וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציית המשלוחים החדשה שתשנה לכם את החיים

28.11.2018 / 11:15

גם לכם נמאס להזמין אוכל מאותם חמישה מקומות כל הזמן? לא עוד! אפליקציית משלוחים חדשה, שפותחה בהלסינקי והושקה השבוע בת"א, הולכת לשנות לכם את החיים, בזכות שירות מעולה ונוח, ומבחר מדהים של מסעדות להזמין מהן, וכן - יש משלוחים מהוויטרינה

ויטרינה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
ההמבורגר של ויטרינה בדרך אליכם/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

התרגשות גדולה נרשמה אתמול במערכת וואלה! אוכל כאשר גילינו לפתע שחברת משלוחים חדשה החלה לפעול בתל אביב, ושמטרתה הבלעדית היא להביא אל יושבי המשרדים ואל האנשים הספונים בבתיהם, אוכל טעים ממסעדות שבדרך כלל אינן עושות משלוחים. אם גם אתכם הידיעה הזאת הצליחה לרגש, בוודאי תתרגשו עוד יותר לשמוע שבין המקומות אשר חברו עם האפליקציה החדשה נמצאים בין היתר ההמבורגר של ויטרינה, הסנדוויץ' של ברווזי, גלידה של אניטה, פיצה של ארציאלי, סושי של מון ועוד.

גלידה בטעם קפה. אפיק גבאי,
הגלידה של אניטה/אפיק גבאי

WOLT היא אפליקציה שפותחה בהלסינקי והיא פועלת כבר ב-12 ערים בעולם, ביניהן בודפשט, קופנהגן, אתונה, ורשה ופראג. את המשלוחים בתל אביב השיקו ממש בימים האחרונים והם פועלים על בסיס הזמנות מהאפליקציה שמאפשרת לכם, לאחר הרשמה, לעשות הזמנה ממספר לא קטן של בתי אוכל בתל אביב שעד היום כאמור, לא סיפקו שירות משלוחים.

עוד באותו נושא

תשע"ח: שנת הפיצות העברית

לכתבה המלאה
סנדוויץ' של ברווזי. יעל לאור, צילום מסך
סנדביץ' של ברווזי שהגיע במשלוח/צילום מסך, יעל לאור

מלבד המקומות המוזכרים מעלה, תוכלו להזמין גם עוף רוטיסרי מדא דא ודא, מנות מהמסעדה הסיציליאנית אוליברי, המבורגר 26 גורמה או המבורגר מהפט קאו של טום אביב, אוכל הודי טבעוני מהדוסה בר, מנות בריאות מהסיטיזן או מאורבן שאמאן, סנדוויץ' קרוסאון של לה גטריה, פיצה לילה ועוד מקומות נוספים, וכאלה שיתווספו בהמשך.

ההזמנה קלה ביותר והממשק נוח. מלבד הנוחות שלנו הלקוחות הרעבים מדובר בפתרון אידיאלי גם עבור מסעדות ובתי אוכל שלא יכלו או רצו עד עכשיו להתעסק עם מערך משלוחים וכל הפרצודורות שהוא דורש. במקרה כזה, כל מה שהמסעדה צריכה לעשות זה להכין את המנה ולארוז אותה, בכל נושא המשלוח, המעקב והתשלום מטפלים ב-Wolt.

אפליקציית WOLT למשלוחים. צילום מסך, צילום מסך
"המסעדה על זה"/צילום מסך, צילום מסך

את הקשר ארוך הטווח שאנחנו מקווים שיהיה לנו עם Wolt החלטנו להתחיל עם הזמנה של סנדוויץ מברווזי, הסנדביצ'יה הארטיזנלית של רז רהב. לאחר הרשמה זריזה הגענו לתפריט, בחרנו את המנות ושילמנו, האפליקציה בישרה לנו שהאוכל יהיה אצלנו בין 35 ל-45 דקות. לאחר מכן יכולנו (וכמובן שזה גם מה שעשינו) לעקוב אחר זמן ההכנה של ההזמנה שלנו, וגם אחרי הדרך שהמשלוח עשה אלינו, שעלה לנו 14 שקלים ומשתנה בהתאם למרחק בו אתם נמצאים מבית העסק ממנו הזמנתם.

אפליקציית WOLT למשלוחים. צילום מסך, צילום מסך
"זהו! האוכל בדרך"/צילום מסך, צילום מסך

כעבור חצי שעה בלבד, אל המשרד שלנו הגיע על קורקינט חשמלי ברונו, השליח הכי חמוד בעולם, שהתברר שבדרך כלל הוא אינו שליח אלא איש צוות של Wolt שהגיע לכאן ממדריד לעזור להטמיע את האפליקציה לרחוב התל אביבי. ברונו הגיע עם תיק צידנית ששמר על חום האוכל, הסנדוויצ'ים הגיעו בצורה נהדרת, עטופים טוב ושמרו על חומם.

ניסוי הכלים הראשון שלנו עבר בהצלחה אבל מדובר בימיו הראשונים של המיזם שעוד אף אחד לא שמע עליו כמעט (עד עכשיו), נשאר לקוות שהכל יתקתק ככה גם בעומס פעילות, ושהמסעדות שחברו ל-Wolt ידעו גם הן לעמוד בלחץ. דבר אחד בטוח, אנחנו נאכל לצהריים היום במשרד באטלר של ויטרינה. טוקבקים על הבועה התל אביבית בעוד 3..2..1..

WOLT

אפליקציית WOLT למשלוחים. צילום מסך, צילום מסך
ברונו השליח החמוד בעולם/צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully