וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל טעים וקוקטיילים מפתים כבר יש כאן. עוד קצת ויהיה גם דייט סקסי באמת

עודכן לאחרונה: 4.1.2023 / 8:37

האימפריה המתרחבת בעקביות של "ציונה" הצליחה להשכיח מאיתנו את רחוב ויצמן. עכשיו היא רק צריכה להקטין (כן, להקטין) את הצלחות

ציון בר, נס ציונה. שי אשכנזי,
מגלריה לאימפריה. ציון/שי אשכנזי

כש"ציונה קפה" נפתח, הוא היה מקום קטן בתוך חצר פנימית על רחוב ויצמן בנס ציונה, שהוא הדבר הכי קרוב ל"עורק ראשי" שיש בעיר. המקום הקטן כלל אז גם גלריה קטנה עוד יותר, שבה נמכרו פריטים יפים לבית, וגם על התמונות ושכיות החמדה שקישטו את קירותיו הוצמדו תוויות מחיר קטנות שאותתו על האפשרות לרכוש אותן.

מאז חלפו אי אילו שנים שבמהלכן הקפה התרחב וגדל. הגלריה נסגרה, אבל החצר גלשה וכבשה עוד שטח בעקביות. בהמשך, נוספה קומה למעלה שבה חלל פרטי לאירועים קטנים, והיום ציונה חולשת כבר על כל השטח שבין רחוב ויצמן ורחוב סוקולוב הנשכח שמאחוריו. אימפריה של ממש שמצליחה לשרת בצורה מדויקת מגוון רחב של קהלים לאורך שעות היום והערב.

ציון בר, נס ציונה. שי אשכנזי,
מקום שמכסה את צ'ק ההבטחה שלו. ציון/שי אשכנזי

לציונה יש מוניטין מהודק של מקום שמכסה את צ'ק ההבטחה שלו. מקבלים כאן בדיוק את מה שמובטח ומצופה - ישיבה נעימה בסביבה יפה, תפריט ביסטרו מגוון, משביע אך לא כבד, וכוס יין או אפרול שפריץ.

בהתאם, מגיעים לכאן לקוחות מכל הסביבה - לא רק מהעיר הקטנה, אלא גם מהערים והיישובים השכנים. ולמרות שהיא יושבת במקום מאוד נוח, ציונה הוכיחה לאורך השנים שהיא לא שוקטת על שמריה. בכל שנה-שנתיים היא מתחדשת, משנה או מוסיפה משהו.

לחשוב על האנשים

כשהקוסמת מהחצר הכי יפה בארץ הגיעה לתל אביב

לכתבה המלאה
ציון בר, נס ציונה. שי אשכנזי,
תנו לברמן לאלתר. ציון/שי אשכנזי
הבר הוא ניסיון מוצדק לייצר עוד ז'אנר של חוויית בילוי, אולי קצת יותר סקסית ממה שציונה סיפקה עד כה

השנה התוספת מגיעה בדמותו של בר, "ציון" שמו. הבר הוא למעשה אזור בחצר שנמצא על דק מוגבה בקצה המתחם החיצוני ונהנה מנקודת תצפית אסטרטגית על המתחם כולו.

עליו נבנה בר של ממש, בצורת חי"ת, שסביבו כ-15 מקומות ישיבה. הבר הוא ניסיון מוצדק לייצר עוד ז'אנר של חוויית בילוי, אולי קצת יותר סקסית ממה שציונה סיפקה עד כה. תפריט האלכוהול בו מונה לא מעט קוקטיילים, עם טווח ראוי של טעמים וסירופי פירות שמכינים לבד במקום. יש גם סקשן שלם ומסקרן שמוקדש לשילובים בין סוגים שונים של ג'ין וסוגי טוניק.

ציון בר, נס ציונה. מיתר שליידר פוטשניק, מערכת וואלה
כולל תצפית אסטרטגית. ציון/מערכת וואלה, מיתר שליידר פוטשניק

התיישבנו זוג על הבר וקיבלנו סקירה של הקוקטיילים שמוגשים כעת במסגרת תפריט ההרצה. בחרנו שניים - אחד עם וויסקי תפוחים וקינמון, השני משך לחומציות הדרית טובה. שניהם היו טובים, מעניינים וקלילים.

כשסיימנו אותם, המשיך כל אחד מאיתנו במסלול שנטווה לו - החמוצה עם קוקטייל גארז' סייל (ג'ין, למון גראס, ג'ינג'ר ביר, טימין ומלפפון) - קייצי ומושלם, ובן הזוג של החמוצה זכה לאילתר מהברמן החמוד, עם טייק תפוחי על אולד פאשן, שהיה גם הוא מוצלח מאוד.

ציון בר, נס ציונה. שי אשכנזי,
קוקטייל אחר קוקטייל. ציון/שי אשכנזי

אם תרצו לאכול משהו ליד הדרינקים שלכם, תוכלו להזמין כל מנה מהתפריט של ציונה. חמש כאלה, דווקא מתפריט הראשונות - טרטר, סביצ'ה, פולנטה, ארטישוק בגריל, אספרגוסים צלויים - הגיעו כולן בצלחות נדיבות למדי. זה VFM, כן, אבל זה גם עקב אכילס של חווית הבר שאליה מכוונים עם המתחם החדש.

הסיבה הראשונה היא לוגיסטית ממש - הצלחות גדולות (ואלה הראשונות כן? אם תזמינו פסטה או עיקרית - שיהיה לכם בהצלחה), הבר קטן וצר ולא באמת מתאים לקנה המידה הזה. הניסיון להסתדר עם הכלים והמנות במרחב המצומצם הופך את כל העניין לסקסי כמו משחק טטריס.

הסיבה השנייה היא סובייקטיבית יותר. כשבוחרים לשבת בבר של מסעדה, יש ציפייה לחוויה קצת יותר קלילה ולא מחייבת. לדייט סקסי על הבר יתאימו מנות קטנות וקלילות יותר, שמגיעות בכלים קטנים יותר ונגמרות מהר יותר.

seperator

כך או כך, האוכל בציונה טעים מאוד, ותפריט הקוקטיילים בהחלט מושך להתנסות ולהזמין יותר מכוס אחת. משחק חכם עם התפריט הקיים, שידוג מתוכו מספר מצומצם אך מדויק של מנות מתאימות מעט יותר לוויב הרצוי, ישלים את החוויה הנעימה של ישיבה על הבר, וגם יעניק לה את הייחוד הראוי לה.

עד שזה יקרה - ובהתחשב באנשים שמאחורי "ציונה" זה בטוח יקרה - תנו לברמן החמוד להמשיך לאלתר, ולהפוך את רחוב ויצמן לעורק ראשי קוקטייל אחר קוקטייל.

"ציון", ויצמן 18, נס ציונה

  • עוד באותו נושא:
  • נס ציונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully