וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעוף עליו: ביקרנו בדוכן העוף קוקוריקו של רן שמואלי

5.7.2017 / 12:26

השף רן שמואלי פתח את הרוטיסרי קוקוריקו בשרונה מרקט בתל אביב, ואנחנו בדקנו על מה כל המהומה. האם העוף של השף המפורסם שווה את הכסף?

קוקוריקו. אפיק גבאי,
סנדביץ' עוף עם שפע מרכיבים/אפיק גבאי

מתחם שרונה מרקט נמצא בחיינו כבר שנתיים, אבל לא מפסיק לייצר עניין וריגושים כמו בימיו הראשונים. בשעות הצהריים והערב המוקדמות המקום שוקק והומה וכמעט כל העסקים בו מלאים. אדון שיפון פתח לאחרונה סניף במקום, פופ-אפ סנדביצ'ים של שפים התמקם באופן זמני במתחם וזה ממש לא נעצר שם.

קוקוריקו, המיזם החדש של רן שמואלי במתחם שרונה עבד יפה בשבוע הראשון לפתיחתו ומול הדלפק בשעות הצהריים כבר השתרך תור. הקונספט מוכר - עוף רוטיסרי שישב במרינדה זמן ממושך ונצלה באש חשופה, אבל הביצוע של שמואלי חורג מגבולות הבנאלי.

קוקוריקו. אפיק גבאי,
קיר האש של שמואלי/אפיק גבאי

חובבי העוף הצלוי בוודאי יאהבו את המראה של קיר האש המתפרש על 3.5 מטרים ועליו מסתובבים העופות שמשחימים להם, עופות שלמים שגודלו ללא אנטיביוטיקה. על הדלפק פזורים מגוון סלטים ותוספות צבעוניות, תומכי לחימה. התפריט מתמקד בעוף צלוי או בכריכי עוף בלחם פרנה, ומספרים לנו שבקרוב יהיו גם ברווזים. אפשר לקחת נתחי עוף פרוסים בצלחת עם 3 תוספות לבחירתכם (52 שקלים) ומקבלים עם זה תפוחי אדמה ובצלים אפויים. מי שמעדיף לפרק את העוף שלו בעצמו יכול להזמין חצי עוף (58 שקלים) גם הוא מגיע עם שלוש תוספות ותפוחי אדמה. לצד העוף תקבלו גם רטבים - צ'רשי, לימון כבוש, פסטו, סלסת פלפלים קלויים, איולי פפריקה מעושנת, יוגורט או טחינה. מה שהופך את הצלחת לאטרקטיבית במיוחד הן שלוש התוספות שתבחרו. יש עגבניות צלויות, חציל בסלסה ירוקה, סלט כרובית וזיתי קלמטה, סלט עדשים ועלים ירוקים ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קוקוריקו. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
כריכים בלחם פרנה/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

העוף נהדר, הוא רך ועסיסי ועומד גם בפני עצמו, בלי הרטבים לצידו. כדי לשבור שגרה נתחי העוף מגיעים כשהם מעורבבים בעלי בזיליקום רעננים. אין ספק שבמדד המקוריות המקום מקבל תוספת נקודות, גם בזכות סלטים מעניינים ולא נדושים. העוף, הסלטים, הרטבים ותוספת תפוחי האדמה יוצרים מנה גדולה, משביעה ומגוונת, זאת רחוקה מלהיות ארוחת צהריים משעממת. ובנוסף לכל יש תה קר נהדר ב-5 שקלים.

קוקוריקו. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
צבעוני ומגוון/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

ארבעת הכריכים שבתפריט הורכבו בהשראת ערים בעולם, כמו כריך מרקש (48 שקלים) עם צ'רשי ולימון כבוש או כריך מיקונוס (48 שקלים) עם יוגורט וסלסת פלפלים. הכריכים נהדרים, הלחם רך וארומטי והממרחים מרגישים כמו שדרוג. הבעיה היחידה היא חזרתיות יתר של מרכיבים, סלט כרובית שמופיע בשלושה מתוך ארבעת הכריכים, סלע עדשים שמופיע בשניים מתוך הארבעה, וגם הצ'רשי חוזר על עצמו, האיולי פפריקה והחציל. בארוחה שבה משלבים גם עוף בצלחת מקבלים חלק מהסלטים האלו גם כתוספות וגם בתוך הסנדביץ' ואז הארוחה הופכת להרבה פחות מגוונת.

קוקוריקו. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
ניסוי כלים/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

לא הכל ורוד בקוקוריקו. המנות בצלחת אמנם נדיבות וגדולות אבל גם המחיר בהתאם, לפחות עבור ארוחת צהריים שאמורה להיות קלילה וזריזה. גם בגזרת השירות הכל עדיין מתגבש, למרות השתדלות מורגשת. כפי שהומלץ בעמוד הפייסבוק של המקום ובגלל שבוע ההרצה, התקשרנו כדי לוודא שהם פתוחים. השאלה נענתה ב-"כן, ביי!" וניתוק מבהיל. גם בקופה השירות עדיין קצת חורק וקצב הוצאת המנות עוד איטי, אבל צוות הפס חייכני ומתוק אז שכחנו כמעט מהכל.

כפי שאמר שמואלי בראיון לוואלה אוכל לפני מספר שבועות, קוקוריקו הוא ניסוי כלים, במידה והקונספט יעבוד כמו שצריך הוא מקווה לפתוח סניפים גם בברלין ובניו יורק. בינתיים, כאן בישראל, אנחנו שמחים שיצא לנו להשתתף בניסוי.

קוקוריקו, אלוף קלמן מגן 3 מתחם שרונה תל אביב, שעות הפעילות משתנות בתקופת ההרצה, 03-5275275. לא כשר

קוקוריקו. אפיק גבאי,
שמואלי לצד הלוגו/אפיק גבאי
קוקוריקו. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
יש תורים/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור
קוקוריקו. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
קוקוריקו/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר
קוקוריקו. אפיק גבאי,
קוקוריקו/אפיק גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully