וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן כן כן, סיר החמין של שרי אנסקי מגיע עכשיו הביתה, וזה די גאוני

עודכן לאחרונה: 23.2.2023 / 15:38

המצאות, פיתוחים, חגיגות ופסטיבלים: החדשות הטעימות של ישראל

תומר טל (משמאל) ואבי זק, מסעדת ג'ורג' וג'ון ומלון דריסקו, טקס פיפטי בסט (50 Best) 2023/סן פלגרינו

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - המצאות, פיתוחים, חגיגות ופסטיבלים. וזאת רק תחילת השבוע.

בתיאבון!

החמין של שרי אנסקי, עד הבית

שרינג, מיזם משלוחים עבור החמין של שרי אנסקי. שני בריל,
החמין של שרי אנסקי/שני בריל

אחת המנות המפורסמות ביותר של אשת האוכל הישראלית עושה קאמבק מודרני משמח, וממנפת שיתוף פעולה עם יאנגו דלי לכדי שירות משלוחי סירים.

גירסת החמין הירושלמי שלה, ובה נתחי אונטריב, שעועית, אורז, תפוחי אדמה, ביצים, קציצות לחם וקישקע, הפכה בעזרת בתה מיכל ובעזרת נפלאות הפוד-טק המקומי למוצר של ממש, שמגיע הביתה בתוך סיר, נכנס לתנור ללילה, ויוצא ממנו כארוחה משפחתית שמחה. המשלוחים (289 שקלים לסיר עבור 4-6 אנשים, 349 שקלים לסיר עבור 6-9 אנשים) יתקיימו בימים רביעי-שבת.

פרטים נוספים כאן

חדשות האוכל

הצ'יפס הכי מסתורי בתל אביב חוזר היום לתפריט. אתם יודעים מה אתם צריכים לעשות

לכתבה המלאה

פסטיבל פסטה, בזיליקה

פסטה, בזיליקה. גל בר,
פסטה של בזיליקה/גל בר

המסעדה האיטלקית-אשקלונית בהובלת גל בר וטל זוהר חוגגת כמעט שנתיים של פעילות עם תפריט פסטה מיוחד, בשיתוף מנה שטרום.

הפסטיבל, שייערך כחודש, יכלול, בין היתר, רדיאטורי ארביאטה (רוטב עגבניות, שמן זית, שום, בצל, פלפל חריף, צ'ילי שאטה, שרי תמר, זיתי קלמטה, בצל ירוק ופטרוזיליה), פטוצ'יני חמאת עגבניות ומסקרפונה, פטוצ'יני שמנת, פטריות, כמהין וערמונים, רביולי בטטה בקרם פרמזן וגם רביולי סלק וקממבר צאן מקורמלת.

פרטים נוספים כאן

מנות חדשות, הולשטיין בורגר

הולשטיין בורגר, שוק הכרמל, תל אביב. אנטולי קריניצקי,
הולשטיין בורגר/אנטולי קריניצקי

המזללה הבשרית המצוינת של בשארה חינאווי בשוק הכרמל מרחיבה תפריט עם השקת מנות חדשות.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, המבורגר 200 גרם ללא ירקות, בלחמניית בריוש שמן זית, "כריך קצבים" (ג'בטה, רוטב פיקנטי, בצל מקורמל, תערובת נתחי פקניה, שייטל וסינטה, עם או בלי רוטב צ'דר), "רדיפיין בורגר", וגם טבעות בצל.

במקביל, השיק חינאווי אתר אונליין עבור מוצרי הקצבייה שלו, ובו חברי "משפחת הטחונים" (המבורגר, קציצות קבב, נקניקיות בדואיות), מוצרי עוף טרי בדמות פרגיות עם עור למילוי, לבבות עוף או שיפודי פרגית, נתחי בשר כמו סטייק אנטריקוט, טומהוק ופורטהראוס, צלעות טלה או טי-בון וגם סלטים ומעטפת שלמה.

פרטים נוספים כאן

שבוע פולין, R2M

שבוע פולין, דליקטסן. עידית בן אוליאל,
שבוע פולין ב-R2M/עידית בן אוליאל

הקבוצה בהובלת רותי ברודו הופכת את סניפי דליקטסן לשלוחות פולניות, מבוססות תפריט מיוחד, תוצאות סיור קולינרי שקיימה לפני כשנה עם המכון הפולני ומכון אדם מיצקוביץ'.

תוכלו למצוא כאן (19 עד 24 בפברואר), ארבעה סוגי לחמים עם אוריינטציה פולנית (כולל לחם שאור במילוי תפוחי אדמה ובצל מטוגן ובגט שומשום שחור), קרפלך במילויים שונים, רביולי, נקניקיות, בורשט, ומרקים, וגם "שרלוטקה" (עוגת תפוחים פולנית עם קרם שקדים ושטרויזל) ומקרון סלק (עם גאנש שוקולד לבן וסלק מבושל עם פרחים ורום).

לבד מאלה, יתקיימו כמה מפגשים מקצועיים (סגורים) ומסיבה אחת (פתוחה) בהרצל 16, עם הדי ג'יי הפולני Kovvalsky.

פרטים נוספים כאן

חגיגות דו-קיום, מסה

מסה. אנטולי מיכאלו,
מסעדת מסה/אנטולי מיכאלו

המסעדה בהובלת אסף שטרן ממשיכה במסיבת יום ההולדת ה-18 שלה, ומארחת את חמודי אבולעפיה לארוחה משותפת.

התפריט המיוחד יוגש ביום שלישי (21 בפברואר) ויכלול, בין היתר, "פתיחת שולחן שכונת אבו ג'מיל"(קישוא בלאדי עם גבינת שנקליש וסומק טרי, טחינה הר ברכה וקונפי סחוג, מטבל חצילים ופטל שחור, בייגל וחומוס), סשימי אינטיאס עם לאבנה מעושנת, טרטר טונה עם טבולה ורימונים, קובנייה, צלעות טלה עם לחמעג'ון וגם "בייבי דג ים" עם תפוחי אדמה.

פרטים נוספים כאן

Breakfast For Dinner, בנדיקט

מסעדת בנדיקט. שרית גופן,
מסעדת בנדיקט/שרית גופן

פסטיבל מסביב לעולם של בנדיקט חזר במתכונת "Dark Mode", ארוחות בוקר שמתאימות גם לשעות החשוכות של היממה, אם חברים או כדייט רומנטי.

האירוע, שיימשך עד 5 במרץ, יכלול גיחה לצרפת (אווז קונפי מפורק על קרואסון חמאה עגול, עם כוס יין), לאיטליה (פטריות יער, שימאג'י, שמפניון ופורטובלו מוקפצות בשמן זית ויין לבן, שתי ביצים עלומות ורוטב הולנדייז, על לחם בריוש קלוי עם קרם סלרי ופרמזן, עם צ'יפס פרמזן), למקסיקו ("וובוס קון קרנה", בשר בקר ברוטב עגבניות מתקתק ומעושן, שעועית אדומה, פיקו דה גאיו, כוסברה ופלפל שאטה גרוס על לחם תירס ומעל ביצת עין), לארצות הברית (סטייק לבן בזיגוג מייפל, רוטב הולנדייז ותפוזים, עם גראטן מטוגן), לסקוטלנד (שתי ביצים חצי רכות, עטופות ומטוגנות בתערובת בשר ופאנקו, עם איולי חרדל ודבש), וגם לארגנטינה, עם קרפ ברולה במילוי ריבת חלב.

פרטים נוספים כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully