וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטייק גדול, גבעת צ'יפס, עודף מ-100 שקל. זאת כנראה המסיבה המועדפת עלינו

עודכן לאחרונה: 8.3.2023 / 12:00

פסטיבלים חורפיים, חגיגות יום הולדת וטוויסטים כיפיים במיוחד: החדשות הטעימות של ישראל

תומר טל (משמאל) ואבי זק, מסעדת ג'ורג' וג'ון ומלון דריסקו, טקס פיפטי בסט (50 Best) 2023/סן פלגרינו

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - פסטיבלים חורפיים, חגיגות יום הולדת וטוויסטים כיפיים במיוחד. וזאת רק תחילת השבוע.

בתיאבון!

פסטיבל המרק, אשדוד

פסטיבל המרק, אשדוד. funia,
מרק שורפה מהפסטיבל/funia

חגיגת החורף העירונית נוחתת במרכז המסחרי שברובע א', ליומיים של קערות מחממות לב, ובטן כמובן, פרי עירבוביהן של רבות ממסעדות העיר, ובהן פורטו, מולי, ראיחוניה, הבוכרי, קאיפוייה, נסמטה, בליקר בייקרי, אצה, בתאל'ה, הירושלמי וקפה דורוני.

האירוע, שיתקיים בימים רביעי-חמישי (1-2 במרץ) בהובלת השף רני אלבז, יציע מנות בעשרה שקלים בלבד, דוגמת טום יאם תאילנדי, מרק בטטה בלחם, שורפה ודושפורה בוכריים, מרק שעועית לוביה בסגנון גרוזיני, דאל עדשים הודי, מרק לחשו, ח'רירה, וגם מרק שוקולד לקינוח.

לבד מהמרקים, תפגשו במתחם גם הופעות חיות, מופעי רחוב לילדים, הצגות, די ג'יי והפתעות נוספות.

פרטים נוספים כאן

חדשות האוכל

כן כן כן, סיר החמין של שרי אנסקי מגיע עכשיו הביתה, וזה די גאוני

לכתבה המלאה

קפה קלמטה, יפו

קפה קלמטה, יפו. בועז לביא,
קפה קלמטה/בועז לביא

המסעדה היוונית הוותיקה מרחיבה חללים עם קפה קלמטה, חלל צמוד למוסד היפואי שיציע קפה וארוחות צהריים באור יום, אפשרויות ישיבה נוספות משעות השקיעה המבוקשות, וגם אופציה לאירועים סגורים מול הכחול הגדול.

פרטים נוספים כאן

יום הולדת 35, רביבה וסיליה

יום הולדת 35, רביבה וסיליה. מיכל אשל,
תפריט יום ההולדת של רביבה וסיליה/מיכל אשל

מוסד האוכל הנשי-ישראלי חוגג תריסר שנים למסעדה במרכז G בתל אביב, ו-35 שנים ברמת השרון, עם שמונה ערבים מיוחדים.

חגיגות יום ההולדת יתקיימו במשך שבועיים (ב'-ה', 6-9 למרץ, ב'-ה', 13-16 למרץ) בתל אביב בהובלת אידית פדידה, השפית של רביבה הקומה השנייה בעבר, עדי ברזילי, שף-קונדיטורית ראשית של רביבה וסיליה, ואופיר בסנוב, מנהלת תחום היין של הקבוצה.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, גבינה בשלה על מאפה עשבים מדופדף, דג נא עם קמבוצ'ה תפוז סיני, טרטר בקר, מוסר קונפי עם איולי קפיר ליים, כיסוני זנב שור עם קרם גזר לבן וזרעי כוסברה, וגם קינוחים בדמות מילפיי פטיסייר וניל וקרמל טונקה, טארט לימון, "פנקוטה דולסה" עם קונפי הדרים ופטיפורים.

במקביל, יימזגו שם יינות של יקב מיקה, יקב ננה, יקב האחת ויקב צפרירים.

פרטים נוספים כאן

יום הולדת 20, NG

מסעדת NG, נווה צדק, תל אביב. תות אשכנזי,
מסעדת NG/תות אשכנזי
מסעדת NG, נווה צדק, תל אביב. תות אשכנזי,
מסעדת NG/תות אשכנזי

עוגן הבשר בשכונת נווה צדק התל-אביבית מתכונן לחגיגות שני עשורים של קרניבוריות עם הכנסת מנות ותיקות לתפריט, בצירוף טוויסט משמח של מחיר משמח עוד יותר.

שבועות ספורים לאחר השקת קצביית NG Butchery, מציעה המסעדה למבקריה מנת סטייק & צ'יפס (250 גרם מנתח משתנה) במחיר פקוח עיניים ופותח תיאבון של 98 שקלים. בקרוב: הפתעות נוספות.

פרטים נוספים כאן

יום הולדת שנה, פופ-אפ ווין בר

פופ-אפ ווין בר, תל אביב. נטי לוי,
פופ-אפ ווין בר/נטי לוי

בר היין הנהדר מציין שנת פעילות עם בראנץ' שבת חגיגי, והרבה מזיגות כמובן.

האירוע, שייערך ביום שבת הקרוב (04 במרץ, 11:00) בהובלת חברת אספיריט, יציע, בין היתר, צזיקי ופלטת גבינות, "מגש בוקר" עמוס סלטים וממרחים, "סלט שוק", עלי גפן ממולאים, עיג'ה עם שמנת חמוצה ואריסה, סשימי אינטיאס עם קרם לאבנה, בורקס פילו במילוי תפוח אדמה מדורה, וגם קלצונה שוקולד ומסקרפונה ופרנץ' טוסט לקינוח.

פרטים נוספים כאן

בראנץ', ביר גארדן

הבר-מסעדה הוותיק בכיכר דיזנגוף בתל אביב חוגג תשע שנים של חיוכים עם השכמה מוקדמת, ותפריט בוקר חדש (ראשון-חמישי, עם תכניות סופ"ש עתידיות).

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, אינגליש מאפין סלמון עם תבשיל תרד חמאתי, קרוק מאדאם עם גאודה ואווז מעושן, שקשוקה פולנטה עם ביצים עלומות, פרנץ' טוסט קלאסי מבריוש כמובן וגם קפה מצוין, תוצר שיתוף הפעולה עם קפה אלג'יר.

פרטים נוספים כאן

חודש מרגריטה, פטרון

חודש מרגריטה, פטרון. פטרון,
מרגריטה של פטרון/פטרון

מותג הטקילה המצוין מותח את יום המרגריטה הבינלאומי (22 בפברואר, נשבעים) לכדי חודש שלם של חגיגות-מזיגות ברחבי הארץ.

הפסטיבל יקיף 16 ברים ומוסדות אוכל, ובהם פופ אנד פופ, אריא וקוקו במבינו בתל אביב, ג'קו סטריט וזוטא בירושלים, פייבל בר בחיפה, לימוזין ברמת ישי ומאמו האילתית - שבכולם יוגשו קוקטיילים מיוחדים מבוססי פטרון, ומדברים מרגריטה שוטפת.

"שפים מארחים", דה בלנד, נצרת

דוחול ספאדי. בועז לביא,
דוחול ספאדי/בועז לביא

רשת מלונות גולדן קראון משיקה פרויקט קולינרי מסקרן במלון הבוטיק החדש שלה, עם ארוחה חגיגית בהובלת דוחול ספאדי.

האירוע, שיתקיים בסוף השבוע הקרוב, יציע ארוחה על טהרת המטבח העירוני כמובן, ובה אוסובוקו בקר עם שעועית לבנה וירקות שורש, סינייה עם בשר, עגבניות ובצל, וגם רבע כבש במילוי קישואים ועלי גפן ממולאים. מחיר: 1,400 שקלים לזוג, כולל לינה וארוחת בוקר.

פרטים נוספים כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully