וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעלה ויבוא על הגריל: הרוטיסרי החדש של דא דא ודא

17.10.2017 / 13:50

שיגעון העופות על הגריל ממשיך. בדא דא ודא נפתח רוטיסרי חדש בניצוחו של השף עינב אזגורי, שבו נצלים לא רק נתחי עוף אלא גם טלאים וירקות

עוף ברוטיסרי של דה דה ודה. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
עוף ברוטיסרי של דא דא ודא/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

תנורי הרוטיסרי ממשיכים להציף את העיר תל אביב. רן שמואלי עשה זאת לאחרונה בשרונה מרקט עם קוקוריקו, גם בשוק צפון הרוטיסרי מככב ובמקומות נוספים בתל אביב כמו הרוטיסרי הצרפתי שנפתח השנה במקומה של מסעדת אדורה ברחוב בן יהודה. בכל מקרה על דבר אחד אין מה להתווכח הישראלים אוהבים עוף והם אוהבים לראות אותו נצלה, שני אלמנטים שהופכים את קונספט הרוטיסרי לפופולרי במיוחד. השבוע הטרנד קיבל חיזוק בדמותו של השף עינב אזגורי (בר א וין) שלאחר חודשים ארוכים של תכנון פתח לבסוף את הרוטיסרי בחלקה המזרחי של מסעדת דא דא ודא, בחלק הפונה לרחוב הרצל.

כריך בשר ברוטיסרי של דה דה ודה. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
נתחי בשר בתוך באגט צרפתי ברוטיסרי של דא דא ודא/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

בתפריט הרוטיסרי של אזגורי ממש לא יהיה רק עוף. לטובת התוספת החדשה למסעדה גייס אזגורי את נתן ספיבק (חוות צוק, ברוט) ויחד הם בנו תפריט שמסתובב בתנור המיוחד שהוצב על קירות המסעדה ובו יש גם טלה ובשר בקר. אזגורי מתאר מנות שיכולות להגיע בבגאט או בצלחת, בליווי רטבים מיוחדים שהוכנו במקום, תוספות חמות וסלט ירוק. הארוחה כוללת מנה עיקרית, תוספת וסלט.

עוד באותו נושא

לעוף עליו: ביקרנו בדוכן העוף קוקוריקו של רן שמואלי

לכתבה המלאה
בשר טלה ברוטיסרי של דה דה ודה. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
פרוסות של גלילת טלה/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

העוף עצמו יכול להגיע בצורת רבע עוף בצלחת (58 שקלים) או מפורק בתוך סנדביץ' בליווי רטבים (44 שקלים). יש גם בקר מפורק בבישול ארוך או פרוסות של גלילות מבשר טלה (49 שקלים). לסנדביצ'ים אפשר להוסיף מיונז או גבינת גרוייר ויש גם קריספי סקין, שמוסיף לסנדביץ' עוד מרקם משגע.

בשר קצוץ ברוטיסרי של דה דה ודה. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
יש גם עוף קצוץ/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר
בשר טלה ברוטיסרי של דה דה ודה. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
אפשר גם בשר ותפוחי אדמה בצלחת/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

בגזרת התוספות יש ירקות צבעוניים בגריל, מק אנד צ'יז או תפוחי אדמה בתנור, גם הוא תנור הרוטיסרי כמובן. הרוטיסרי בינתיים זמין לישיבה במקום בלבד אבל בקרוב מתכנן אזגורי גם להתחיל במשלוחים ולצורך העניין תכנן אריזות מגניבות במיוחד, כך שיש למה לצפות גם אם לא תעשו כלום ורק תשבו בבית. השבוע הרוטיסרי פועל במתכונת הרצה רק בשעות הצהריים מ-12:00 ועד 16:00 אבל משבוע הבא כבר יורחבו שעות הפעילות.

הרוטיסרי של דא דא ודא, רוטשילד 7 תל אביב, שעות הפעילות א'-ה' 12:00-23:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully