וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולט מגיעה לחיפה: 5 מקומות שווים להזמין מהם בעיר

עודכן לאחרונה: 13.6.2022 / 15:37

באיחור אופנתי של שלוש שנים וחצי, השיקה הבוקר וולט את שירות המשלוחים שלה בחיפה, בין כל השמות של הרשתות הגדולות, דגנו 5 מקומות שבאמת שווה להזמין מהם משלוח

וולט מגיעים לעיחר הצפונית - חיפה. יחצ וולט ישראל,
וולט מגיעים לחיפה/יחצ וולט ישראל

מצד אחד זה נשמע מוזר שזה לא קרה עד עכשיו. מצד שני, מוטב מאוחר מאשר לעולם לא. הבוקר, שלוש וחצי שנים אחרי שהשיקו את שירות המשלוחים שלהם בתל אביב, נזכרו בוולט להגיע גם לעיר הכרמל - חיפה.

כן, לא מעט זמן נאלצו להמתין החיפאים, לראות את אשדוד ואפילו את ירושלים, את שכניהם מפרדס חנה-כרכור ומחדרה, נהנים משירות המשלוחים, שבאמת, עם כל התלונות שיש לנו אליו מדי פעם, הצליח לחולל כאן מהפיכה אמיתית במשלוחים, ורק הם הרגישו שהם נשאריםים מאחור.

אזור המשלוחים, מבטיחים בוולט, יכלול את כלל שכונות העיר חיפה, מהעיר התחתית ועד הכרמל וכן את מרכזי התעשייה הצ'קפוסט, אזור המפעלים בנמל חיפה, אזור מת"מ והמוסדות האקדמיים - אוניברסיטת חיפה והטכניון. שליחי Wolt יגיעו גם לבתי החולים רמב"ם, אסותא, כרמל ובני ציון, לגנים הבהאיים, לפארק אלי כהן ופארק הכט ולחופי העיר חיפה, בהם כרמל, זמיר, דדו, חוף הסטודנטים, החוף השקט ובת גלים. שעות הפעילות הן בכל יום מ-10:00 בבוקר ועד 23:00 בלילה, כאשר בהמשך הן צפויות להתרחב.

וולט בחיפה. יחצ וולט ישראל,
וולט מגיעים לחיפה/יחצ וולט ישראל

אז הבוקר כאמור זה קרה, ולמרות ההבטחות של וולט, שההשקה בעיר תכלול כ-100 מסעדות בכל רחבי העיר, בינתיים ההיצע שאנחנו מצאנו באפליקציה, עוד די מצומצם, רווי ברשתות גדולות (שסביר להניח מחזיקות גם שירות משלוחים עצמאי). למרות זאת, בתור מי שחושבים שחיפה מציעה את אחת הסצנות הקולינריות היותר משובחות היום בארץ, הצלחנו לדוג 5 אופציות מעניינות, לחנוך איתן את השירות החדש.

עוד בוואלה! אוכל

6 המלצות חיפאיות לפודיז עם ילדים

לכתבה המלאה
פלפאל אוריון. יעלי יצחקי, באדיבות וולט,
פלאפל אוריון/יעלי יצחקי, באדיבות וולט

פלאפל אוריון

פלאפל זה נושא רגיש, אנחנו מודעים היטב לעובדה הזאת. בטח בחיפה, לכל אחד יש את הפלאפל שלו, שהוא בטוח, שהוא-הוא הטוב ביותר. כאמור, בטח בחיפה. בסקר שערכנו כאן לפני כמה שנים, ניצח פלאפל הזקנים, החיפאי גם הוא, בתור הפלאפל הטוב בארץ. אך פלאפל הזקנים, לפחות כרגע, לא נמצא בוולט, מי שכן נמצא שם הוא פלאפל אוריון, שהגיע אז בסקר ההוא, למקום הרביעי והמכובד ברשימה (מקום שני בחיפה). ועדיין, יש לא מעט חיפאים שמוכנים להשבע שמדובר בפלאפל הטוב ביותר, עם הכדורים הזהובים והכה מפתים, ושמחנו מאוד למצוא אותו זמין כעת גם במשלוחים.

לעמוד של פלאפל אוריון בוולט

שטרודל. אנטולי מיכאלו,
מסעדת שטרודל/אנטולי מיכאלו

שטרודל

שטרודל, למרות שמה המטעה, היא בכלל מסעדה ים תיכונית, עם זיקה חזקה למטבח הערבי, מבית האחים עלא ועיסא אסעד ואחת הטובות שקיימות היום בחיפה. יש כאן טאבון נהדר, שמוציא מאפים כמובן, אבל גם חציל מעושן, יש עלי גפן וקובה, שיפוד עראייס, יש קוסא מחשי, ואפילו השישברק הנהדר של המקום, ייכנס לקופסת הטייק-אווי וייסע עד אליכם הביתה, ומה יותר טוב מלאכול שיש ברק על הספה בבית?

לעמוד של שטרודל בוולט

שולה מטבח טברייני. זוהר עזר, באדיבות וולט,
שולה מטבח טברייני/זוהר עזר, באדיבות וולט

שולה, מטבח טברייני

מסעדת שולה, אמנם מוגדרת כמטבח טברייני, אבל היא הכי חיפאית שיש, אמנם חדשה יחסית (שנתיים וחצי), אך כבר הפכה לאחת האהובות והפופולאריות בעיר. בתפריט הקצר אך המדויק של שולה במשלוחים תמצאו סלטים כיפיים, קבב בורי, לביבות קישואים, פסטה ברוטב שמנת וזעתר ועוד. או כמו שאנחנו קוראים לזה: אוכל של בית, שמישהו אחר הכין.

לעמוד של שולה בוולט

איטליאנו. שניר גואטה, באדיבות וולט,
איטליאנו. קלאסית למשלוח/שניר גואטה, באדיבות וולט

איטליאנו

אין הזמנה יותר קלאסית במשלוח מאוכל איטלקי (אולי אסיאתי, אבל בגזרה הזאת יש עוד עבודה), וכמה שמחנו לגלות שמסעדת איטליאנו הצטרפה גם היא לשירות המשלוחים החיפאי של וולט. תמצאו בה מבחר של פיצות נהדרות, בהן אפילו פיצה סינייה טלה או פיצה ג'יבנה עם תבשיל תרד ובצלים, יש ניוקי ארטישוק ירושלמי, מגוון של פסטות - קלאסיקות לצד מיוחדות יותר, קינוחים נהדרים ועוד.

לעמוד של איטליאנו בוולט

כנאפה תלפיות. יעל בונפיס, באדיבות וולט,
כנאפה תלפיות/יעל בונפיס, באדיבות וולט

ולקינוח: כנאפה תלפיות

שוק תלפיות הפך בשנים האחרונות לאחד האיזורים היותר שווים קולינרית. אז אמנם חמארה תלפיות הנהדרת, וגם פיצה תלפיות המעולה, טרם נצפו באפליקציה, אבל שמחנו לגלות שם דווקא את כנאפה תלפיות, האהובה לא פחות. ‫הכנאפה מגיעה עם הסירופ בצד, אותו צריך לחמם, לשפוך על המנה ולהוסיף פיסטוקים. מאמץ קטן שלגמרי שווה את זה.

חוץ מכנאפה קלאסית, מציעים כאן במשלוח גם כנאפה טבעונית, בקלוואה וקינוח של ליאלי ביירות. וזאת כבר סיבה מספיק טובה לשמוח שוולט הגיעה לחיפה.

לעמוד של כנאפה תלפיות בוולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully