וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזרחי העולם הגדול: סיטיזן - קפה בריאות חדש ופוטוגני בתל אביב

13.11.2017 / 14:44

טרנד הבריאות הרותח ממשיך לזלוג אלינו, והפעם תכירו את סיטיזן - קפה בריאות חדש בלב תל אביב בנוסח אל איי שמביא אלינו קערות בריאות צבעוניות, הרבה פירות וזרעים פוטוגניים

טוסטים פתוחים בסיטיזן. איתי כהן,
טוסט אבוקדו/איתי כהן

מאז שהגיח לחיינו האינסטגרם לפני שבע שנים עולם האוכל והקולינריה עבר אי אילו התאמות ושינויים. האוכל לא רק נהיה פוטוגני יותר אלא גם העולם נהיה קטן יותר, קל לנו לראות מה אוכלים במקומות אחרים ולעקוב אחרי טרנדים שמגיעים מערים רחוקות כמו טוקיו, לונדון או ניו יורק. אחת התופעות של השנה האחרונה שהגיעה אלינו מניו יורק ומברוקלין היא טרנד הבריאות שהביא איתו תתי-טרנדים בעולם האוכל כמו שייקים מעוצבים, קערות סופרפוד צבעוניות, או טוסטים פתוחים היפהפיים ובראשם טוסט אבוקדו.

עוד מקומות חדשים בתל אביב שווה לבדוק:
- אדמונד בית קפה חדש בחצר סודית
- קפה עמליה, מסעדה שכונתית ליד שוק הכרמל

מאצ'ה לאטה בסיטיזן. איתי כהן,
מאצ'ה לאטה/איתי כהן

דושי לייטרסדורף עשתה זאת השנה בתל אביב עם הסופרפוד בוטיק עם הסטייל הניו יורקי, והאורבאן שמאן שנפתח לפני חודשיים עם וייב מברוקלין אבל אתמול נפתח מקום חדש, Citizen- קפה בריאות שלוקח אותנו לקפיצה קטנה לאל.איי. מעבר לעיצוב המקסים שכולל חצר רחבה, הרבה עץ, צמחים וסוקלונטים, ריהוט וינטאג'י, שולחנות לבנים ותאורה תעשייתית, התפריט של המקום מכוון למרכז רשימת הטרנדים הבריאותיים עם מנות כמו פודינג צ'יה בגרסאות טבעוניות שונות על בסיס חלב שקדים (18 שקלים) החל מגרסה תל אביבית המזכירה מלבי ועד גרסת המאצ'ה והמייפל.

עוד באותו נושא

שואורום בייקהאוס: מאפייה חדשה וצבעונית בתל אביב

לכתבה המלאה
צ'יה פודינג בסיטיזן. איתי כהן,
צ'יה פודינג בסיטיזן/איתי כהן

גם קערות הסופרפוד יפהפיות ומלאות ביוגורט בטעמים, פירות טריים, גרנולה וזרעים (32 שקלים). אם אתם קצת יותר רעבים לאוכל יש קערות המבוססות על עדשים, קינואה או אטריות קישואים בוורסיות שונות המשלבות חומרי גלם כמו תפוח אדמה אפוי בחמאת קוקוס עם ירקות שורש, קייל, ביצה קשה וקורנישונים, או גרסה ים תיכונית של חצילים, גרגירי חומוס, שקדים קלויים וטחינה או יוגורט (48 שקלים). יש טוסטים פתוחים עם אבוקדו, או ביצה קשה וחומוסים, או הלהיט המסתמן שנקרא אפרסטוסט עם גבינת שמנת, אפרסמון ודבש (27 שקלים), יש גם סלטים טריים ומרק אחד ביום. בגזרת הקפה טעמנו מאצ'ה לאטה נהדר, מומתק במעט תמצית וניל טבעית ועם גרניש של גרידת לימון וגם לאטה פחם שחור יפהפה (18 שקלים).

טוסטים פתוחים בסיטיזן. איתי כהן,
טוסט גרגירי חומוס/איתי כהן

יש גם קפה רגיל למסורתיים, מיצים סחוטים, ואליקסירים- משקאות מרוכזים על בסיס תמציות צמחים בעלי תכונות מרוממות כמו אליקסיר לסילוק רעלים המבוסס על לימון, ג'ינג'ר, פחם וכורכום, או אליקסיר לריכוז המבוסס על תה ירוק, רוזמרין, שורש אשווגנדה ודבש ג'ינסנג (25 שקלים) ויש גם אליקסרים להרגעה ולעור בריא. התפריט הוא תפריט הרצה ובהמשך יכנסו תבשילי חורף מנחמים ובריאים וגם שייקים מפירות טריים.

קערת סופר פוד בסיטיזן. איתי כהן,
קערות סופרפוד/איתי כהן

את Citizen הקימה קבוצת חברים תל אביבים בה כל אחד הביא מניסיונו ומתחומי העניין שלו ליצירת התוצאה הסופית. במטבח מג'נגל דין דיסטל שעבד עם יוסי שטרית בקיטשן מרקט ועם אבי ביטון באדורה, על הבר אחראי ירון סלמני שמביא טאץ' של קוקטיילים לתפריט הקפה במקום, על העיצוב והאווירה הופקדה אריאל טייר ועל כל יתר הדברים שותפיהם הנוספים אלון פרנס ושי קימיאגר. את הכל תיכננו בעצמם ובנו במו ידיהם ובעזרת בני משפחתם וחברים, ואת התחושה הקהילתית הזאת הם מקווים להמשיך ולקיים גם בסדנאות והרצאות שיתקיימו בהמשך בחצר האחורית היפה. בהמשך גם יהיו בראנצ'ים בימי שישי אז יש למה לצפות.

Citizen, מונטיפיורי 15 תל אביב, שעות הפעילות בזמן תקופת ההרצה א'-ה' 9:00-18:00, 054-5566431

מאצ'ה לאטה בסיטיזן. איתי כהן,
מאצ'ה לאטה/איתי כהן
מרק כרובית בסיטיזן. איתי כהן,
מרק כרובית/איתי כהן
  • עוד באותו נושא:
  • אוכל בריא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully