וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקסר של BELLERS: ישמח כל חובב מטבח (וגם את השכנים)

עודכן לאחרונה: 25.1.2023 / 7:20

כשהוא נחת על השיש הופתעתי. כשהוא התחיל לעבוד הופתעתי עוד יותר

מיקסר BL623E מבית BELLERS. עולם הקולנוע,
הסכמתי ברגע. המיקסר של BELLERS/עולם הקולנוע

בתקופת הקורונה, איפשהו בין הסגר הראשון לשני פינת עסקים קורסים, צצה תופעה חדשה שסחפה את העולם - כולם הפכו לקונדיטורים. האינסטגרם התמלא בבצקים, מחמצות מטופחות ושמרים שקולים. בזמן שענפים רבים לא שרדו את המשבר, מוצר אחד זכה לשגשוג לא סביר - מיקסר.

לא בדקתי את העניין סטטיסטית, אבל אני מוכנה להמר שבתקופה הזו המכירות הרקיעו שחקים. פריט שהפך לנחלתם של בשלנים חובבים עיטר כל שיש במדינת ישראל, וכשנפלה בחלקי ההזדמנות להתנסות באחד חדש, הסכמתי ברגע.

ללא ריקודים על השיש

אחרי שעבר בהצטיינות את מבחן הכמויות הקטנות, עברנו לקיצון

כשהמיקסר המקצועי BL623E מבית BELLERS נחת על מטבחי באדיבות "עולם הקולנוע", הופתעתי. ראשית, הוא קל בצורה שמרגישה כמעט לא הגיונית. קערת הנירוסטה בנפח של עשרה ליטרים עצומה ונהדרת, ומצוידת בידיות שמקלות על הוצאת קרמים וקציפות וקיבוע הקערה במקומה.

יתרון נוסף ועצום הם המקצפים. על פניו, הם סטנדרטיים לחלוטין. בפועל, הם מגיעים עד התחתית של הקערה, כך שאפשר להקציף כמויות קטנות. למעשה, המיקסר עמד בגבורה גם בהקצפה של שתי ביצים בלבד, משימה פעוטה שהרבה מוצרים לא יכולים להתמודד עמה ומצריכה הורדה של מיקסר ידני מהארון הגבוה הזה, שאף פעם לא פותחים.

אחרי שעבר בהצטיינות את מבחן הכמויות הקטנות, עברנו לקיצון. גם כשהיה צורך בלישה של שני קילו קמח, המיקסר הצטיין. בחירת המהירויות והזמנים נוחה להפליא, אבל כן נרשם חיסרון קטן - וו הלישה זרק כמויות של קמח לצדדים והתקשה לאסוף אותן, כך שהיה צורך בעצירת הפעולה ואיסוף הקמח בעזרת מרית, שמצורפת גם היא לדגם הבסיסי של המיקסר. אותו הדבר קרה גם עם קקאו, פודינג ושאר אבקות קלות משקל שנדחקות לשוליים. בכל המשקלים, קלים ככבדים, המיקסר שמר על יציבות ולא "רקד" על השיש.

מיקסר BL623E מבית BELLERS. עולם הקולנוע,
החיפזון מהשטן. המיקסר של BELLERS/עולם הקולנוע

למבחן הרעש הגענו בלי ציפיות. מדובר במכשיר חשמלי שמגיע למהירות גבוהה, ברור שהאירוע לא יעבור בדממה. גם כאן נכונה לנו הפתעה. אם בהתחלה המיקסר השמיע צלילים שהזכירו יותר את מירטל המייללת, אחרי מספר שימושים הוא התקבע על עוצמת רעש נמוכה מקודמו, שעבר למנוחת עולמים במחסן.

המיקסר מציע שש מהירויות הפעלה, כאשר הגבוהה ביותר מצריכה השגחה. תעיד על כך קצפת שנשברה בזמן שהשמנת הוחזרה למקרר. ההקצפה הייתה כל כך מהירה ואפקטיבית, ובתוך דקה כבר הפכה את השמנת לקצפת יציבה ועמידה. תוסיפו הסחת דעת קלילה, ותקבלו מוצר מוגמר בלתי ניתן לשימוש. או שתבינו שהחיפזון מהשטן, ותבחרו במהירות סבירה יותר. גם זו אופציה.

לערכה מצורף גם מכסה פלסטיק שקוף, שיאפשר לכם להשגיח על הנעשה בלי נתזים על השיש. יש לו פתח קטן שנסגר ונפתח לפי השימוש, ודרכו ניתן להוסיף חומרים במהלך העבודה. השימוש בו נוח ונקי, אבל הבעיה מתחילה כאשר בוחרים שלא להשתמש בו. החלטתם ללוש בצק והבנתם שיש צורך בתוספת קמח? כוס מדידה לא תעזור לכם, כיוון שהרווח בין ראש המיקסר לקערה קטן ומאפשר הוספה בעזרת כף בלבד. המכסה הוא תוספת מצוינת והכרחית, אבל בהיעדר מילה אחרת - אתם מסונדלים אליה.

לסיכום, מדובר במוצר מפתיע שעמד בגבורה בכל המבחנים. הוא לא מושלם, וכיוון שאיני קונדיטורית אני לא יכולה להעיד על המקצועיות שלו, אבל הוא מעולה לשימוש ביתי וישמח כל חובב מטבח.

האותיות הקטנות

מיקסר דיגיטלי מקצועי BL623E של BELLERS

הספק 2000W

קערה בצבע נירוסטה, עשרה ליטר נפח, עם מכסה ושתי ידיות

שש מהירויות הפעלה

נורית LED

חלקים יצוקים נשלפים וקלים לניקוי, כולל מטרפה, ווים להקצפה ולבצק ומרית

  • עוד באותו נושא:
  • מיקסר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully