וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבוקר זאת הייתה המסעדה הכי עצובה בארה"ב. זה מה שקרה אחרי הסרטון הזה

2.3.2023 / 6:00

משפיען אחד רצה ממנה 2,600 דולר רק כדי להגיע. משפיען אחר הציל אותה בחינם

משפיען טיקטוק הגשים חלום לפיצריה בארה"ב: "זה מטורף". צילום מסך, מערכת וואלה!
"זה כל כך ריגש אותי". התגובות לסרטון הראשון/מערכת וואלה!, צילום מסך

תיבת האימייל שמשויכת למקום העבודה של כל אחד מאיתנו כוללת, בהערכה גסה אך ממוצעת למדי, עשרות פיספוסים יומיומיים, הודעות שמתויגות על לא עוול בכפן כ"ספאם", ובעיקר המון-המון מסרים שבקלות אפשר היה להתייחס אליהם אחרת, וקצת יותר טוב.

זה בסדר, כולנו אנושיים, לכולנו אין מספיק זמן, וכמעט כולנו סופרים רק 24 שעות ביממה, ועוד פחות מזה כשצריך לחלוק אותה, רחמנא ליצלן, עם משימות שאינן קשורות ישירות לדיי-ג'וב.

אבל לא קית' לי. הוא לא מפספס מיילים. וכמה כיף לו, ולעולם, שהוא כזה.

ספיידרמן בפעולה. קית' לי מבקר במסעדה

@keith_lee125 Frankensons Pizzeria Taste test ? would you try it ? ? #foodcritic ♬ original sound - Keith Lee

"מבקר האוכל הרשמי של טיקטוק" מתחזק חשבון של יותר מעשרה מיליון עוקבים (ומאות אלפים נוספים ברשתות חברתיות מקבילות), נהנה משיתופי פעולה מרשימים עם "MrBeast" בכבודו ובעצמו, ומותג ממש לאחרונה על ידי הענקית הסינית כ"Industry Disruptor", אבל הציטוט הקבוע שלו הוא ש"עם עוצמה רבה כל כך מגיעה גם אחריות כבדה".

או במילים אחרות, הוא יודע שגם ספיידרמן היה מגיב למייל שנפל בתיבה שלו לפני כחודש. "עובד של 'Frankensons', מסעדה משפחתית קטנה בלאס וגאס, כתב לי ושאל אם אני אוכל להגיע למקום", סיפר, "כי למרות שהאוכל מאוד טעים, תנועת הלקוחות דלילה, והם לא יודעים אם יצליחו לעמוד אפילו בעוד חודש של שכירות".

לדבריו, הם פנו לאחד ממשפיעני האוכל המקומיים, אך זה דרש תשלום של 2,600 דולר תמורת הגעתו לסיקור. "לא ביקשתי שום תשלום וקניתי בעצמי את האוכל", הדגיש לי, "כדי לבחון באמת מה קורה פה".

50 מיליון צפיות, וזה לא עוצר לרגע

המסעדה ששברה את הרשת, ובצדק

לכתבה המלאה

"הגענו לחדשות". דיווח טלוויזיוני מקומי

לי הזמין כנפיים, פיצה ולחמניות שום, שילם 86.73 דולר, ושיתף את עוקביו באופיו הידידותי של פרנק, בעלי המסעדה, שלא ידע מיהו, מה גרם לו להגיע לכאן, ובטח לא מה רמת ההשפעה הוויראלית שלו - שבאה לידי ביטוי, למשל, בכך שגרם לאחרונה לרשת צ'יפוטלה להכניס לתפריט הקבוע טריק-דיפ שעורר רעש מוצדק בסביבתו.

"הכנפיים האלה, עם רוטב לימון-פלפל, הן מהטובות שאכלתי אי פעם, ציון 10 בקלות", התחיל. הוא שיבח גם את לחמניות השום הקטנות (למעשה, Garlic Knots), התלהב מפיצת הפפרוני המצוינת ומהכנפיים שנעטפו בצ'אטני אפרסקים, והסתייג רק מהצ'יפס.

אז, כשהכול נגמר, הכול גם התחיל.

תור, וחיבוק. עדכון אחרי יממה

@keith_lee125 #stitch with @keith_lee125 Frankensons pizzeria 24 hour update and story time ? Thank you @cheyvegas for the videos ? would you try it ? #foodcritic ♬ original sound - Keith Lee
"המסעדה הזאת הייתה חלום שלי במשך שלושה עשורים. עכשיו זה סוף סוף מתגשם"

הסרטון של לי צבר 32 מיליון צפיות בתוך פחות משבוע, וסיפק עבור בית העסק חבל הצלה דרמטי, והיסטרי. "הבחור הזה נכנס. לא ידעתי מי הוא, אבל שמחתי לגשת אליו ולדבר איתו כי אני אוהב לשוחח עם כל הלקוחות שלי", סיפר הבעלים, "רק אז הוא אמר שלי הוא מבקר אוכל".

לדבריו, יום עסקים מוצלח של המסעדה בארבעת חודשי עבודתה עד אותו ביקור הסתכמו בהכנסות של כ-400 דולר, "אבל הטלפון שלנו לא מפסיק לצלצל מאז שלי הגיע לפה. מכרתי יותר כנפיים ביומיים האחרונים ממה שמכרתי מאז שפתחנו, ועשיתי יותר לחמניות שום ממה שאני זוכר", שיחזר בדמעות, "זה היה פשוט מדהים, המסעדה הזאת הייתה חלום שלי במשך שלושה עשורים. עכשיו זה סוף סוף מתגשם".

"הפכתי למם". עדכון אחרי שלושה ימים

@keith_lee125 3 day life update ? Thank you. God Is Amazing, God Bless You ?? ? #foodcritic ♬ original sound - Keith Lee

הביקורת של לי הובילה ל-"Frankensons" לקוחות מקליפורניה, איווה ויוטה, ורבים נוספים מרחבי ארצות הברית הודיעו בעמוד הפייסבוק שלה שהם מתכננים נסיעה, וביקור כמובן. באופן הולם, עמוד הטיקטוק שלה גדל מכ-2,000 עוקבים לכמעט 80 אלף תוך יממה.

למעשה, גל האהדה הזה יצר כבר תגובת-נגד כשכמה ימים אחר כך פירסמה המסעדה הודעת התנצלות בעמוד הפייסבוק שלה, המסבירה את זמני ההמתנה הארוכים, בשל המצב. "בבקשה זכרו שהפכנו בן לילה מעסק קטן ודל בלקוחות למקום מבוקש בעקבות הביקורת המדהימה של קית'", נכתב.

המבקר עצמו, אגב, פירסם גם סרטוני המשך מביקורים נוספים שלו במסעדה, שיתף חוויות מתועדות של עוקביו במקום, ובעיקר התרגש מהתור שהוא עצמו יצר. "פרנק, אחי, מה קורה פה? זה משוגע!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully