וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום זה סוף סוף קורה: היעד החדש (והסופר-מוצדק) של וולט

עודכן לאחרונה: 7.6.2021 / 9:18

השליחים התכלכלים של האפליקציה הפופולרית צפויים לכבוש במהירות את העיר החמישית שלהם בישראל. כל הפרטים בפנים

בושוויק, תל אביב/שי מכלוף

חודשים ארוכים לאחר שמינפו את המגיפה הגלובלית לכדי השתלטות על שוק המשלוחים הישראלי, ושבועות ספורים לאחר סיום מבצע "שומר החומות", צפויים הבוקר (יום שני) שליחי וולט לכבוש את היעד הישראלי הבא שלהם, ולהדרים לאשדוד.

לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

המהלך מסתמך על עבודת שטח מול מסעדות העיר, וגיוס מוקדם של עשרות שליחים מקומיים, תוך הצהרות על זמן משלוח ממוצע של כחצי שעה. על פי הודעת החברה, רוב חופי הרחצה בעיר יהיו אף הם בטווח "הנכון", ויאפשרו לרוחצים "להזמין משלוח ולפגוש את השליח בבגד ים", אם כי המשפט האמור לא פירט מה עושים עם טיפ במקרה כזה, ומי יספק לשליחים תמיכה מנטלית (רק צוחקים, למרות שזאת המחשבה הראשונה שלנו בסיטואציות כאלה).

וולט. ShutterStock, ShutterStock
הכיבוש משחית. שליחי וולט מול קפה נואר בתל אביב/ShutterStock, ShutterStock

עיר הנמל הדרומית - החמישית במספר של וולט, לאחר תל אביב, הרצליה, נתניה וראשון לציון - היא אימפריית אוכל למביני עניין, ובקלות אחד היישובים הקולינריים הטובים בארץ.

היא מתחזקת מוסדות מיתולוגיים שלא פוחדים מהמילה "מיתולוגיה", לרבות "אידי דגים" ו"פסקדו", מסעדות ביתיות ומודרניות כאחד, ומטבחים שנעים על סקאלה עדתית רחבה מאוד. בהתאם לכך, שיחה שערכנו עם אייל שני לא מזמן חשפה התרגשות ודריכות מצדו לקראת כניסת "מזנון" שלו לעיר, ופינטוז מבעוד מועד על האפשרויות הגלומות בשידוך שבין דוכן הפיתות שלו ובין הים ודייגי העיר.

לעת עתה, מציעה וולט משלוחים של מסעדות מקומיות, ובהם להיטים כמו כריך קרואסון מושחת במידה של ברבריני, שניצל ענקי ופריך של סאנסט בולברד ורולים מטוגנים של מא אסיה בר, וכן את האוכל הפופולרי של רשתות ארציות דוגמת גולדה, מקדונלדס, בורגר קינג, בורגר ראנץ' וביר פוינט, לדוגמה.

נמל מבטחים

סיור אוכל מפתיע באשדוד

לכתבה המלאה

בקרוב גם בוולט? פסקדו באשדוד

ענקית המשלוחים הפינית הוקמה בסוף 2014 והחלה בכיבוש הישראלי שלה לפני כשנתיים וחצי. היא עוררה לא מעט התנגדויות וכעסים לאורך הדרך, בעיקר ממסעדנים ומעובדים, אך ניצלה בתבונה ממשק שירותי יעיל מאין כמוהו ודרישה הולכת וגוברת למשלוחים נוחים, לכדי התבססות עסקית.

תקופת הקורונה שמה סוף לרוב המאבקים הללו, והכניעה את רובם המוחץ של אנשי האוכל התל אביביים, אם כי לא בלי הצהרות, מהמורות ותלונות. סיומה מעלה תהייה נוספת, העוסקת בהתרחבותה האיטית יחסית לעבר יישובים נוספים. הכניסה לאשדוד, יש לקוות אם כך, היא רק ההתחלה.

"העיר עברה תקופה לא קלה בשנה האחרונה עם הקורונה והמצב הביטחוני", אמרה מנכ"לית וולט ישראל ליאור אשכול, "אנחנו מתכננים כבר זמן רב את כניסתנו אליה, ושמחים להביא את השירות המהיר והיעיל שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully