וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל כך פאקינג טוב": היילי ביבר שוב שברה את הרשת. הפעם עם פנקייק

עודכן לאחרונה: 19.2.2023 / 14:33

ראינו כבר לא מעט סלבס שמנסים לבשל בקטע ויראלי, אבל כאן יש משהו הרבה פחות קרינג' והרבה יותר בינג'

היילי ביבר אושפזה ושוחרר מבית החולים/NOW עדן סניגו

היילי ביבר מתחילה הפעם הכי צנוע שאפשר. "אני בסך הכול פודית שאוהבת לבשל, אבל אני *לא* שפית מקצועית", נכתב בדיסקליימר הפותח את תכנית הבישול החדשה שלה, "המתכונים שלי לא תמיד יהיו מדברים שאני מכינה מההתחלה, לא תמיד יהיו בריאים, ולא תמיד יהיו הגיוניים! זאת בסך הכול הדרך שלי לעשות את זה".

10:54 דקות אחר כך, היא מחסלת את הנגלה הראשונה של מה שנראה ומרגיש (ונאמר בצורה הכי מפורשת שיש) כמו "F*cking Good" פנקייק, וממירה את הצניעות בהתלהבות מתבקשת, מותירה את הצופים רעבים ומבקשים תשובות מהירות לכמה שאלות טריוויאליות:

1. ציפורניים, זוגיות, תחפושות או פנקייקים - יש משהו שהיא לא יודעת לעשות?
2. כמה יעלה לגור במטבח הזה?
3. האם יש חברה אמריקנית שלא רצה לתת חסות לפרויקט הזה?
4. מתי כבר לגיטימי להכין את הפנקייק הזה?

התשובות, בהתאמה, הן כמובן "לא", "הרבה", "ממש לא" ו"עכשיו". בואו נתחיל לטפל באחרונה במהירות.

"התעליתי על עצמי". הפנקייק של היילי ביבר

תכנית הבישול של ביבר - "What's in My Kitchen?" - נפתחה לפני שבועות ספורים עם פצצת הבוקר הזאת, שהיא למעשה פנקייק שוקולד עם שוקולד צ'יפס וחלבון, וקצפת מחלב קוקוס. שאיפות הלייפסטייל והתזונה הסבירה הרימו גבה, וביבר עצמה הדגישה במהלך השידור כי היא אמנם מגדירה אותם כ"אלטרנטיבה בריאה" ומשתמשת במוצרים אורגניים ובחלבון, אבל ברור לה שהם "מוצפים בחמאה ומבוססים על שוקולד". שנמשיך?

המתכון פשוט, מבוסס על תערובת פנקייק מוכנה וקנויה, אבקת חלבון שוקולדית, מעט חלב שקדים, תמצית וניל וביצה. כל זה מתערבב במתינות עם מרית עד שנוצרת תערובת אחידה, ואז מקבל חופן נדיב של שוקולד צ'יפס, ומובל עם כף עמוקה למחבת חמאתית במיוחד. "אני אוהבת להשתמש בהרבה חמאה כדי להרגיש את הטעם ואת ה-Goodness שלה", הדגישה.

הבסיסי, השוקולדי והמושחת

מתכוני פנקייק שתמיד יצילו אתכם

לכתבה המלאה
היילי ביבר. Giphy
גאונה. ביבר/Giphy

הטיגון נמשך כשתיים-שלוש דקות מכל צד, והבאץ' הזוגי הראשון מונח אחר כבוד בצלחת הטעימות של ביבר עצמה. "כבר בילגנתי אותם קצת, אבל אתם יודעים מה? שלמות אינה אמיתית", היא מסבירה למצלמה.

עוד חמאה מלמעלה, פרוסות בננה דקות, קצפת שביבר הכינה מקרם קוקוס וגם מייפל כמובן - והטעימה מוכנה. "אני לא מתכוונת לשקר - התעליתי על עצמי", הודתה בפה פתוח, "הם כל כך פאקינג טובים. למה אני כזאת גאונה?". המצלמה עוברת לצלחת השאריות, וביבר מסבירה באנגלית שאינה מסוגלת להיתרגם נורמלי - "We F*cked These Up, Honestly. Yum".

שוב עשתה את זה. ביבר

סוף הפרק הראשון כולל עירבוב מסקרן יחסית של אייס קפה ואבקת חלבון, וגם לא מעט פיספוסים חמודים. עם סיומו, תחושת העוד-בבקשה הולכת וגוברת, שהרי ראינו כבר לא מעט סלבס שמנסים לבשל בקטע ויראלי (פריס הילטון מישהו?), אבל כאן יש משהו הרבה פחות קרינג' והרבה יותר בינג'. או במילים אחרות - היילי ביבר שוב עשתה את זה, בתיאבון!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully