וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצה של זוכה "מאסטר שף" מבטיחה "קסם פראי". זה מה שקרה אחר כך

עודכן לאחרונה: 2.2.2023 / 7:37

מטוס מטען איטלקי, סיור ליקוט ישראלי ולא מעט פינוקים שדורשים הפסקת קפה: טועמי "חדש על המדף" התחממו

ביקור במפעל במבה של אסם/צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: ליאור נאור

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - מטוס מטען איטלקי, סיור ליקוט ישראלי ולא מעט פינוקים שדורשים הפסקת קפה. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

פיצות פרא, דומינו'ס

פיצות פרא, דומינו'ס. דן פרץ,
פיצות פרא של דומינו'ס/דן פרץ

רשת הפיצות הגדולה יצאה לסיור ליקוט עם הלל גרדי וחזרה ממנו עם "קסם פראי של טעמי המטבח הים-התיכוני", או במילים אחרות - קולקציה חדשה, ברוח פארם טו טייבל, עם תצורה בצקית-מלבנית מוצלחת וראויה לשכפול, שיחוק בדמות תבלין סומק ורוח כללית של משהו חדש ושונה ומרענן.

הסדרה כוללת "פיצת פרא ירוקה" (עם לאבנה, מוצרלה, חובזה, גאודה עזים, בצל סגול, קונפי שרי, עלי זעתר ואבן יוגורט מגורדת מעל) מקומית בטעמיה, ירוקה-אדמתית ומצוינת מעבר לכך, "פיצת פרא גבינות ומאשרום" (רוטב שמנת, מוצרלה, בצל סגול, גאודה עזים, גבינת עזים, פטריות שמפניון, שום קונפי, צ'ילי ואבן יוגורט מגורדת מעל) טעימה מאוד אם כי השם יכול היה להתעברת בקלות, בטח ביחס לקונספט כולו, וגם "פיצת פרא בצלים" (רוטב שמנת, מוצרלה, בצל סגול, כרישה, בצל ירוק, חמאת שום ואבן יוגורט מגורדת מעל) שניצחה את המקצה הנוכחי, עם צבעוניות ומתקתקות נהדרות. מחיר: 79.90 שקלים עד סוף פברואר, שישה שקלים יותר לאחר מכן, או כחלק ממבצע השקה של "פרא" פלוס משפחתית קלאסית ב-124 שקלים.

בשתי מילים: יום טיול.

חדש על המדף

הבמבה החדשה סוף סוף עשתה מה שכולם התחננו אליה לעשות. זאת התוצאה

לכתבה המלאה

יוגורט גולד, תנובה

יוגורט גולד, תנובה. תנובה,
יוגורט גולד של תנובה/תנובה

ענקית החלב מכוונת פוקוס לגילאי שישים וחמש ומעלה, ומשיקה יוגורטים מועשרים תחת המותג "תנובה גולד".

הסדרה, שנועדה לשמר את מסת השריר והעצם של צרכני הגיל השלישי, כוללת יוגורט ביו לבן (3% שומן, 17 גרם חלבון לגביע של 170 גרם), וכן יוגורטים ביו עם תות ופירות יער (2.7% שומן, 15.3 גרם חלבון) - כולם מוצלחים בטעמיהם, לא מתוקים מדי, ועם מרקם שמתמקם טוב בין הסמיך לדליל.

בשתי מילים: מהלך מוזהב.

נייצ'ר וואלי פרוטאין

נייצ'ר וואלי פרוטאין. נייצ'ר וואלי,
נייצ'ר וואלי פרוטאין/נייצ'ר וואלי

מותג חטיפי הדגנים המוצלח מותיר אותנו בעולמות החלבון, עם ההשקה הכפולה של "Nature Valley Protein".

מדובר בצמד חטיפים עם עשרה גרם חלבון ליחידה, וללא תוספת חומרים משמרים או צבעי מאכל. הטעמים - בוטנים עם שבבי שוקולד ובוטנים בציפוי קרמל מלוח - עושים את העבודה היטב, ואת כל השאר יספק המצפון שלכם, שיתייחס לפינוק הזה כאל חלק אינטגרלי מרוטינת ספורט, למשל. מחיר: 24.90 שקלים לאריזת רביעייה.

בחמש מילים: אפשר גם בלי להזיע לפני.

עוגיות, דני וגלית

עוגיות, דני וגלית. עומר סבח,
עוגיות של דני וגלית/עומר סבח
עוגיות, דני וגלית. עומר סבח,
עוגיות של דני וגלית/עומר סבח

מותג האפייה המצליח משיק סדרת עוגיות חדשה ללא סוכר, המכוונת לנמנעים מגלוטן.

הסדרה כוללת, לעת עתה, עוגיות קוקוס-לוז (כיפיות), עוגיות אוכמניות וגרידת תפוז (מושלמות לתה חורפי), עוגיות גרידת לימון וקשיו מתקתקות-חמצמצות וגם עוגיות מייפל-פקאן, שניצחו את המבחן הזה באופן די גורף. כל העוגיות נאפות על בסיס קמח שקדים, ממותקות בתחליף Sweetango, ואינן כוללות חומרים משמרים. מחיר: 26-29 שקלים.

בשבע מילים: לטבעוניים ולנמנעים ולשומרים, אבל בהחלט לא רק.

וופלים, גלבוסרה

וופלים, גלבוסרה. אפרת אשל,
וופלים של גלבוסרה/אפרת אשל

מדף הוופלים המקומי מתרחב באופן מוצדק ביותר בעזרת חברת דנשר, שמנחיתה בארץ מאיטליה את מוצרי גלבוסרה (Galbusera).

הקולקציה (הרחבה באופן משמח) כוללת קוביות וופל במילוי קרם אגוזי לוז ושוקולד (מצוינות), קוביות וופל במילוי קרם חלב (מתוקות יותר, נחטפות לא פחות, וופלים ארוכים וממולאים עם "פטנט שבבים" (קרם חלב ושבבי שוקולד מריר נהדר ופריך, וופל קרם ושבבים של אגוזי לוז נוטלאי מעט, וגם וופל במילוי קרם שוקולד ושבבי שקדים), וופלים במילוי קרם אגוזי לוז וגם וופלים במילוי קרם אגוזי לוז ושוקולד. לבד מאלה, יש גם וופלים טו גו באריזה אישית, בשני טעמים - קרם אגוזי לוז וקרם וניל עם שבבי שוקולד. מחיר: 10-15 שקלים לאריזה, 5 שקלים לאריזה אישית.

בשתי מילים: חגיגה איטלקית.

מוצרים ללא סוכר, Tru

מוצרים ללא סוכר, Tru. Tru,
מוצרים ללא סוכר של Tru/Tru

חברת גורי ומותג המוצרים על בסיס ממתיק Truvia שלה מציגות לא פחות מארבע קטגוריות חדשות - רטבים אסייתיים, סירופים, טבלאות שוקולד וריבות.

הסדרה כוללת, לעת עתה, חפיסות שוקולד בטעם שוקולד חלב, אגוזים, מריר, מריר ואגוזים, מריר ומלח (12.90 שקלים), ריבות 50% פרי בטעמי תות שדה, משמש ופירות יער (15.90 שקלים), רוטב צ'ילי מתוק (16.90 שקלים), רוטב סויה "בסגנון סיני" (12.90 שקלים), סירופ בטעם מייפל וסירופ בטעם שוקולד (22.90 שקלים) - כולם מופחתי סוכר, כולם מופחתי קלוריות, ורובם המוחלט יספק את אותה חוויה שהורגלתם אליה.

בשתי מילים: עולם חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully