וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50 מיליון צפיות, וזה לא עוצר לרגע: המסעדה ששברה את הרשת, ובצדק

עד לא מזמן היא עשתה 100 דולר ביום טוב. עכשיו היא עושה 100 דולר בכל הזמנה

סיור באסיינדה של פטרון, מקסיקו/עידו איז'ק

ימים ספורים לפני סילבסטר 2023, כמעט מיותר להדגיש את חשיבות הפוסט הנכון ברשתות החברתיות, את ההשלכות הכלכליות העצומות שאחד כזה - נכון, כאמור - עשוי להחזיק, ואת ההשפעה האדירה שהוא יכול להטיל על חיינו.

כמעט מיותר להדגיש, אבל רק כמעט. כי אמנם עוד מעט 2023, ואמנם "רשתות חברתיות" מסתובבות איתנו כבר שנים ארוכות, אבל טיקטוק עדיין מזולזלת פה ושם, ולא מקבלת את הכבוד שמגיע לה.

ולכן, קבלו את אחד הסיפורים המרגשים של השנה, שהגיע אלינו ממש לקראת נעילתה, ועשוי - אם אנחנו מבינים נכון את העניין הזה - ללכת איתנו עוד הרבה קדימה.

או במילים קצת יותר עכשוויות, ומדידות - 10 שניות, 50 מיליון צפיות, ים של כסף ועוד יותר מזה דמעות.

דרושה מתנת חג מולד. הסרטון המקורי:

@tacoboutjoys

I wish I could give her customers for Christmas

♬ In My Room - speedllist

איזבל מילאן העלתה לפני כשבוע לעמוד הטיקטוק שלה סרטון קצרצר, ובו מתועדת אמה, בעלת מזללת טאקו קטנה בגלנוויו שבאילינוי, כשהיא מחכה בחלל ריק מסועדים. "הלוואי והייתי יכולה להעניק לה לקוחות כמתנת חג מולד", כתבה.

הסרטון, פשוט ומרגש עד כאב, נפל על הצד הוויראלי הכי "נכון" שיש, והחל לצבור תאוצה במהירות. ימים ספורים לאחר מכן, הוא ספר כבר 40 מיליון צפיות, 70 אלף תגובות וכמעט 10 מיליון לייקים, ואלו רק הלכו ונערמו, יוצרים בתנועתם כדור שלג עצום של אהבת אדם וחיוביות, לשם שינוי כמובן.

עוד בוואלה!

איפה אוכלים (טוב) ברחוב הכי יפה בישראל? התשובה ברורה

לכתבה המלאה

"מקווה שזה יעזור". אופליה ניקולס מפיצה את הבשורה:

האפקט האמור הוביל מהר מאוד לאמפטיה רשתית, לרבות ממשפיענים מקומיים ומכוכבות רשת גדולות הרבה יותר כמו אופליה ניקולס. " אני אמנם באלבמה ולא יכולה להגיע עד אליהן כרגע", הודיעה ליותר מ-10 מיליון עוקביה, "אז אני רק משתפת בתקווה שאחרים יוכלו להגיע לאזור ולנסות את מה שיש למסעדה הזאת להציע".

המהלך הזין מחדש את התמיכה הדיגיטלית-קהילתית, והניע אותה לפחות שני הילוכים קדימה. על פי עדויות בנות המשפחה, אנשים נכנסו למכוניתם והחלו מגיעים בהמוניהם לעיר הסמוכה לשיקגו, דפקו על דלתות "Taco-Bout-Joy's" והתנפלו על התפריט.

"עד עכשיו, אמא מכרה אוכל ב-100 דולר ליום", תיארה איזבל, "עכשיו היא מוכרת מנות ב-100 דולר להזמנה".

דמעות במסעדה. היום שאחרי הסרטון:

@jordynnnn28 This was the first time they were able to pay themselves since opening up the restaurant together. I'm so proud ? #tacoboutjoys @Taco-Bout-Joys ♬ original sound - jordynnnn28

חיפוש נורמטיבי ברשת מעלה כי הסרטון צויץ ותויג ונחשף וקפץ אינספור פעמים מאז שהועלהלראשונה על ידי הבת הדואגת, וכעת מנהל חיים דיגיטליים משלו, הכוללים ביקורות משתפכות על הטאקו-ביריה, ותיעוד בזמן אמת של התור המסתעף החוצה.

"אני עדיין מעבדת את כל ההתרחשות הזאת", סיפרה איזבל לאתר באזפיד, "אני חושבת שראיתי רק היום אלפי לקוחות, שזה משוגע בהתחשב בעובדה שבעבר היו לנו חמישה או עשרה ביום". בת דודתה ג'ורדין, שותפתה לסנסציה הוויראלית, הוסיפה כי זאת הפעם הראשונה שאמהותיהן יכולות לשלם לעצמן על העבודה, ועל האוכל.

התמיכה אינה עוצרת גם כעת לאחר הגל המסיבי הראשוני, ואף מרחיבה את זרועותיה, ואת לבה, הלאה. כך, למשל, משתמשי טיקטוק שאינם יכולים להגיע מציעים לקנות ארוחות במקום עבור כאלה שידם אינה משגת, ובודקים גם אפשרויות הסעדה אחרות, בקנה מידה דומה."אמא למדה להכין את האוכל הזה במשך שנים מתוך מחשבה שכך היא תוכל לעזור למשפחה שלנו", סיכמה איזבל, "עכשיו היא לא רק יכולה להגשים את החלום הזה, אלא גם להעביר אותו הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully