וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקדונלד'ס וגולדה זה ברור, אבל גם חומוס ושווארמה: היעד (השאפתני) הבא של וולט

עודכן לאחרונה: 27.2.2023 / 8:59

ענקית השליחויות התכלכלה מרחיבה את מפות האופנועים שלה עם מהלך מעניין, ולא מעט מטרות אוכל מסקרנות

שליח של וולט, בלגרד, סרביה. ShutterStock
המפה מתרחבת. שליח של וולט/ShutterStock

השליחים שלה אולי לא תמיד נוסעים ישר (וישיר), והדרך שאותה היא לוקחת יודעת גם מהמורות פה ושם, אבל חברת וולט מוסיפה לרשת את ישראל בארגזים תכולים, ומודיעה הבוקר (יום שני) על התרחבות טבעית ליישובי עמק יזרעאל.

תשעה חודשים לאחר הכניסה (המעט מאוחרת שלה מלכתחילה) לחיפה, צפויה ענקית המשלוחים לשרת כעת גם את יקנעם, רמת ישי וקריית טבעון, כמו גם שורת יישובים קטנים יותר בסביבה, דוגמת שדה יעקב, כפר יהושע, בית שערים, עין העמק, אליקים, אלונים, שער העמקים, הזורע וזבידאת.

שליחי וולט מחוץ ל-Shi Shi, תל אביב. יניב גרנות, מערכת וואלה!
נחוצים ימים של חסד. שליחי וולט במרכז תל אביב/מערכת וואלה!, יניב גרנות

ההצהרות הראשוניות מדברות על "עשרות מסעדות וחנויות מקומיות" שמצטרפות לפלטפורמה, ועל שישים שליחים חדשים שאמורים לתווך אותן ללקוחות הרעבים בבית, ובמשרד, אך ניסיון העבר מלמד שדרושה מעט סבלנות במקום שבו ודאי תורגש התנפלות, וגם מעט חסד של ימים ראשונים, שלכשעצמם ודאי מצריכים לוגיסטיקה מורכבת בשל המרחב הגיאוגרפי והקילומטראז' הרב.

המסעדות שכבר אמורות להיות חלק מהמערך הסקנדינבי-ישראלי הזה הן, בין היתר, ג'אפן ג'אפן, הקובה, אמריקן פיצה, צ'אנג בה, שווארמה יזראלוב, בוראטה, חומוס הבוטקה, המעדניה מבית איפרן, הפתיליה, מקום טוב לשבט, פוקי ואן, קראסטי, הגלידה, צ'יל בוקס, בנגקוק אקספרס, אבו עומר, אצה, סנדוויץ בר המפגש, היפו פסטה בר, פוקי מאסטר, פיצה נאני, בוזה, השניצליה, חאלד עדווי, מישי בוטיק שוקולד, ניבו קפה, טוסטי, ארבעס, וכן חומוס אליהו אלונים.

לבד מהן, יוכלו תושבי האזור האמור ליהנות גם ממשלוחי רשתות גדולות כמו ג'פניקה, BBB, ריבר, גולדה ומקדונלד'ס.

לצד המסעדות והמזללות האלה, תתווך וולט גם חנויות נוחות, רשתות שיווק כמו ויקטורי ומחסני השוק, מותגי פארם, וגם שני יקבים - טוליפ ושדות - שחונכים פלטפורמה חדשה ומשמחת במיוחד.

עם השלמת המהלך השאפתני, נותר לחכות בסבלנות למימוש השמועות על מיזם הדרום של החברה, לחיבור שאר הערים הישראליות הרעבות שעדיין נותרו בשולי האפליקציה, ולחזרה יעילה לימי השירות המצוינים שלה, שמעט עומעמו בחודשים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully