וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחור שאכל עוף שלם בגריל מדי יום במשך 40 ימים: "אנשים נהנו לראות אותי סובל"

14.11.2022 / 23:56

אלכסנדר טומינסקי לקח על עצמו אתגר לאכול עוף בגריל מדי יום במשך 40 ימים ברציפות. זה נגמר מול קהל של מאות צופים מריעים - אבל גם עם נזקים בריאותיים

הגבר שאכל עוף שלם מדי יום במשך 40 ימים ברצף/AlexiconTom

כשג'ואי מ"חברים", הבחור שלעולם לא יחלוק אוכל, לקח על עצמו את האתגר לאכול עוף הודו שלם בחג ההודיה, גם הוא הודה שזו הייתה משימה כמעט בלתי אפשרית. אלכסנדר טומינסקי לקח על עצמו אתגר דומה לאכול עוף שלם בגריל מדי יום במשך 40 ימים ברציפות - ועל אף שהעוף שהוגש לו לצלחת היה קטן בהרבה מזה של מוניקה, הוא סיפר שמה שהתחיל כמו אתגר פשוט וטעים הפך לסיוט וסבל אינסופי. על אף שעמד באתגר בכבוד הוא מודה שלעולם לא ישחק שוב באוכל.

כן, גם אם אתם חושבים שזה פשוט לאכול עוף בגריל - נסו לאכול את אותה מנה במשך 40 יום ונראה איך תרגישו. אלכסנדר בן ה-31 מפילדלפיה צבר כמעט 40 אלף עוקבים חדשים מאז שהחל באתגר שלו - על אף שהכל החל בכלל מחוץ לרשת. מקומיים שנחשפו לאתגר שלו דרך פליירים שתלה על העצים הם שהפכו אותו לויראלי. את האתגר הקשוח הוא סיים באירוע עם שטיח אדום ו-500 צופים שהריעו לו מהצד על כל ביס. האתגר הפך אותו לאייקון מקומי וזיכה אותו בשם "רוטיסרי צ'יקן גאיי". בריאיון ל-VICE סיפר מאיפה הגיע אליו הרעיון וכיצד התמודד עמו.

"זה התחיל כשאכלתי עוף בצהריים וזה הרגיש לי טוב ונכון. החלטתי להמשיך לאכול עוף, בשבילי. בהתחלה תיעדתי את הארוחות שלי בשבילי, לא כדי לשתף עם אחרים, אבל היה בזה משהו כל כך חזק שהחלטתי להתחיל לשתף את זה עם העולם", אמר אלכסנדר ל-VICE, "אני חושב שעוף בגריל היא הצורה הטהורה ביותר של העוף, לא כך? הוא פשוט מבושל".

עם ההצלחה באו הצרות הבריאותיות

על ההצלחה הויראלית אמר אלכסנדר: "זה פשוט הטריף את העולם. אנשים אהבו שאני עושה את זה בשביל להוכיח משהו לעצמו ולא כדי להתפרסם. אנשים אוהבים עוף אז אני מניח שהם יכלו להזדהות איתי. זה לא פגע באף אחד חוץ ממני. לעומת זאת היו אנשים שנהנו לראות אותי סובל".

ןלמה הוא סבל? אלכסנדר סיפר שהאתגר הפך קשה יותר מיום ליום: "הייתה פגיעה בגוף שלי. סבלתי מהתכווצויות קבועות והבטן שלי התנפחה. ממש יכולתי להרגיש את הדופק שלי - כמו כשאתה רץ ואתה מרגיש את הדופק של הלב שלך, זה כאילו הבטן שלי דפקה כל הזמן. ירדתי גם בערך 6-7 קילו, שזה משקל שלא הייתי צריך לרדת". הוא הוסיף: "בתחילת האתגר הייתי מסיים עוף שלם ב-20 דקות. לאחר מכן זה עלה לכשעתיים לארוחה, אבל באירוע הסיום זה לקח לי שעה. רק רציתי שזה יגמר כבר ואני שמח שזה נגמר".

אלכסנדר הפך אהוד בעיקר על נשים שוודאי יתבאסו לשמוע שהוא תפוס: "אני נשוי באושר. היא אמנית ותיקה ופרופסורית באחד הקולג'ים בפילדלפיה. המשפחה שלי הייתה מבולבלת בהתחלה מהאתגר שלקחתי על עצמי. חלקם דאגו לי, אבל בסופו של דבר גם הם נשבו בזה".

הוא סיפר על העוף האחרון באתגר שלו: "בהתחלה אכלתי עוף במסעדה שבה אני עובד וזה היה נוח, אבל לקראת הסוף הבנתי שזה מיוחד ורציתי לוודא שיש מקום מספיק גדול כדי להכיל קהל גדול שיבוא להיות נוכח בסוף האתגר שלי. תליתי כ-60 פליירים על עצים ואנשים טוענים ש-500 איש הגיעו לראות אותי אוכל את העוף האחרון שלי. זה עוד דבר שמאוד אהבתי בכל הסיפור הזה. זה התחיל עם פלייר פיזי וזו הייתה הפרסומת היחידה שעשיתי לזה. במקום לראות משהו ברשת, כמו אירוע בפייסבוק, זה היה פלייר קלאסי שמשך אנשים. מאוחר יותר האתגר תפס תאוצה בטוויטר והרבה התעניינו, החל מחובבי ספורט ואנשים שאוהבים לאכול - ועד אנשים שאוהבים לראות אחרים סובלים. לעולם לא אשחק שוב עם אוכל, זה בטוח. מעכשיו אני אוכל בשביל לחיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully