וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאבון גז נייד "Peerless NAPOLI 12: המחיר מאוד אטרקטיבי, אבל בנוגע לשאר?

עודכן לאחרונה: 27.12.2022 / 13:24

כי עם כל הכבוד לבשר, אין כמו פיצה חמה שיצאה זה עתה מהטאבון הלוהט

טאבון גז נייד "Peerless NAPOLI 12. חברת Peerless,
קל משקל וקומפקטי. טאבון גז נייד "Peerless NAPOLI 12/חברת Peerless

סצנת הטאבונים פורחת. אחרי שהתמקצענו והשתכללנו עם מנגלים והשתדרגנו עם מעשנות, עכשיו הגיע תורם של הטאבונים - ובצדק, כי עם כל הכבוד לבשר, אין כמו פיצה חמה שיצאה זה עתה מהטאבון הלוהט. הטאבונים שהיו פעם נחלתם של מסעדות ושפים בלבד, הפכו יותר ויותר נגישים בשנתיים האחרונות וניתן למצוא היום בשוק מגוון רחב של תנורים בגדלים שונים ובטווחי מחירים משתנים.

קיבלנו לבדיקה שחקן חדש בשוק המקומי - טאבון גז נייד של חברת פירלס, "Peerless NAPOLI 12 המיוצר בסין ומשווק בארץ על ידי רשת חנויות החשמל עולם הקולנוע. הדגם שנבדק הוא הדגם בגודל 12 אינץ', דגם קטן שמשקלו 10 ק"ג ומידותיו 62/40/30 ס"מ, בעל רגליים מתקפלות ואבן שמוט אותה ניתן להוציא במידת הצורך ולנקות.

משקלו הנמוך יחסית וגודלו הקומפקטי של התנור מאפשרים למקם אותו בכל מקום. אתם ממש לא חייבים גינה או חצר גדולה, מספיקה מרפסת ומשטח מוגבה כמו שולחן או אפילו מדף ברוחב 70 ס"מ על מנת להעמיד אותו. כמו כן, בזכות ממדיו והיכולת לקפל את רגליו, הוא מאוד נוח לנשיאה ומתאים לקמפינג או פיקניק, למי שמחפש טאבון שאפשר להשתמש בו גם בשטח. מה שכן, שימו לב - גודלו הקטן מחייב הכנת פיצות קטנות יחסית בגודל זוגי, ולא יותר.

טאבון גז נייד "Peerless NAPOLI 12. חברת Peerless,
מתג הפעלה פשוט ונוח לתפעול בחלקו האחורי של הטאבון. פירלס/חברת Peerless

התנור לא מגיע עם צינור חיבור לגז, אך לאחר שרכשנו צינור וחיברנו את בלון הגז לתנור, הוא היה פשוט וקל מאוד להפעלה. את הטאבון מדליקים בקלות על ידי סיבוב של המתג שנמצא בחלקו האחורי. המתג מדליק בעזרת מצת אוטומטי את המבער הממוקם בקצהו הפנימי ביותר, ומספק להבה עוצמתית וכחולה.

על ידי סיבובו של המתג ניתן לקבוע את עוצמת החום. בהוראות כתוב שתוך עשר דקות הטאבון מוכן לפעולה. בפועל, אין לטאבון מד טמפרטורה כך שקשה לדעת אם אין לכם מד חום ייעודי. לאחר 15-20 דקות ניתן להגיד בוודאות שהתנור היה מוכן להכנסה של פיצות. גילינו כי עוצמת הלהבה המרבית חזקה מדי ועשויה לשרוף את הפיצה, לכן מומלץ להשתמש בלהבה העוצמתית ביותר רק לחימום מהיר של הטאבון, ולהוריד את גובה הלהבה לפני הכנסת הפיצה.

לתנור דפנות כפולות הלוכדות את החום בפנים ומבודדות אותו מהמשטח. החום שבתנור מגיע מחלקו האחורי בלבד ולכן, כמו בטאבונים דומים, יש לסובב את הפיצה במהלך האפייה לפי הצורך.

לפני שהספקנו למצמץ כבר הייתה לנו פיצה מוכנה טעימה ונפלאה, עם בצק פריך ונהדר. חשוב רק לציין, שאם לא התנסיתם בעבר בהכנת פיצות בטאבון, כמו בכל טאבון, יש צורך בניסוי וטעיה עד שתתקבל הפיצה המושלמת. לא להאשים את הריצפה העקומה או את התנור במקרה שלנו - נדרשת מיומנות קלה והכרה של התנור לפני שמגיעים לפיצה טובה, אך היא נרכשת מהר.

נקודה נוספת ומאוד משמעותית במקרה של טאבון פירלס היא המחיר - 599 שקלים, ו-1,199 לטאבון בגודל 16 אינץ'. מדובר בהוצאה מצחיקה ביחס לתנורים בעלי מאפיינים זהים לחלוטין של חברות מתחרות, שמחירם כפול ואף גדול פי שלושה מזה של פירלס.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
יתרונות מול חסרונות טאבון גז נייד "Peerless NAPOLI 12. עיבוד תמונה, עיבוד תמונה
יתרונות וחסרונות. הטאבון של פירלס/עיבוד תמונה, עיבוד תמונה

לסיכום, אם אתם מחפשים טאבון ביתי קטן במחיר אטרקטיבי, התנור של חברת פירלס בהחלט עונה על הציפיות, וכך גם אם כבר יש לכם טאבון גדול בבית ואתם מחפשים לרכוש אחד נוסף על מנת לקחת איתכם לקמפינג או לטיולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully