וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המק'בגט מ"אמילי בפריז" הוא אמיתי לגמרי - וככה תכינו אותו בבית

5.1.2023 / 23:54

אם גם אתם הזלתם ריר על המק'בגט שמככב בעונה השלישית של "אמילי בפריז", ודאי ישמח אתכם לגלות שהוא אכן נמצא בתפריט של סניפי מקדונלד'ס. אם אתם לא מתכננים לקפוץ לפריז בזמן הקרוב - כך תוכלו להכינו בבית

du Mc Baguette, Maid in France/mcdonalds_montredon

בואו נעשה הפסקה רdע מהויכוח האינסופי על משולש האהבה אמילי-גבריאל-אלפי ב"אמילי בפריז" ונתמקד במה שבאמת גרם לנו להזיל ריר כבר בפרק הראשון של העונה השלישית: המק'בגט! גם לכם ממש התחשק לנגוס בדבר הזה? גם אתם תהיתם האם המנה הזאת באמת קיימת?

אולי תופתעו לשמוע אבל הכריך המפתה הזה הוא בהחלט מנה קיימת בלמעלה מ-1,200 סניפי מקדונלד'ס בצרפת, לפי רשת NBC. מה שהתחיל כפריט קידום מכירות במהדורה מוגבלת ב-2012 הפך מאז למנה אהובה שחוזרת לתפריט של "מקדונלד'ס צרפת" מדי שנה לזמן מוגבל. למעשה, הסנדוויץ' הכפול כל כך אהוב על המקומיים, שכותבי "אמילי בפריז" החליטו להפוך אותו לנקודת עלילה מרכזית בעונה השלישית.

ככה זה נראה בסדרה:

אז מהו המק'בגט של מקדונלד'ס?

בעוד שרוב האנשים היו בוחרים את הביג מק' או את פאי התפוחים של רשת המזון המהיר כפריט האהוב עליהם בתפריט, המק'בגט הפך לקלאסיקה צרפתית מודרנית. הכריך מורכב משתי קציצות המבורגר או משתי מנות עוף, גבינה שוויצרית, חסה וגרגירי חרדל צרפתי על בגט פריך מספקים מקומיים. זה למעשה מקרה שבו מזון מהיר פוגש מטבח גורמה - ובטיקטוק כבר ניסו לייצר גרסה ביתית שלו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

וכך המק'בגט נראה במציאות:

@mcdonalds_montredon Vous l'attendiez ? ? Voici le retour du Mc Baguette, Maid in France ??. Un grand retour avec sa nouveauté, sauce béarnaise ou sauce moutarde, à vous de faire votre choix ?. #mcbaguette#mcdo#nouveaute#montredon#pourtoi ♬ Le Festin (From Ratatouille) - Movie Sounds Unlimited

איך תכינו את המק'בגט בבית?

בעוד שלכמה מעריצי "אמילי בפריז" יש מזל שהמק'בגט מוצע בסניפי המקדונלד'ס המקומיות שלהם, רובנו יכולים להתפעל מהכריכים רק מרחוק. אם אתם במרחק של אוקיינוס ממגדל אייפל, תוכלו להכין את הסנדוויץ' המפורסם מהסדרה האהובה בעצמכם על ידי בישול של שתי קציצות המבורגר לבחירתכם במחבת ומעליהן גבינה שוויצרית פרוסה (לשומרי הכשרות - בהחלט אפשר לוותר על הגבינה).

בזמן שהגבינה נמסה, מכינים את הרוטב: 1 כף חרדל צהוב, 1 כף חרדל דיז'ון, 1 כפית שמן חמניות, 1 כף שמנת מתוקה, 1 חלמון ביצה, מעט מיץ לימון סחוט ומלח ופלפל לפי הטעם. חלק מהמתכונים לרוטב כוללים גם בצל מוקפץ וחתוך לקוביות. לאחר מריחת שכבה נדיבה של ממרח החרדל (באדיבות la_faim בטיקטוק) על שני צדי הבגט הפרוס שלכם, הוסיפו את קציצות ההמבוגר (צ'יזבורגר) והחסה, סגרו את הכריך והנה הוא מוכן לנגיסה!

תראו איך:

@la_faim Le mcbaguette est de retour chez @mcdonaldsfrance ! Pour l'occasion on se fait une recette du sandwich maison? Ingrédients Sauce : - 1cs soupe moutarde ancienne - 2 cs moutarde - 1 c d'huile tournesol - goutte jus de citron - 1 jaune d'œuf - 1 cs crème épaisse - sel poivre #mcbaguette #mcdo #recetterapide ♬ I'm Good (Blue) - David Guetta & Bebe Rexha

כמובן שלא לכולכם יש גישה לבגטים פריזאים טריים, אבל כל עוד הבסיס שלכם טרי ופריך - זה בהחלט תחליף ראוי. אם אתם ממש רוצים להשקיע - אפשר אפילו להכין בגט בבית.

בין אם אתם מעריצים של "אמילי בפריז" או שפשוט גירנו אתכם מספיק במילים הכתובות פה למעלה - אתם מוזמנים לצפות בסרטוני הכנה של הסנדוויץ' וללמוד מהם איך עושים את זה. בתיאבון!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully