החדש, בהובלת אדם זיו ("גלידת "בוזה"), שואף לטלטל את עולם הגלידות המוכר באמצעות חלופה נקייה יותר, בריאה יותר, טובה יותר וטעימה יותר.

הפיינטים (473 מ"ל, 35-39 שקלים) של "Ganeden" מיוצרים ללא חלב, שמנת או מוצרים אחרים מן החי, ועם פחות קלוריות וסוכר, תוך שהם נעזרים בנוסחה שפיתח זיו, המדמה מרקם שמנתי ועשיר, המתבסס על סיבים תזונתיים.

קוקלציית הפתיחה שנשלחה לטעימה כוללת שוקולד (מתוק-מריר, כהה ובוגר), פיסטוק (עמוק ואמיתי), "מה הלוז" (אגוזי לוז עם פאדג' שוקולד, במשחק מרקמים כיפי וטעם אגוזי), קרם קוקוס ופסיפלורה (נהדר וקליל), וגם וניל (שהיה איכשהו קצת פחות מוצלח בפה, למרות הפלטפורמה הטבעית עבורו).

בארבע מילים: ממש לא רק לטבעונים.

תחליפי חלב, Rude Health

תחליפי חלב, Rude Health. Rude Health,
תחליפי חלב של Rude Health/Rude Health

אגף תחליפי החלב המקומי מרחיב מדפים עם הנחתת מוצרי Rude Health מבריטניה.

המהלך, בהובלת חברת איטליאנו אחזקות, כולל חמישה חלוצים אורגניים וכשרים - משקה שקדים, משקה אורז חום, משקה אגוז נמר, משקה סויה ומשקה שקדים ושיבולת שועל קלויים - ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל, הסמכות ותוספות אחרות. מחיר: 12-15 שקלים.

הקרטונים העמידים נפתחו בסקרנות, גם בשל הלונדוניות המתפרצת וגם בשל הגיוון היחסי להיצע הקיים בשוק. רובם ככולם עשו את עבודתם היטב, הרגישו "אמיתיים" בקפה או בתוך קערת דגני בוקר, וחלקם - שקדים ושיבולת שועל, אני מדבר עליך - הגדילו לעשות וסיפקו אפשרות לגיטימית ללגימה היישר מהמקרר.

בשלוש מילים: החזירו את המנדט.

אייס קפה וקפסולות, קפה ג'ו

אייס קפה וקפסולות, קפה ג'ו. קפה ג'ו,
אייס קפה וקפסולות של קפה ג'ו/קפה ג'ו

רשת הקפה הישראלית מתרעננת עם קפסולות חדשות, ופחית משקה.

הקפסולות, שמוצעות למכירה בחנויות הנוחות של דלק ובאתר של קפה ג'ו, כוללות את "תערובת הבית" (100% פולי ערביקה עם סיומת דבש), את "אולטרה חוזק" (גוף מלא, מרירות מאוזנת וחמיצות עדינה עם טעמי שוקולד מריר), את "קולומביה" (גוף עשיר, מתקתקות-מרירות-חמיצות) וגם את "ונילה" (100% ערביקה ורמז אגוזי לוז). מחיר: 18 שקלים לעשר קפסולות.

מביניהן, הצטיינו באיפוק ואלגנטיות תערובת הבית והגירסה הקולמביאנית, בעוד הקפסולה הוונילית התערבבה היטב בשייק, וזאת החזקה סיפקה מכור קפאין שנדרש בכל אחר צהריים לבוסט של ממש.

לצידן, הציבה הרשת במקרריה את "אייס ג'ו", משקה בטעם לאטה עם חלב, עשוי מתמציות אספרסו. הפחית - 10 שקלים ל-250 מ"ל - נפתחה עוד לפני החזרה לאוטו, נלגמה במהירות והותירה טעם טוב ומידתי, קפאיני-מתקתק.

בשלוש מילים: בית של קפה.

חליטות עולם, פומפדור

חליטות עולם, פומפדור. פומפדור,
חליטות עולם של פומפדור/פומפדור

מותג התה הבינלאומי נערך לחורף עם סדרת חליטות חדשה, "חובקת עולם".

ההשקה כוללת שלושה טעמים מוכווני חום - מנטה מרוקאית, תפוז ספרדי ותפוח טורקי - ונטולי קפאין (12.90 שקלים לקופסה). הראשונה, ביחס 90-10 של נענע לעומת מנטה, מכוונת ל"ניגוד שבין המדבר לים" ומספקת משקה מרענן מאוד, השנייה, עם תפוזים, תפוחי עץ, היביסקוס ועלי פטל שחור, הייתה עמוקה ומיוחדת, והתערבבה היטב גם בקנקן עמוס קרח, ואילו השגרירה הטורקית עירבבה פנימה תפוחים, ורד הבר, קליפת תפוז וליקריץ, והייתה חדה וחזקה.

בשלוש מילים: עם הפוך, ובלעדיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully